Olen lähihoitaja , peruspalkkani on 2215€ + mahdolliset lisät. Onko kysyttävää?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkein sama palkka ja olen opettaja
Onpas harmillista, tosiaan.
Mitäpä muuta ? Mukva ja ihmisläheinen työ.
Miksi siis lähteä opiskelemaan sairaanhoitajaksi, koska palkkaus lähes sama ?
Tehtävien kuvaus paikasta riippuen laajalti kaikkea maan ja taivaan väliltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten palkka liittyy ammattiisi? Hyvä palkka työstä jonka apinakin oppii lyhyessä ajassa.
Eikä sairaanhoitajakaan sen kummoisempi ole buranakipponsa kanssa.
Haluatteko taas lisää palkkaa?
Ihan hyvin ne apinat voisi teidän kehitysvammaiset lapset hoitaa, sekä mielenterveyspotilaat. Sillä puolella itse työskentelen. Saisi joskus vapaatakin, kun riittäisi työntekijöitä, kun apinalauma odottais työkkärissä työmääräystä. Nyt hädin tuskin saa vapaapäivän viettää
Et vastannut kysymykseeni. Liiton asiallako olet? Lisää palkkaa ?
Ihan ok palkka lähärille, opettajalla kuuluisi olla lähtöpalkka tonnin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hei perseenpyyhkiä. T sairaanhoitaja
No samaa hommaahan sinä itsekin teet.
Ei kyllä kenenkään sairaanhoitajan kannattaisi nimitellä, ihan samaa työtä tekevät. Ainakin meillä vanhuspuolella, työ ei eroa millään lailla.
Ei lähihoitajan palkka ole mikään huono, varsinkin jos tekee paljon viikonloppuja ja yötä. Itsellä vuositulot reilu 40 000. Sairaanhoitajat tienaa meillä vähemmän, koska eivät tee yötä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten palkka liittyy ammattiisi? Hyvä palkka työstä jonka apinakin oppii lyhyessä ajassa.
Eikä sairaanhoitajakaan sen kummoisempi ole buranakipponsa kanssa.
Haluatteko taas lisää palkkaa?
Ihan hyvin ne apinat voisi teidän kehitysvammaiset lapset hoitaa, sekä mielenterveyspotilaat. Sillä puolella itse työskentelen. Saisi joskus vapaatakin, kun riittäisi työntekijöitä, kun apinalauma odottais työkkärissä työmääräystä. Nyt hädin tuskin saa vapaapäivän viettää
Et vastannut kysymykseeni. Liiton asiallako olet? Lisää palkkaa ?
En ole ap ja en ole vaatimassa lisää palkkaa. Saan n. 3000 euroa kuussa ja tulen sillä ihan hyvin toimeen.
Itselläni palkka 2.330, lähihoitajan koulutus, teen päivätyötä ma-pe, en pese mitään työssäni
Vierailija kirjoitti:
Hei perseenpyyhkiä. T sairaanhoitaja
Hei kirjoitustaidoton imbesilli.
t: opettaja
Sairaanhoitajat ovat vain sairaanhoitajia.
Työpaikkakiusaajien parhaimmistoa,
nokkimisjärjestys nääs tekee kiusatuistakin tyhmiä kiusaajia.
Ap on tyytyväinen lähtöpalkkaansa jo alkujaankin. Mahdolliset vuorotyölisät nostattavat lähtöpalkkaa, sen verran hyvin miten nyt haluaa vuortyötä tehdä.
Muista en mene takuuseen tai edes väittämään, haluavatko lisää palkkaa vaiko eivät.
Pidän työstäni, ihmisläheinen työ. Vaihtelevaa, mikään päivä ei ole samanlainen.
AP
Mulla on melkein sama palkka ja olen opettaja