Vierailija

Oon järkyttyny...!!

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kokeilin kerran ja ihan hyvää tuli. Parempaa kuitenkin se perinteinen makaronilaatikko. Savossa kaalilaatikko kuulemma tehdään aina munamaidolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran ja ihan hyvää tuli. Parempaa kuitenkin se perinteinen makaronilaatikko. Savossa kaalilaatikko kuulemma tehdään aina munamaidolla.

Ei aina, mutta se on vaihtoehto sille tavallisemmalle kirkasliemiselle laatikolle. Itse henk.koht. pidän enemmän tuosta liemiversiosta.

Terv. Etelä-Savosta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Ei ainakaan Pohjois-Savossa tehdä. Ja ei varmaan Etelä-Savossakaan.

Jossain Pohjanmaalla varmaankin tehdään. Siellä päinhän makaronilaatikkokin tehdään ilman lihaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Ei ainakaan Pohjois-Savossa tehdä. Ja ei varmaan Etelä-Savossakaan.

Jossain Pohjanmaalla varmaankin tehdään. Siellä päinhän makaronilaatikkokin tehdään ilman lihaa...

Ja höpö höpö.

Vierailija

Minä teen ainakin munamaidon knssa,ja kaalin ja lihan sekoitan puolikypsään,tai kypsään,riisipuuroon.Vie kielen mennessään.En tykkää hämäläisestä kuivahkosta kaalilaatikosta,jossa ryynit heitetään keitettyinä tai keittämättöminä sellaisenaan sekaan.Oma resepti on karjalaisen äidin peruja ja sitä en vaihda.

Vierailija

Mä teen kaalilaatikkoa, kun tuo 12 tuossa epäili. Mutta ohis tuohon makaroonilaatikkoon, mun mummuvainaa teki sitä ilman lihaa, kun oli joku juhla, jouluna sitä aina oli tuossa muodossa pöydässä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat