Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokmusta tuosta yogaia-joogaa kotona formaatista?

Vierailija
17.09.2016 |

Onko helppo esim tv:n kautta joogailla? Onnistuuko älytv:n kautta edes?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu ainakin itsellä chromecastin avulla. Mahtava juttu kun ei tarvitse lähteä minnekään joogaamaan. Hyviä ohjaajia ja paljon tunteja.

Vierailija
2/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Chromecast on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson netistä ja hyvin toimii. Älytelkkariin en saanut toimimaan (väärä selain tmsjotain). Tosi kivoja tunteja, myös luentoja ja paljon erilaisia.

Vierailija
4/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chromecast on semmonen tikku joka laitetaan telkkariin kiinni ja sitten joltain laitteelta (tietokone, puhelin tms) selaimesta valitaan että se lähettää sen sisällön siihen telkkariin.

Vierailija
5/8 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tätä :) Onko täällä Yogaian käyttäjiä? Kiinnostaisi ottaa tuo vuodeksi, mutta tuleekohan sitä joogailtua kotona?

Vierailija
6/8 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
7/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee joogailtua! Ihan mahtava palvelu. Saa näkymään esim. Chromecastin kautta tai sitten katson tabletilta makuuhuoneessa. Voi helposti tehdä, kun lapset on menneet nukkumaan. Löytyy myös muksujoogaa, mikä on kiva vähän vanhemman lapsen kanssa. Suosittelen. Löytyy myös lihaskuntoa ja hyvin erilaisia tunteja.

Vierailija
8/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä mainio palvelu! Kokeilin ilmaisen kk pätkän jollain koodilla ja ostin sen jälkeen vuoden jäsenyyden.

Helppoja ja hyviä tunteja, löytyy sekä lyhyitä että pitkiä ja itse oon tykännyt myös englanninkielisistä ohjauksista. Ja palvelussa on muutakin kuin joogaa. Ainakin kahvakuulatunnit on olleet tosi hyviä ja barre oli ihan hauska uusi tuttavuus.

Mä katson näitä aina läppäriltä ja ainut mikä vähän tuotti alkuun ongelmia oli että livetunnit ei toimineet muulla kuin google chromen selaimella. Muilla selaimilla tökki myös tallenteet että ääni kuului mutta kuva ei näy. Sit kun älysi ottaa chromen käyttöön niin hyvin pelaa! Myös reissussa yogaia-puhelinsovellus on toimiva systeemi, oon joskus joogannut hotellihuoneessa työmatkoilla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä