Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä siinä tapahtuisi jos purisi hampaat yhteen, kun...
Kommentit (7)
Paha sanoa. Kuollut nainen ainakin olisi seurauksena.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihminen puree sormen poikki yhtä helposti kuin porkkanan, mitä luulet että munalle tapahtuisi?
Mitä tapahtuisi jos purisi klitorista?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen puree sormen poikki yhtä helposti kuin porkkanan, mitä luulet että munalle tapahtuisi?
Enemmänkin hevosen voimilla lähtee sormet irti. Ihmisissä nuorella miehellä on eniten puruvoimaa.
Mieti ennemmin vaikka sitä mitä tapahtuisi jos suutelisit masentunutta miestä kivesten väliin kun hänellä olisi paha mieli. Sitten kokeile. Varmista miehen homous/biseksuaalisuus jos olet mies.
Alue: Aihe vapaa
No mitähän tapahtuisi? Muistutus itselle, älä ikinä anna suuhun sellaiselle joka miettii puremista. Hampaiden tuntumisesta olen sanonut. Kun annan naiselle oraalia se on aika täydelisen hyvää. Hetken on niin ettei pysty edes kävelemään. Vaativana odotan vähintään yhtä hyvää.
Hirveällä vaivalla olen muutaman naisen opettanut. Ei mikään mailman helpoin temppu. Joillain naisilla on vain typerä tapa luulla että riittää kun levittää jalat. Nykyinen sai äsken lisää ohjeistusta. Aina kyllä saa mutta nytkin piti tehdä jotain (imua) että sai.
mulle seksi on mielyttävä harrastus. Siitä olen kehitellyt kaikenlaista. Esim. sellaisen että leikitään. Aivan sama kumpi komentelee niin leikkiin alkaneen pitää suostua. Se mikä leikeissä vähän harmittaa on se että olen melkein aina se komenteleva. Paljon mielummin olisin usein se komenneltava.
Sängyssä, sohvalla aivan sama missä niin touhuun pitää heittäytyä. Kaikki tai ei mitään on paras asenne kun sillleen aletaan.