Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kahden vaiheilla hankkisinko kirjahyllyn olohuoneeseen vaiko en.

Kommentit (20)

Vierailija

Kirjahyllyjä käytetään kirjojen säilyttämiseen. Osta ihmeessä jos sulla on kirjoja - jota aloituksen perusteella vähän epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On minulla kirjoja. Kirjahyllyni on makuuhuoneessa ja osa kirjoista on vielä muuton jäljiltä varastossa. Mietin vain näyttääkö olohuone paremmalta kirjahyllyllä vai ilman. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sisustatko  itseäsi vaiko  vieraita varten??

Varmaan sekä että, haluan tietysti kotini näyttävän hyvältä. Kukapa ei haluaisi? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytetään. Siihen laitetaan miniviinapulloja ja Eiffel-torni.

Ei saa unohtaa silkkikukkia ja posliinikissoja.

Vierailija

Minun tuttavapiiriini kuuluu ihmisiä, jotka lukevat paljon, arvostavat kirjoja eivätkä häpeä tuoda tätä esille, joten heillä on tottakai kirjahyllyt kirjojensa säilyttämistä varten eikä hyllyä ole piilotettu minnekään vaatehuoneen perukoille :)

Älä ap liikaa murehdi sitä, mikä on muotia ja mikä ei. Jos sille tielle lähdet, niin saat olla varpaillasi koko loppuelämäsi. Parempi on keskittyä siihen, mitä itse tarvitsee ja mikä tekee onnelliseksi. Luetko yleensä sängyssä? Millainen on olohuoneesi muu sisustus (eli meneekö esim. liian tukkoisen näköiseksi, jos sinne tuo vielä hyllyn)? Kuvittele hetki, että yksikään ihminen ei tule koskaan vierailemaan luonasi tai arvostelemaan sisustustasi. Miten järjestäisit kotisi? Millainen järjestys on sinun kannaltasi kätevintä ja mikä tuo sinulle eniten iloa?

(Ja jos sinusta tuntuu, että sinulla on kirjoja liian vähän täyttämään kirjahyllyä, niin sen hyllyille voi myös laittaa koriste-esineitä, valokuvia, kasveja tai mitä ikinä tykkäätkään.)

Vierailija

Sivistyneillä ihmisillä on yleensä kirjoja ja niiden säilytyspaikka on kirjahylly, jota ei tarvitse piilottaa katseilta, päinvastoin.

Vierailija

Nykyään myydään paljon kirjahyllyjä, jotka eivät kestä kirjojen painoa, hyllyt on notkollaan hyvin nopeasti. Joten kai niitä käytetään ihan vaan sisustusnäkökulmasta. Pölynkerääjiä varten kai.

Vierailija

Kirjahylly ei ole ikinä poissa muodista, mutta kotialttareita (matkamuistokrääsää, kummilasten rippikuvat ja kissaviinipulloja) ei tällä hetkellä juurikaan harrasteta.

Vierailija

Mulla on olohuoneessa kirjahylly jossa säilytän valokuvia ja koriste-esineitä, kirjat on sitten kirjasto/vierashuoneessa missä on 6 kirjahyllyä. Mulle ainakin on ihan se ja sama käyttääkö muut kirjahyllyjä ja missä ja mitä varten. 

Vierailija

Minulla on hyvin vähän koriste-esineitä, en juuri välitä sellaisista. Makuuhuoneessa yleensä lueskelen iltaisin saatuani lapset nukkumaan joten se tuntuisi luontevalta paikalta sikäli.

Olohuone tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa vähän.. No, sellaiselta että jotain puuttuu. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja ruskee tai tummanruskee kirjahylly sit ja siinä täytyy olla baarikaappi. Se on hieno.

Taidan tietää mitä tarkoitat? Baariosastossa pienet pariovet, joissa tummanvihreä pullonpohjalasi? Kun avaat ovet, taustapeili tuplaa lasihyllyllä olevat Turkin matkamuistopullot? Avain on aikojen saatossa hävinnyt? Wooouuuuw!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvin vähän koriste-esineitä, en juuri välitä sellaisista. Makuuhuoneessa yleensä lueskelen iltaisin saatuani lapset nukkumaan joten se tuntuisi luontevalta paikalta sikäli.

Olohuone tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa vähän.. No, sellaiselta että jotain puuttuu. Ap

No, mitäpä jos kokeilisit siirtää kirjahyllyn olohuoneeseen ja katsoisit, näyttääkö kivalta :) Helppohan se on valita kirja sieltäkin iltalukemistoksi ennen sänkyyn menoa. Kokeile uutta järjestystä rauhassa parisen viikkoa ja jos tuntuu toimivalta, niin se on sitten siinä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat