Miten tehdä töissä hommia, joista on saanut pakit?
Hain paikkaa. En saanut. Tuli lyöty olo, kun niitä tehtäviä teen välillä, ja apuni on tarpeellinen. Nyt tuli omalta esimieheltä pyyntö, että teen niitä töitä kuitenkin, kun on puutosta tiimissä, ja minä osaan ne. Ei edes suoraan voitu minulta kysyä, vaan toisen kautta.
Miten siis tehdä niitä töitä hyvin, kun joka päivä tuntuu niin pahalta, ettei siihen työhön kuitenkaan kelpaa, vaikka olen se parhain mahdollinen, kun osaan ne todella hyvin.... Turha olo! :(
Jos joku ymmärtää mitään, en viitsi kauhean yksityiskohtaisesti selittää tilannetta...
Kommentit (23)
Mitä helvettiä? Ap, yksikään mies ei suostuisi tuollaiseen järjestelyyn. Ilmoitat esimiehelle kirjallisesti että ei onnistu, ei jää aikaa omien työtehtävien tekemiseen ja että sinua ei ole prosessissa kuultu. Et tietenkään perehdytä tehtävään valittua, se on sen toisen osaston esimiehen tehtävä, ei sinun! Jos jotain olen mieheltäni oppinut niin aina jos töissä pyydetään jotain ekstraa niin kysyn miten se näkyy palkassa tai muissa eduissa. Jos ei pyydä niin ei saa. Ja jos työpaikka ei ymmärrä tarjota niin vaihtamalla paranee.
Jos et ole tähän mennessä huomannut että työn tekeminen priimasti ei vie sinua nykyisessä työpaikassa eteenpäin, niin väännän sen sulle nyt rautalangasta. Sinua kustaan silmään ja pahasti, älä suostu kynnysmatoksi. Opettele sanomaan ei. Minkä takia haluat tehdä työnantajan hommat helpommaksi saamatta itse MITÄÄN ( palkankorotusta tai vakipaikkaa) vastineeksi?
Kasvata itsellesi selkäranka ja vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Ap, yksikään mies ei suostuisi tuollaiseen järjestelyyn. Ilmoitat esimiehelle kirjallisesti että ei onnistu, ei jää aikaa omien työtehtävien tekemiseen ja että sinua ei ole prosessissa kuultu. Et tietenkään perehdytä tehtävään valittua, se on sen toisen osaston esimiehen tehtävä, ei sinun! Jos jotain olen mieheltäni oppinut niin aina jos töissä pyydetään jotain ekstraa niin kysyn miten se näkyy palkassa tai muissa eduissa. Jos ei pyydä niin ei saa. Ja jos työpaikka ei ymmärrä tarjota niin vaihtamalla paranee.
Jos et ole tähän mennessä huomannut että työn tekeminen priimasti ei vie sinua nykyisessä työpaikassa eteenpäin, niin väännän sen sulle nyt rautalangasta. Sinua kustaan silmään ja pahasti, älä suostu kynnysmatoksi. Opettele sanomaan ei. Minkä takia haluat tehdä työnantajan hommat helpommaksi saamatta itse MITÄÄN ( palkankorotusta tai vakipaikkaa) vastineeksi?
Kasvata itsellesi selkäranka ja vähän äkkiä.
Kyllä olen kasvattanut, eikä tämä ole tässä minun osaltani. Sain siis kuulla tästä perjantaina kun olin lähdössä.. Ja nyt ahdistaa. Huomenna juttelen.
Kiitos :D