Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tavannut miestä, joka ei suostu nuolemaan pilluasi?

Vierailija
17.09.2016 |

Jos olet pyytänyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun ex-mies.

Vierailija
2/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun nykyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Yhden illan jutuissa en edes pyydä, eikä miehet ensimmäisellä kerralla usein itsekään sitä mitenkään automaattisesti tee. Kai sen tekeminen naiselle vaatii hieman tunnetta :)

Vierailija
4/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monta. Olen hukannut aikaa kahden sellaisen kanssa vuosia. Sitä aiemmin oli mies, joka ei voinut aloittaa seksiä ilman sitä. Jestas, kun alkoi nyppimään, kun kaikki spontaanius oli poissa pelistä.

Vierailija
5/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuollu exää kun oli kusenhajunen aarniometsä siinä tiellä.

Vierailija
6/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä kyllä ole koskaan edes pyytänyt, oma-aloitteisia sattunut kohdalle.

Vierailija
7/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nuollu exää kun oli kusenhajunen aarniometsä siinä tiellä.

Oletko joku riistäjäkapitalisti? Aito erämaa on katoava luonnonvara.

Vierailija
8/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta vein sen tyypin neitsyyden, joten ihan kaiketi ymmärrettävää. Niin ja kertoi siis vasta jälkeenpäin olleensa neitsyt, vaikka siinä touhutessa arvasin ettei kovin kokenut ollut..oli muuten tuon tiedon jälkeen jotenki hyväksikäytetty olo. En tajua miks, mutta vuosiakin myöhemmin vaivaa hetkittäin vieläkin. Olen varmaan aika fucked up. No mutta, ei tässä kummempaa. Eli joo on kieltäytynyt.

Vierailija
9/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman ex:än. Ne jotka kieltäytyy, siirtyvät välittömästi ulkoruokintaan.

Vierailija
10/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki mun elämäni miehet on olleet hulluina suuseksiin:) Joka ikinen sessio alkaa pitkällä ja hartaalla "maistelulla". Maistun kuulemma hunajalta

Vierailija
11/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuole koskaan pillua ennen parisuhdetta, enkä myöskään halua itselleni annettavan suuseksiä ilman suojausta. Tai no voin minäkin kalvon läpi nuolla, mutta en viitsi tuollaista touhua edes ehdottaa.

Vierailija
12/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nuole koskaan pillua ennen parisuhdetta, enkä myöskään halua itselleni annettavan suuseksiä ilman suojausta. Tai no voin minäkin kalvon läpi nuolla, mutta en viitsi tuollaista touhua edes ehdottaa.

Heh, ihme niiskuneitejä nämä nykypäivän "miehet" :D

Vierailija
13/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä ei tiedä minkä taudin sieltä jakorasiasta suuhunsa saa, niin ei kiinnosta nuolla ilman varmuutta taudittomuudesta.

Vierailija
14/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä ei tiedä minkä taudin sieltä jakorasiasta suuhunsa saa, niin ei kiinnosta nuolla ilman varmuutta taudittomuudesta.

No yhyy. Nuolen jo ekalla kerralla pillut ja perseet sellaisella himolla, että siinä on aika moni nainen ollut ihmeissään. Nussiessa sitten kondomi.

Vierailija
15/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan edes tarvinnut pyytää.

Yhden illan jutuilta en toki suuseksiä odotakaan.

Vierailija
16/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on nuollu innolla, heti ku ovat nähneet posliinini ja isohkot häpyhuulet. Isot häpyhuulet on miesten mieleen, ne saa miehet hulluksi ja imuttamaan ihanasti.

Vierailija
17/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaverini mies ei suostunut nuolemaan eikä suostunut muuhunkaan seksiin kanssani

Vierailija
18/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi kuuluu vaan asiaan koko seksin saralla, kunhan hygienia on kunnossa. Jos ei kelpaa, ei tule suhdetta. Jää viimeiseksi kerraksi kera kunnon koulutuksen, että näin se vain menee.

Vierailija
19/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatta-45 kirjoitti:

Kaikki miehet on nuollu innolla, heti ku ovat nähneet posliinini ja isohkot häpyhuulet. Isot häpyhuulet on miesten mieleen, ne saa miehet hulluksi ja imuttamaan ihanasti.

Jaa. Makunsa kullakin. Tuntemani miehet taas pitävät sellaisesta, mitkä jotkut jopa leikkaavat itselleen, eli vähän minimalistisemmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän