Kodinrikkojat-sivusto Suomeen?
Jenkeissä voit laittaa kodinrikkojanaisesta kuvia, haukkua hänet pystyyn ja muutenkin mollata. Sivustoja esim. http://shesahomewrecker.com/ ... hyviä puolia se, että tällainen saattaa vähentää väkivaltaa, mutta huonona puolena se, että jutut säilyvät ikuisesti. Olisko tällainen tervetullut palvelu Suomeenkin?
Kommentit (9)
Eli nainen voi vietellä miehen kuin miehen ilman vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen voi vietellä miehen kuin miehen ilman vastuuta?
Mistä kaikki tuo naisviha?
Yllätys taas että katkerat naiset ovat keksineet moisen sivuston :D jaksaisivatko miehet perustaa moista.
itseäni ei siltikään haittaisi kuvani tuolla, sillä itse tiedän että enhän minä kenekään kotia riko jos mies vapaaehtoisesti vaihtaa vaimonsa minuun. Mieshän kotinsa rikkoo, en minä ole kenellekään vannonut uskollisuutta ja rakkautta enkä ole toisten suhteista vastuussa.
Tuonne voi kuka vaan laittaa valheellisia syytöksiä, ei kauaa pysyisi Suomessa pystyssä kunnianloukkausilmoitusten vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Tuonne voi kuka vaan laittaa valheellisia syytöksiä, ei kauaa pysyisi Suomessa pystyssä kunnianloukkausilmoitusten vuoksi
Miten se pysyy jenkeissä pystyssä?
Kodinrikkoja on ainoastaan se, joka oman kotinsa rikkoo. Avo- ja aviopuolisot voisivat postata omia ex-puolisoitaan sivuille. En tiedä kummalle puolisoista tämä olisi nolompaa :-D
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska vastuu on pettäjällä.
Väärin, jokainen on vastuussa omasta käytöksestä ja sen seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, jokainen on vastuussa omasta käytöksestä ja sen seurauksista.
Näin on. Yksikään mies ei kestä sitä, että nainen pyörittelee pimppiänsä nenän edessä. Silloin vika on naisessa, ei miehessä.