Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma kiskoo ihme hintoja joistakin tuotteista..

Vierailija
17.09.2016 |

Esim.Fazerin Omar-munkit maksaa siellä 2kpl/4,50e kun taas tuossa lähikaupassamme niitä saa 1e/kpl..ja ihan ovat siis samoja munkkeja keskenään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanat fetakolmiot siirtyi S-marketista ABC:lle ja hinta moninkertastui. 

Vierailija
2/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppias myi Omar-munkkeja alkuun hintaan 0,99€, tuli ahneeksi ja nosti hinnan 1,49€. Ei tarvitse niitäkään enää ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan ne katteetkin täytyy kerätä.

Vierailija
4/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaavat ,että tuotetta menee paljon nostavat hintaa.

Eivät kuitenkaan ota huomioon, että sen jälkeen asiakas etsii saman tuotteen edullisempaan hintaan eri kaupasta.

Vierailija
5/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli hölmö olo, kun älysin katsoa Sellon Prismassa läkerol-pastillien pienemmän ja isomman pakkauksen kilohintoja. Olin ostanut aina isompaa säästöpakkausta ajatellen sen olevan halvempi, mutta asia olikin toisinpäin. 

Vierailija
6/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kuitenkaan ota huomioon, että sen jälkeen asiakas etsii saman tuotteen edullisempaan hintaan eri kaupasta.

Paitsi, että ei todellakaan etsi. Jos olet kaupassa ja sinun tekee munkkia mieli ja huomaat korkeamma hinnan, niin tuskin lähdet sitä erikseen muualta hakemaan. Joko ostat tai jätät kokonaan ostamatta.

Vierailija
7/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina katsoa tuotteiden kappale- ja kilohinnat. Joskus ovat isommat pakkaukset kilohinnaltaan olleet paljon kalliimpia kuin pikkupakkaukset vaikka yleensä toisinpäin.

Vierailija
8/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että ei todellakaan etsi. Jos olet kaupassa ja sinun tekee munkkia mieli ja huomaat korkeamma hinnan, niin tuskin lähdet sitä erikseen muualta hakemaan. Joko ostat tai jätät kokonaan ostamatta.

Itse asiassa en osta. Oon pihi. Meen sit vaikka seuraavana päivänä halvempaan kauppaan jos on matkan varrella.

Vierailija
9/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät jotka noin tarkkaan tutkii hinnat, ostaa toki sieltä mistä halvimmalla saa. Itse en edes ruokaa ostaessa katso hintoja vaan ostan mitä tarvin.

Vierailija
10/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina katsoa tuotteiden kappale- ja kilohinnat. Joskus ovat isommat pakkaukset kilohinnaltaan olleet paljon kalliimpia kuin pikkupakkaukset vaikka yleensä toisinpäin.

Juu tämä tuli huomattua. S-ryhmä kun aloitti tämän halpuutuksen niin Prismassa 100 g Valio raejuuston hinta laskettiin 1,09 euroon. 200 g hinta jäi ennalleen ja maksoi jotakin n. 2,50 €. Näin on ollut jo pitkään. Onneksi me huomattiin tuo heti ja alettiin ostamaan 2 x 100 g, mutta joku perheellinen saattaa erehtyä ostamaan suoraan isomman. :D

Vierailija
11/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät jotka noin tarkkaan tutkii hinnat, ostaa toki sieltä mistä halvimmalla saa. Itse en edes ruokaa ostaessa katso hintoja vaan ostan mitä tarvin.

Hmm, lähtisköhän joku tähän riidanhaastoosi vastaamaan?

Vierailija
12/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en osta. Oon pihi. Meen sit vaikka seuraavana päivänä halvempaan kauppaan jos on matkan varrella.

No itse olen yleensä samanlainen, mutta selvä enemmistö ihmisistä ei ole. Jos heidän tekee munkkia mieli, niin ostavat sen jos hinta ei nyt ihan älyttömyyksiin mene. Yleenä minulla jää sitten kokonaan ostamatta jos en tuolloin osta.

Vierailija
13/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika varakas jos sinulla on raha hukkaan heitettäväksi. Voisitko lahjoittaa minulle pari miljoonaa?

Vierailija
14/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rasiat tulevat tuoreina leipomosta. Irto omarit, berliinit, donitsit ym ovat pakasteita. Sulatus, tiskiin ja mammat lakoo "tuoreista" munkeista.

Vierailija
15/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lienemme sitten yli 5th nettotuloinemme  köyhiä sillä katsomme kilohintoja kaupassa ja ostamme edullisempia tuotteita. Säästetyt rahat menevät sijoituksiin. Vaikka varallisuutemme lisääntyy koko ajan, aiomme jatkossakin katsella hintoja emmekä osta kalleinta ja mainostetuinta tuotetta.

Vierailija
16/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yhet naamaputsarit oli euron, nyt on hintaa 1,50.

Vierailija
17/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika varakas jos sinulla on raha hukkaan heitettäväksi. Voisitko lahjoittaa minulle pari miljoonaa?

Sinä lienet työtön, koska sinulla on aikaa hukkaan heitettäväksi. Minulla ei esim. ole järkevän matkan päässä kuin yksi kauppa. En lähde bussilla tunnin päähän hakemaan jotain mitätöntä tuotetta.

Vierailija
18/18 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim.Fazerin Omar-munkit maksaa siellä 2kpl/4,50e kun taas tuossa lähikaupassamme niitä saa 1e/kpl..ja ihan ovat siis samoja munkkeja keskenään.

Juuri eilen kävin Prismassa ja Omarmunkit maksoivat 90 senttiä kpl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi