voiko häävieras olla viininpunaisessa mekossa?
Kommentit (67)
Mulla on aina mustaa juhlissa, häissäkin, ja värillisiä asusteita. Ihan sama muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina mustaa juhlissa, häissäkin, ja värillisiä asusteita. Ihan sama muiden mielipiteistä.
Ja mä otan aina lapset mukaan vaikka kutsu on vain aikuisille, ihan sama muiden mielipiteistä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksei punaisessa mekossa voi mennä häihin?
T.nimim.morsiamen valitsemassa kirkkaan punaisessa mekossa kaasona ollut
Vanhaan aikaan punaisiin pukeutumista kirkossa pidettiin synnillisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä otan aina lapset mukaan vaikka kutsu on vain aikuisille, ihan sama muiden mielipiteistä :D
Jotkut ihmiset on sitten yksinkertaisia. Siitä koituu ihan käytännön ongelmia järjestelyjen kannalta, jos kutsuvieras raahaa mukanaan kuokkavieraita oman mielensä mukaan, mutta siitä ei synny minkäänlaista käytännön haittaa kenellekään, jos jonkun vieraan asun väri on "etiketin" vastaisesti vaikkapa musta. Äly hoi!
Asokselle palauttaminen on nykyään tosi helppoa. Netistä printataan palautus"kuponki", postimaksu maksettu ja viedään Postinordille. Asos lähettelee sähköposteja aina kun paketti matkalla saavuttaa jonkun etapin. Rahojen palautumiseen luottokortille on mennyt toki pitkään, 3-4 viikkoa palautuksen lähettämisestä.
Mutta siitä huolimatta tilailen sieltä säännöllisesti: monet vaatteet on tosi kivoja ja varsinkin outletista olen tehnyt hyviä löytöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä kaikki murretut punaiset sävyt (viini, marjapuuro jne.) ovat täysin käypiä. Ainoastaan ´kirkkaan punainen on turhan räikeä.
Mielestäni ihan yhtä räikeitä värejä ovat esim. turkoosinsininen, oranssi, tai kirkkaankeltainen. Silti näitä värejä ei ole missään etiketissä kielletty.
Mä olen 26 ja oon ollut tasan yksissä häissä lapsuuden jälkeen, nekin olivat varsin pienet. En usko että tulen kovin monissa häissä olemaankaan elämäni aikana. Ei minusta ole mitenkään outoa jos 38-vuotias ei ole ollut muissa kuin lähisukulaisten häissä.
Jos tuo mainittu toimitusjohtaja olisi jonkun muun kuin oman työnantajafirman toimitusjohtaja niin sitten maininta olisi vähän outo, mutta kyllä muakin vähän normaalia enemmän jännittäisi etiketin sopivuus ym. jos häissä edustaisin myös itseäni työntekijänä.