Vain elämää ennakkoon (2016)
Niitä keitä kiinnostaa, jakakaa mielipiteitänne jaksoista ja biiseistä jotka näkee ennakoon.
Kommentit (15)
Nostan Mikael Gabrielin päiväksi, onko joku katsonut jo?
Vierailija kirjoitti:
Se tulee julki vasta kun tää telkkariesitys on loppunut. Ainakin kaikissa muissa sarjoissa näin. Ja näkyy siis vain ruutu+ :ssa. Lapset (no, teinit) haluu katsoa, joten me katsomme sen. Mut pitää nyt odottaa vartti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tulee julki vasta kun tää telkkariesitys on loppunut. Ainakin kaikissa muissa sarjoissa näin. Ja näkyy siis vain ruutu+ :ssa. Lapset (no, teinit) haluu katsoa, joten me katsomme sen. Mut pitää nyt odottaa vartti :)
Ahaa, mainoskatkolla tuli tuosta Ruudun ennakosta mainos niin luulin sen olleen jo katsottavissa. :) En tunne tämän Mikaelin tuotantoa, niin voisin ensi viikon aikana tutustua ohjelmassa nähtäviin kappaleisiin.
Oisko Hectorin päivän biisejä, esittäjiä ja arvioita..? :]
Kuustosen Woyzeck ehkä koko sarjan historian parhaimpia esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa muidenkin esitykset?
Chisu: Asfalttiprinssi
Suvi: Yhtenä iltana
Lauri: Tuulisina öinä
Anna: Kuunnellaan vaan taivasta
Mikael: Lumi teki enkelin eteiseen
Vierailija kirjoitti:
Kiistattomasti parhaimpia
Oisko jollain heittää Suvin päivän biisit? Kiitti
Kommentteja Suvin jaksosta? Kuka veti parhaiten?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä itse olit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä itse olit?
En ole tuo kysyjä, mutta muakin kiinnostaa tietää mitä kappaleita kukakin esitti ja mitä ajatuksia kyseinen jakso herätti. Nähtiinkö suuria yllätyksiä, mikä kosketti, jne ? Minulla ei ole valitettavasti Ruutu plussaa, mutta olen utelias kuulemaan jakson ennakkokuulumisia niiltä, jotka ovat jakson jo nähneet. Ei kai se väärin ole? :)
Suvi Teräsniska lauloi Baden Badenin aika mainiosti.
Hän ja Mikael Gabriel ovat ne, jotka ovat eniten muuttaneet käsitystäni ns. parempaan suuntaan.
Anna Puu on väritön ja liian samanlainen kuin paljon karismaattisempi Chisu. Mikko Kuustonen on täyte. En tajua ansioita millä hän on tuolla.