Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua, jos kaupan kassajonossa takanasi oleva työntää välikapulaa eteenpäin saadakseen ostoksensa mahtumaan paremmin?

Vierailija
17.09.2016 |

Ja hänen mielestään sinulla on hihnalla liikaa väljyyttä, mitä voi tiivistää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ärsytä

Vierailija
22/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

545 kirjoitti:

Ei ärsytä, olen asiakas ja saan käyttää hihnalta niin paljon tilaa kuin luulen tarvitsevani,

ostokseni on yleensä vaikka 6pack tai pari tölk.

Just joo, no sunlaisia tökin sillä kapulalla ihan varmasti kun valtaat hihnan tuolla ostosmäärällä, grrrrrr!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo aikaa eikä intressejä alkaa pohtimaan edessä ja takana olevaa kaupan kassajonossa. Kun hihnalle mahtuu, laitan ostokset ja that's it. En kyllä todellakaan mieti mitä muut tekee kun haluan vain kotiin töiden jälkeen..

Vierailija
24/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein käytte kaupassa kun tuollaisia kokemuksia on?

No esim. täällä Turun Koivulan marketissa joka kerran sama juttu. Iso osa juoppoja, jotka tulevat niskaan räkimään ja haisemaan kaljatörppöjensä kera. Siinä sitten vielä höngitään kun otetaan tupakkaa sieltä laitteesta ja tönitään ja tullaan iholle, kun se röökiaski putkahtaa edellisen asiakkaan ostosten sekaan, mistä sitä koukitaan. Siinä niitä ostoksia sitten siirrellään jne.

Viimeksi perässä töni vanhempi nainen. Otin samalla loton, jota kassa meni hakemaan toiselta kassalta. Nainen alkoi pyöritellä päätään ja SIIRTELI kapulaa ja mun ostoksia ränniin, vaikka mulla oli tapahtuma kesken ja maksamatta! Kun karjaisin, että v*ttuako niitä ostoksia käpälöit, sanoi ettei voi pitää kahta ränniä itsellä samaan aikaan! HALOO???????

Pidin sellaisen ripin, että akka kuunteli korvat punaisena ja lopuksi näytin paikan missä  seisoa, eli hajurako edelliseen. Rupesi sitten kuitenkin vielä jänkättämään vastaan!

Siis ensin työnsi mun ostoksia eteenpäin ja laittoi omansa siihen hihnalle samalla tönien ostoskorilla! Ja näitä on.

Edellisellä kerralla nykäsi jonon ohi yksi eteen "Kun mulla on vain tämä kahvipaketti"!!! No jonon päähän passitin ja annoin tulla. Kassalle sanoin, että jos tuon kahvipaketin etuilijalta veloitat, otan esimieheesi yhteyttä!

Tämä on nykyisin härskiä touhua. En etuile, enkä töni, joten odotan muiltakin samanlaista käytöstä! En ole vielä niin kuolemansairasta tavannut kaupassa, että pitäisi kenenkään ostoksia siirtää tai työntyä etuilemaan ja kalikkaa siirtelemään!

Vierailija
25/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskaan hönkijät ja ostoskärryillä tökkijät ärsyttää vielä enemmän.

Periaatteessa lapsia kohtaan pitäisi kai olla ymmärtäväinen, mutta vähän rasittaa sekin kun ne seuraavana jonossa olevan perheen muksut tuppaavat melkein syliin. Minulla on kohtalainen henkilökohtaisen etäisyyden tarve, ahdistun kun jos ihan vieraat ihmiset tulevat iholle.

Vierailija
26/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo aikaa eikä intressejä alkaa pohtimaan edessä ja takana olevaa kaupan kassajonossa. Kun hihnalle mahtuu, laitan ostokset ja that's it. En kyllä todellakaan mieti mitä muut tekee kun haluan vain kotiin töiden jälkeen..

Niin, tämä kiteyttää kai aika hyvin missä mennään tämän päivän yhteiskunnassa. Ketään muita ei ole olemassa kuin minä minä ja minä.

Kohteliaisuutta on noteerata muut ihmiset ympärillään, eikä se nyt loppujen lopuksi vaadi niin mahdottomasti "aikaa ja intressejä".

Vierailija
27/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tollanen päsmäröinti vituttaa.

Vierailija
28/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen mielestään sinulla on hihnalla liikaa väljyyttä, mitä voi tiivistää.

Ärsyttää,ei ei nopeuta jonosta pois pääsyä ja on turhaa hätiköintiä.Tosin yleensä itse ladon ostokset hihnalle niin tiiviisti kuin mahdollista,koska myös se väljyys ärsyttää.Kaupassa käynti on toisinana vaikeaa :D

Vierailija
29/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi käydä kaupassa ruuhka-aikojen ulkopuolella, jos ei kestä normaalia pikkuasiaa.

Yleensä olen itse, se joka siirtää kapulaa ja tiivistää omia ostoksiaan, että kaikki mahtuisi ja kassan työskentely sujuisi jouhevammin.

Vierailija
30/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Sitä paitsi pyrin asettelemaan ostokseni hihnalle melkoisen tiiviisti, jotta seuraavallekin olisi tilaa. Ne ärsyttävät, jotka nostelevat hihnalle ostokset tavara kerrallaan ja täyttävät muutamalla tavaralla koko hihnan, kun haluavat, että tavarat ovat ilmavasti hihnalla. Enemmän ärsyttää takaa tuleva, joka tönii minua kärryllä tai ilman. Kärryllä tönijä kolhii samalla edessä seisovan nilkat. Joskus on ollut ihan pakko murahtaa, että älä tunge päälleni. Pahimmillaan edessä on joku pesemättömissä päällysvaatteissa lemuava tyyppi, etempää katsoen siis ihan siistin näköinen mies tai nainen, joten pyrin pitämään välimatkaa, kun se lemu on toisinaan niin voimakas, että vatsaa kääntää.

Vierailija
31/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Ärsyttää myös se, että seisotaan heti niskassa kiinni tai kärryillä tökitään. Yleensä silloin liikun mahdollisimman hitaasti ja ladon ostokset isoilla väleillä, maksan hitaasti ja sitä rataa. Kerran sanoin naiselle takanani etten maksa ostoksiani kunnes hän on siirtynyt askeleen taakse. Moukkamaista kyhjöttää kyljessä kun maksan ostoksiani.

Tuollaisissa tapauksissa auttaa teini- ja nuoruusvuosilta tuttu letkautus lähentelemisestä tyyliin "Oletko sinä niin kiimassa, että pitää takapuolessa asti kiinni olla?" Silloin sentään lähentelijät ymmärtävät ottaa ja antaa enemmän omaa tilaa. Toimii niin eri kuin samaa sukupuolta oleviinkin.

Vierailija
32/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. täällä Turun Koivulan marketissa joka kerran sama juttu. Iso osa juoppoja, jotka tulevat niskaan räkimään ja haisemaan kaljatörppöjensä kera. Siinä sitten vielä höngitään kun otetaan tupakkaa sieltä laitteesta ja tönitään ja tullaan iholle, kun se röökiaski putkahtaa edellisen asiakkaan ostosten sekaan, mistä sitä koukitaan. Siinä niitä ostoksia sitten siirrellään jne.

Viimeksi perässä töni vanhempi nainen. Otin samalla loton, jota kassa meni hakemaan toiselta kassalta. Nainen alkoi pyöritellä päätään ja SIIRTELI kapulaa ja mun ostoksia ränniin, vaikka mulla oli tapahtuma kesken ja maksamatta! Kun karjaisin, että v*ttuako niitä ostoksia käpälöit, sanoi ettei voi pitää kahta ränniä itsellä samaan aikaan! HALOO???????

Pidin sellaisen ripin, että akka kuunteli korvat punaisena ja lopuksi näytin paikan missä  seisoa, eli hajurako edelliseen. Rupesi sitten kuitenkin vielä jänkättämään vastaan!

Siis ensin työnsi mun ostoksia eteenpäin ja laittoi omansa siihen hihnalle samalla tönien ostoskorilla! Ja näitä on.

Edellisellä kerralla nykäsi jonon ohi yksi eteen "Kun mulla on vain tämä kahvipaketti"!!! No jonon päähän passitin ja annoin tulla. Kassalle sanoin, että jos tuon kahvipaketin etuilijalta veloitat, otan esimieheesi yhteyttä!

Tämä on nykyisin härskiä touhua. En etuile, enkä töni, joten odotan muiltakin samanlaista käytöstä! En ole vielä niin kuolemansairasta tavannut kaupassa, että pitäisi kenenkään ostoksia siirtää tai työntyä etuilemaan ja kalikkaa siirtelemään!

Ja sitten heräsit. Av llä on teitä uhoajia jotka muka on tehnyt yhtä ja toista vaikka oikeasti on vaan kihissyt nahoissaan ja ehkä korkeintaan suputtanut että mitä jos lopettaisi sen tuuppimisen.

Vierailija
33/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne jotka laittaa sen kapulan 30cm omista ostoksistaan, vaikka ovat nähneet että takana on äippä vaunjen kanssa kädetkin täynnä ostoksia. Milläs vedät koppaa yhdel kädel ja työnnät vaunui toisella, täpötäydes prismassa? Siinä on pakko työtää vain vaunuja latoa kuorma alakoriin ja kevyimpiä kuomuun ja loput käteen. Aivan varmasti survon kapulaasi. Ja tuhahdan tyytymättömänä. Jos siihen viellä pyöräytät silmiäsi, saat kuulla kunniasi, tilannetajuton moukka.

Vierailija
34/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Samoin ärsyttää ne idiootit jotka laittavat kapulan jo vaikka olen vasta purkamassa ostoksiani hihnalle ja ostoskärry on vielä puolillaan.

Tässä hyvänä kikkana on purkaa ostoksensa aivan hihnan päästä, ei sivulta. Kun lastaat hihnalle hihnan päästä, blokkaat vartalollasi tehokkaasti takana tulevan pääsyn hihnalle. Kannattaa seistä siinä niin kauan kunnes kassa aloittaa ostostesi käsittelyn ja vasta sitten kävelet suoraan pakkaamaan. Takana olevalle tulee vähän kiire, mutta so what, sehän on hänen asiansa.

Miten niin tulee kiire? Seuraava tekee saman ja seuraava jne ja jonot kasvavat todella pitkiksi. Ei sen toisen tarvitse alkaa hätäilemään koska sinä viet liikaa tilaa ja aikaa. Yhtä lailla se toinenkin saa käyttää sen ajan kun käyttää siinä kassalla. Sinä et ole joku erityistapaus. Ja jos ihmiset vielä sinun edessäsi alkavat tehdä samalla tavalla kun sinä niin siinähän tönötät 10minä ylimääräistä aikaa. Opettele avaamaan suu jos joku tunkee hihnalle kun sinulla on asiat kesken niin sinun ei tarvitse olla moukka.

Vierailija
35/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne jotka laittaa sen kapulan 30cm omista ostoksistaan, vaikka ovat nähneet että takana on äippä vaunjen kanssa kädetkin täynnä ostoksia. Milläs vedät koppaa yhdel kädel ja työnnät vaunui toisella, täpötäydes prismassa? Siinä on pakko työtää vain vaunuja latoa kuorma alakoriin ja kevyimpiä kuomuun ja loput käteen. Aivan varmasti survon kapulaasi. Ja tuhahdan tyytymättömänä. Jos siihen viellä pyöräytät silmiäsi, saat kuulla kunniasi, tilannetajuton moukka.

Sen korin voi laskea lattialle odottaessa ihan samalla tavalla kun silloin kun vasta jonotat. Minä kyllä itse tiiviisti kapulan laitan mutta en todellakaan katso onko siinä takana joku lapsensa kanssa vai ei. Jokainen käyttää kassalla sen ajan kun tarvitsee eikä tuhahteleva ja helistin perseessä silmiä pyörittelevä äityli minua saa nopeuttamaan

Vierailija
36/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit. Av llä on teitä uhoajia jotka muka on tehnyt yhtä ja toista vaikka oikeasti on vaan kihissyt nahoissaan ja ehkä korkeintaan suputtanut että mitä jos lopettaisi sen tuuppimisen.

Ja sinä tunnistit itsesi? Maailma on täynnä kaltaisiasi uhoajia, jotka yrittävät torpata muiden sanomiset. Voi sua reppanaa. Kehitä oma itsetunto. Kysypä tuon marketin kassalta asiaa, eli  tuntomerkit: Kaunis, tumma (tukka yleensä päälaella nutturalla) ruskeasilmäinen, pituus n. 160 cm ja normaalipainoinen, iältään ehkä 25v. Muistaa varmaan minut :D Jk. Mulla on yleensä tapana myös kuittailla punalappuisten tuotteiden väärästä hinnoittelusta kassalla.

Olen tyyppiä, jolle ei vittuilla. Ja myös näytän sen. Ota sinä ostoskärryistä persiille ja matele ja anele armoa ihmiskunnalta, minä en. Mulla on varaa, koska oma käytökseni muita kohtaan on esimerkillistä. Jos kunnioitat minua, minä kunnioitan sinua. Mä ajattelen asian näin.

Vierailija
37/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tunnistit itsesi? Maailma on täynnä kaltaisiasi uhoajia, jotka yrittävät torpata muiden sanomiset. Voi sua reppanaa. Kehitä oma itsetunto. Kysypä tuon marketin kassalta asiaa, eli  tuntomerkit: Kaunis, tumma (tukka yleensä päälaella nutturalla) ruskeasilmäinen, pituus n. 160 cm ja normaalipainoinen, iältään ehkä 25v. Muistaa varmaan minut :D Jk. Mulla on yleensä tapana myös kuittailla punalappuisten tuotteiden väärästä hinnoittelusta kassalla.

Olen tyyppiä, jolle ei vittuilla. Ja myös näytän sen. Ota sinä ostoskärryistä persiille ja matele ja anele armoa ihmiskunnalta, minä en. Mulla on varaa, koska oma käytökseni muita kohtaan on esimerkillistä. Jos kunnioitat minua, minä kunnioitan sinua. Mä ajattelen asian näin.

Olet yhtä paha moukka kun se toinenkin on tuolla käytöksellä. Minä osaan ystävällisesti ja kohteliaasti sanoa toiselle jos änkeää siihen minun asiointivuorollani. Minun ei tarvitse itse uhota tyhjästä

Vierailija
38/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yhtä paha moukka kun se toinenkin on tuolla käytöksellä. Minä osaan ystävällisesti ja kohteliaasti sanoa toiselle jos änkeää siihen minun asiointivuorollani. Minun ei tarvitse itse uhota tyhjästä

Ei fiksuille tarvitsekaan uhota! Jos olisit noissa tilanteissa mukana, näkisit kuinka IHAN ALUKSI pyydän, josko voisi odottaa hetken, että pääsen alta pois tai ilmoitan nätisti, että hei, mulla rutisee nilkat kärrysi alle ja perseessä tuntuu tökkiminen ilkeältä! Kun asia ei mene perille, täytyy sanoa hieman kipakammin. Kummallinen tapa tällä palstalla joillain alkaa inttää vastaan, vaikkei tiedä asiasta mitään ???:O

Mutta moukaksi haukkuminenhan onkin se palstan ykkösjuttu! Ja nimenomaan tuntemattomien. Jatkakaa! Listalla seuraavaksi? Wt? Elämäm koululainen? Yhäri? Lähäri?

Olen varmaankin myös moukka, kun joudun meidän parkkipaikaltakin häätämään porukkaa melkein päivittäin? Ensin huomauttaen, mutta seuraavana pnä samoille idiooteille karskimmin sanoen, ja lopuksi ihan kunnolla huutaen. Joo, ei kuulu kauppa-asiaan, mutta verrata voi käytöstä.

Vierailija
39/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Ärsyttää myös se, että seisotaan heti niskassa kiinni tai kärryillä tökitään. Yleensä silloin liikun mahdollisimman hitaasti ja ladon ostokset isoilla väleillä, maksan hitaasti ja sitä rataa. Kerran sanoin naiselle takanani etten maksa ostoksiani kunnes hän on siirtynyt askeleen taakse. Moukkamaista kyhjöttää kyljessä kun maksan ostoksiani.

Tuollaisissa tapauksissa auttaa teini- ja nuoruusvuosilta tuttu letkautus lähentelemisestä tyyliin "Oletko sinä niin kiimassa, että pitää takapuolessa asti kiinni olla?" Silloin sentään lähentelijät ymmärtävät ottaa ja antaa enemmän omaa tilaa. Toimii niin eri kuin samaa sukupuolta oleviinkin.

Voi kiitos, seuraavan kerran kokeilen tätä!

Vierailija
40/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen korin voi laskea lattialle odottaessa ihan samalla tavalla kun silloin kun vasta jonotat. Minä kyllä itse tiiviisti kapulan laitan mutta en todellakaan katso onko siinä takana joku lapsensa kanssa vai ei. Jokainen käyttää kassalla sen ajan kun tarvitsee eikä tuhahteleva ja helistin perseessä silmiä pyörittelevä äityli minua saa nopeuttamaan

Jos tekstin ymmärrys on tota luokkaa niin ymmärrän miksi se kapulakin on siellä metri ostoksista. Eli jos luet hartaudella uudelleen käsität ettei heijastin perseisellä äitylillä ole ollut mahdollista ottaa tätä ah niin käyttistä koria. Ja huomaat myös että ajankäytöstä ei oltu hermostuttu vaan jo ladottujen ostosten taakse 30 cmostoksista jätettyyn kapulaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi