Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua, jos kaupan kassajonossa takanasi oleva työntää välikapulaa eteenpäin saadakseen ostoksensa mahtumaan paremmin?

Vierailija
17.09.2016 |

Ja hänen mielestään sinulla on hihnalla liikaa väljyyttä, mitä voi tiivistää.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos hihnalla on oikeasti tilaa. Jos ostokseni tippuvat hihnalta tai kasautuvat päällekäin niin sitten ärsyttää.

Vierailija
2/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ärsyttää kun huonotapainen tulee ja alkaa vi**uilla päin naamaa. Voi olla että kapula siirtyy voimalla taakseppäin noin metrin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä jos ei runttaa ostoksiani liian piukkaan kasaan mutta onhan se vähän lapsellinen tapa. Miksei voi vaan odottaa vähän aikaa että hihnaa tulee enemmän näkyville.

Vierailija
4/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Samoin ärsyttää ne idiootit jotka laittavat kapulan jo vaikka olen vasta purkamassa ostoksiani hihnalle ja ostoskärry on vielä puolillaan.

Vierailija
5/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Laittakoon ostoksensa hihnalle sitten kun olen maksanut. Ei tarvii iholle tunkee. Toinen mikä ärsyttää niin se ostoskärryn työntäminen iholle 😡. Hajurako pitää sentään olla.

Vierailija
6/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te oikein käytte kaupassa kun tuollaisia kokemuksia on?

Vierailija
7/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tilani siinä niin että siihen ei tulla työntelemään kapuloita. Joskus joku on alkanut latoa ostoksia tyhjälle hihnalle niin että ole joutunut laittamaan kapulan ja työntämään seuraavan ostoksia taaksepäin että saan tilaa omilleni.

Vierailija
8/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan kyllä omani siihen hihnalle siten, että kenenkään ei tarvitse kapulaa siirtää eteenpäin. Ja taatusti siirrän sitä kapulaa, jos siinä on metritolkulla tyhjää. Siinäpähän pyörittelet silmiäsi.

Vierailija
9/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne, jotka pökkivät ostoskärryillä selkään kuvitellen, että se vaikuttaa kassaneidin vikkelyyteen.

Vierailija
10/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää.

Yksi pappa (vanhat miehet ovat aina pahimpia huonon käytöksen suhteen) päätti kerran että salaattiin ja kuivat merileväarkkini ovat liian väljästi suhteessa muihin ostoksiini ja runsaasti ne rikki sillä kapulalla.

No, siinäpä sitten odotti kun myyjä kävi hakemassa ehjät tilalle.

Vierailija
11/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään! En muutenkaan ärsyynny turhista asioista. Ymmärrän, että täällä on niin joka lähtöön ihmisiä ja jokainen on yksilö. Sitä on monenlaisia tapoja ja minun on helppo ymmärtää etteivät kaikki toimi samalla tavoin kuin minä. Itse en kapulaan koskisi vaan odottaisin rauhassa, että hihnalle tulee tilaa omille ostoksilleni. Joskus ihmisillä on hyvinkin omituisia tapoja ja tulee mieleen, että ajatteleekohan he vain itseään.. Noh, minä ainakin pystyn elämään huomioiden muitakin.

Vierailija
12/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Vierailija
13/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole käynyt noin 🙄

Vierailija
14/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Samoin ärsyttää ne idiootit jotka laittavat kapulan jo vaikka olen vasta purkamassa ostoksiani hihnalle ja ostoskärry on vielä puolillaan.

Tämän takia kannattaa latoa ostokset hihnalle hihnan päädyssä.

Vierailija
15/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvänä kikkana on purkaa ostoksensa aivan hihnan päästä, ei sivulta. Kun lastaat hihnalle hihnan päästä, blokkaat vartalollasi tehokkaasti takana tulevan pääsyn hihnalle. Kannattaa seistä siinä niin kauan kunnes kassa aloittaa ostostesi käsittelyn ja vasta sitten kävelet suoraan pakkaamaan. Takana olevalle tulee vähän kiire, mutta so what, sehän on hänen asiansa.

Vierailija
16/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, olen asiakas ja saan käyttää hihnalta niin paljon tilaa kuin luulen tarvitsevani,

ostokseni on yleensä vaikka 6pack tai pari tölk.

Vierailija
17/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kannattaa latoa ostokset hihnalle hihnan päädyssä.

eli siis alkupäässä

Vierailija
18/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, silloin kohdallani on liikaa tilaa.

Vierailija
19/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ärsyttää myös se, että seisotaan heti niskassa kiinni tai kärryillä tökitään. Yleensä silloin liikun mahdollisimman hitaasti ja ladon ostokset isoilla väleillä, maksan hitaasti ja sitä rataa. Kerran sanoin naiselle takanani etten maksa ostoksiani kunnes hän on siirtynyt askeleen taakse. Moukkamaista kyhjöttää kyljessä kun maksan ostoksiani.

Vierailija
20/40 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin teen tuota mutta ainoastaan silloin on sitä väljää tilaa, ei edessä olevalla ole oikeutta omia koko hihnaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä