Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitteko mustasukkainen, jos mies on laittanut sydämen

Vierailija
17.09.2016 |

toisen naisen fb profiilikuvaan? Väittää, että vahingossa tullut. Että tarkoitus on ollut vain tykätä kuvasta...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Pelastitte päiväni. Siis tykänny sydänhymiöllä? Mä laittelen sekä miehille että naisille sydämiä aiheesta riippuen. Ja kirjottelen sekä miesten että naisten kanssa yhtenä ja julkisesti. Mieheni ei edes ole fbssä. Jos roikkuu siellä niin paljon että se on jo noin iso osa elämää että jotain hymiötä pitää pettämisen alkuna. Kantsisko mennä vain ukon kanssa kävelemään. Mikä kestää noin mustista naista/miestä pitkään...ja kyllä noin huono itsetunto että tollasesta ärtyy.?

Vierailija
22/27 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. Pelastitte päiväni. Siis tykänny sydänhymiöllä? Mä laittelen sekä miehille että naisille sydämiä aiheesta riippuen. Ja kirjottelen sekä miesten että naisten kanssa yhtenä ja julkisesti. Mieheni ei edes ole fbssä. Jos roikkuu siellä niin paljon että se on jo noin iso osa elämää että jotain hymiötä pitää pettämisen alkuna. Kantsisko mennä vain ukon kanssa kävelemään. Mikä kestää noin mustista naista/miestä pitkään...ja kyllä noin huono itsetunto että tollasesta ärtyy.?

Minä en ollut ennen mustasukkainen tai huonoitsetuntoinen. Kiinnitin jossain vaiheessa huomiota, kun exäni tykkäsi jatkuvalla syötöllä yhden naisen kuvista ja päivityksistä. Siis miltei jokaisesta. En sanonut mitään, seurasin vaan tilannetta. Kerran ihan oikeasti SATTUMALTA näin mieheni puhelimeen tulleen wa-viestin (näkyi näytöllä, en avannut viestiä) ja tämän ko. naisen etunimellä lähetetty viesti "nähdäänkö tänään ;)"... Kysyin mieheltäni mitä tää oli, niin jopas tuli selittelyä ja lopulta myönsi, että heillä on suhde. Nykyisin olen varpaillani näistä fb-tykkäyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänpainikkeesta en suuttuisi, senhän voi ihan vahingossa kyllä painaa. Itse tehdystä sydänkommentista sitten loukkaantuisin.

Vierailija
24/27 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? On teidän suhde kyllä aika heikolla pohjalla, jos joku helvetin naamakirjan sydän sen hajottaa. :'DDD

Vierailija
25/27 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollut ennen mustasukkainen tai huonoitsetuntoinen. Kiinnitin jossain vaiheessa huomiota, kun exäni tykkäsi jatkuvalla syötöllä yhden naisen kuvista ja päivityksistä. Siis miltei jokaisesta. En sanonut mitään, seurasin vaan tilannetta. Kerran ihan oikeasti SATTUMALTA näin mieheni puhelimeen tulleen wa-viestin (näkyi näytöllä, en avannut viestiä) ja tämän ko. naisen etunimellä lähetetty viesti "nähdäänkö tänään ;)"... Kysyin mieheltäni mitä tää oli, niin jopas tuli selittelyä ja lopulta myönsi, että heillä on suhde. Nykyisin olen varpaillani näistä fb-tykkäyksistä.

Naurettavaa. Anteeksi, mut oikeesti. Tsemppiä sun kumppanille! Samaa mieltä olen ku tuo ylin kirjoittaja. Ja jostain syystä naisilla on usein näissä tuplastandardit. Se mikä ei miehelle ole hyväksyttyä on jotenkin ihmeen ja kumman kautta heille itselleen sallittua.

Vierailija
26/27 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa. Anteeksi, mut oikeesti. Tsemppiä sun kumppanille! Samaa mieltä olen ku tuo ylin kirjoittaja. Ja jostain syystä naisilla on usein näissä tuplastandardit. Se mikä ei miehelle ole hyväksyttyä on jotenkin ihmeen ja kumman kautta heille itselleen sallittua.

Kylläpä sitä on monesti nähty, että naisten kuvista tykkäilevät miehet ovat jotenkin pelimiehiä/pettäjiä. En nyt yleistä jokaisen miehen kohdalla, mutta aika monen. Kyllä minunkin kuvista on tykännyt jotkut "hyvää päivää"-tutut ja miltei heti sen jälkeen otettu yhteyttä ja haluttu tavata ja nämä olleet varattuja miehiä.

Vierailija
27/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa