Huvittaa nämä iltapäivälehtien jatkuvat "et kai tee näin" yms. vastaavat holhousotsikot ihan tavallisiin arjen asioihin
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011725513.html
Mulla on nyt sellainen tunne, että pitäisi lähteä vessanpöntöllä käymään. Mitä kaikkea mun on otettava huomioon, jotta pystyn käymään siellä oikein ja turvallisesti? Vai onko liian vaarallista, niin, että parempi olla liikkumatta tästä mihinkään ja laskea ennemmin vain alleni?
Kommentit (12)
Juu kyllä ärsyttää tuollainen " journalismi".
Oletko aina avannut tämän pakkauksen väärin, oletko aina pessyt hiuksesi väärin, oletko aina tehnyt pyykinpesussa tämän virheen..
Että iltapäivälehdet jaksaakin keksiä noita !
Matkittu muiden maiden lehdistöstä. Ei niitä ole pakko lukea.
Jos menet kakalle, niin muista laittaa pieni jakkara jalkojen alle, jotta sinulla on optimaalinen kakkausasento.
Oletko aina käyttänyt juustohöylää väärin?
Tämä aamiaisruoka laskee kolesterolia helposti 😆🤣
Lehdistö oli ennen instanssi joka toi tietoa, nykyään se on naurun aihe. Ovatko tyytyväisiä?
Tuollaisilla otsikoilla yritetään saada ihmiset klikkaamaan otsikkoa ja lukemaan jutun. Hyvin tuntuu onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla otsikoilla yritetään saada ihmiset klikkaamaan otsikkoa ja lukemaan jutun. Hyvin tuntuu onnistuvan.
Jos jutun pääpointtia ei ole otsikossa niin juttu on turha. Säästyy paljolta kun lakkaa lukemasta turhia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä ärsyttää tuollainen " journalismi".
Oletko aina avannut tämän pakkauksen väärin, oletko aina pessyt hiuksesi väärin, oletko aina tehnyt pyykinpesussa tämän virheen..
Että iltapäivälehdet jaksaakin keksiä noita !
Täytyyhän sitä palkkansa eteen jotain kirjoitella, muistakaa aina että ne ovat yleensä vain yhden yksittäisen toimittajan mielipiteitä...
Niitä tehdään jotka on aiemmin tuonut klikkauksia.
Lukijathan siihen on syyllisiä itse.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tehdään jotka on aiemmin tuonut klikkauksia.
Lukijathan siihen on syyllisiä itse.
Lola näytti tissinsä "Katso kuva" miljoona klikkausta.
Paavo Väyrynen kertoi politiikasta. Sata klikkausta.
Näin harrastat anaaliseksiä oikein. mijoona klikkausta.
Suomen talous notkahti 8%. kymmenen klikkausta.
oletko aina tehnyt sen ja sen väärin.