Vain työ ja shoppailu tekee minut tyytyväiseksi
Nautin työstäni ja kiireestä työssä. Teen jatkuvasti ylityötä enkä useinkaan malttaisi lähteä töistä kotiin.
Viikonloppuisin parasta rentoutumista on shoppailu ja kuohujuoman nautiskelu siinä lomassa. En kuitenkaan tienaa ylettömästi, joten en voi harrastaa mieliharrastustani joka viikonloppu. Niinpä viikonloput joina pysyn pois ostoskeskuksista ovat tylsiä kotitöiden suorittamista ja odotan vain maanantaita, että pääsen töihin. Perhe ja lapset on, mutta jokaisella on omat juttunsa ja harvoin teemme mitään yhdessä.
Olen yrittänyt keksiä itselleni jotain kiinnostuksen kohteita tylsiin viikonloppuihin, mutta en ole löytänyt omaa juttuami ostoskeskuspörräämisen lisäksi.
Olen kai tällä kuvauksella huono ja epäonnistunut ihminen.
Kommentit (5)
Olet riippuvainen ostelusta. Kokeile urheilla ja hakea mielihyvää vaikka liikkumisesta. Ole useampi viikonloppu ilman kauppakeskuksia ja käy pitkillä lenkeillä,kuuntele musiikkia. Parissa viikossa jäät koukkuun liikkumiseen.
Olen koittanut urheilua ja olinkin aikoinaan riippuvainen siitäkin, mutta kyllä se shoppailu vaan on aina se ykkösjuttu, viina myös hyvä vaihtoehto
Unohdin sanoa, että harrastan myös urhelua 3-4 kertaa viikossa, mutta ei siihen viikonlopuisin niin kauaa mene. Arki menee kiireessä, mutta viikonloput ovat tylsiä koska en nauti kotitöistä. Ihan parasta on lähteä kiertelemään kauppoja ja fiilistelemään ihmisvilinää.
Ap
Eikö kotisi täyty tavaroista? itse olen jo aikoja sitten huomannut, että ei voi enää shoppailla, kun ei ole tilaa kaikelle kamalle. Enkä ole koskaan ollut oikea himoshoppailija, pikemminkin päin vastoin.
Itselläni sama tilanne, tosin olen opiskelija niin tällä hetkellä en töitä tee. Eli ei pahemmin ole varaa shoppailla.
Enkä myöskään ole onnellinen. Tosin opiskelen ammattiin että minulla on sitten varaa tehdä mitä haluan vapaalla ja lomilla. Vuodet vaan meinaavat tuntua pitkiltä kun ei pahemmin ole onnellinen.
Rakastan työssä käymistä ja kaikkea mitä se avaa minulle, eli kuohuvaa, matkoja, shoppailua...