Oonko ainoa yksinäinen?
Oonko ainoa joka viettää taas viikonloppuaan yksin? Musta tuntuu että kaikilla on viikonlopun menot, baari- ja tyttöjenillat paitsi mulla. Keskustassa kävellessä kaikki kävelevät ystävän tai isomman porukan kanssa paitsi minä. Oonko ainoa joka tuntee näin? Jos en oo niin oisko jollain kiinnostusta ja halua vaihtaa mun kanssa ajatuksia tai jopa tutustua! Asuinpaikastani voin kertoa että asun pk-seudulla ja olen nuori nainen. :-) mun s-posti on uusiakavereita@outlook.com
Kommentit (11)
Et oo. Oon myös erakko. Olen yksinäinen, mutta sitten en taas ehkä jaksaisikaan olla koko ajan ihmisten seurassa. Yksi hyvä ystävä olisi kiva, mutta sellaista ei ole vain löytynyt..En tule kaikkien kanssa toimeen, olen aika hiljanen ja omissa oloissani..Ehkä yksin on parempi olla, en tiedä..
Mistä tiedät ettet ole vein pervo irstas vanha mies kuten minä?
Et todellakaan ole ainoa. Mullakin menee taas vkl yksin kotosalla :( baarissa/keikoilla tms olis kiva käydä mutta en mä yksin halua/kehtaa minnekkään lähteä.
Ootko hyvännäkönen? Otatko suihin?
Annan kyllä pillua mutten teille tyhmille anonyymeille, sama koskee suihinottoa... :-D Ja kyllä, mielestäni olen ihan vetävä mimmi mutta sillä ei pitäis olla mitään merkitystä kavereita ja ystäviä etsiessä, haha. Ja teille muille yksinäisille, mistä päin olette? Kaikki ei tietenkään kaikkien kans toimeen tule ja se on ihan ok. :-) Ois kiva kuitenki löytää niitä omahenkisiä kavereita! Etenki täältä pääkaupunkiseudulta, miksei toki muualtakin. Ap
Muutama kommenteista taas sellainen, että ei voi kun ihmetellä miten kylmäksi ja pimeäksi tämä maailma on menossa. Tsemppiä yksinäiselle!
Loin just uuden s-postin näitä tyhmiä anonyymeja varten ja että mulle voi tulla aluks ihan nimettömänä kirjotteleen, kattoa sit miten juttu lähtee luistamaan jne. Ois kiva saada kontakteja ja luoda uusia ystävyyssuhteita etenki ku pitkä syksy ja talvi taas tulossa. Vaikka tuntuukin siltä niin ajattelin etten ole ehkä ainut yksinäinen tai näin ajatteleva.
Ap
Mulla aivan sama tilanne. Ainoa, joka saattaa kaivata on oma äiti koiranhoitajaksi, tai sitten työnantaja (tai yksi lähes vastaava henkilö). Alkoholisti-ystävä laittaa viestiä, jos sattuu pystyä olemaan selvinpäin. Eipä ole hurraamista tässä elämässä. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että alan tästedes keskittyä uraan ja yhteen harrastukseeni täysillä, unohdan kaiken pakkososiaalistumishomman. Ei se väkisin tulisi muutenkaan, en ole sellainen helposti lähestyttävä ihminenkään. Jos en silti mikään pahakaan tyyppi kaverina. Taidan olla vain vähän erakko, ja lisäksi inhoan yli kaiken teennäisyyttä ja ylisosiaalisuutta.
Itsekin oon kai vähän erakko, toki oon sosiaalinen kanssa ja kukaan ei oikeastaan uskoisi että olen niin yksinäinen kuin oon. Joskus kuitenkin tuntuu että ois kiva että ois vaikka muutama tyyppi tai pieni ystäväporukka jolle laittaa viestiä ja näin tuplata elämän ilot ja puolittaa surut. Tai vaihtoehtoisesti ois kiva istua jonkun kanssa kahville jonnekin kivaan kahvilaan tai tehdä vaikka kävelylenkki! Toisinaan ei tarvita ees suuria tekoja eikä jatkuvaa näkemistä kunhan tietää että toinen välittää ja on aidosti kiinnostunut pitämään yhteyttä.
Ap
Annatko pillua?