Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Anna pesäpuu ja Chisu vaikuttavat ihan koulukiusaajilta. Suvi jää ulkopuolelle kun Anna kerjää chisulta huomioo. Anna on on nolo!!
Vierailija kirjoitti:
Aika tekopyhää noi puheet luonnosta yms kun itse ajaa bensasyöpöllä autolla ja ostanut ison omakotitalon kaikilla herkuilla. hyvä se on puhua noita juttuja kenen tahansa ja kerätä pisteitä.
Millä bensasyöpöllä? Sillä on hybridi!
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas paljonko vaatekerta maikkelin päällä maksaa?
Maksaa paljon. Kaikki ovat supermuotia. Gabriel pukeutuu Suomen artisteista kalleimmin. Mutta mukavasti kuitenkin.
Helppoa kuunnella näitä Migen kappaleita, kun en ole niitä alkuperäisenä kuullut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta chisun versio oli hyvin chisumainen.
Parempi nyt toisella kuuntelu kerralla (kattonu jo jakson ruutu+). Luulen, että mitä useammin kuulee niin sitä paremmalta kuulostaa.
Ja jotenkin tätä itse pidän ohjelman ideana. Tehdä lauluista omannäköinen. Tuo Chisun versio oli mukavan positiivinen (ja kisumainen)
En tiedä tykkäänkö vai en siitä että tällä kaudella on muuteltu alluperäistä biisiä ihan tunnistamattomaksi..... Vähän menee jotenkin idea
Aika mielenkiintoinen Annan veto :D
Plaah tuo Anna puun versio. Onpas hänestä tullut tätimäinen, kannattaisi vaan pitää sitä punaista polkkatukkaa. Tuo vaalea on huono
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen Annan veto :D
Matkii Vesalaan koko ajan, jopa se lopun karjaisu kuultiin jo viime vuonna.
Ironista et poika, kenellä tatuoitu Putin polveen, puhuu rauhan puolesta....
En tykännyt Annan versiosta, enkä pidä Annasta muutenkaan. Ärsyttävän oloinen tapaus. Suvi oli tosi hyvä ja Chisu vähän hämmensi, mutta loppujen lopuksi tykkäsin siitäkin.
Mahtaako tuo metsässä juoksentelu ja ammuskelu olla turvallista Suville? Noin pitkällä raskaana pitäisi kyllä pysyä kaukana moisesta toiminnasta.
Hector ei ilmeisesti halunnut pasifistina osallistua ampumissessioon. Ihan hyvä.
Liikaa kiroilua, ei ole perheohjelma!
Siis mitä toi Chisu sanoi kyyneleet silmissä ennenkuin lauloi? "Musta on liikuttavaa että mietit luontoa ja tää luonto meidän ympärillä koskettaa mua"??????????????
Vierailija kirjoitti:
Ironista et poika, kenellä tatuoitu Putin polveen, puhuu rauhan puolesta....
Voitko vaikka lukea jostain haastattelusta, miksi se Putin on sinne tatuoitu -.- ota faktat haltuun, vituttaa tollaset katkerat idiootit
Lauri Tähkä vetää varmasti kipua-kappaleen
Olispa ihanaa olla MGn orja<3;)
Minusta chisun versio oli hyvin chisumainen.
Parempi nyt toisella kuuntelu kerralla (kattonu jo jakson ruutu+). Luulen, että mitä useammin kuulee niin sitä paremmalta kuulostaa.