Mummot on itsekkäitä
Onko muut huomannut sitä että mummot(eli vanhat naiset) ovat itsekkäimpiä ihmisiä kaduilla ja muuallakin liikenteessä?
He tungeksivat joka paikkaan, yrittävät omia julkisissa kulkuvälineissä useamman penkin samaan aikaan ja tuijottelevat toisia ihmisiä kuin he olisivat jotain ali-ihmisiä
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta on se, että nuo vielä hyppäävät auton rattiin...Ainakin Seinäjoella se on ihan hullua ja on ollut monta läheltä piti-tilannetta, kun mummot hiukan ajelevat. Hyvänä esimerkkinä tällainen, mummo ajaa kiihdytyskaistaa alle viittäkymppiä, vaikka rajoitus on 80. Kiilaa siitä pikatielle autojen eteen ja köröttelee parhaimmillaan kuuttakymppiä vaikka satasen alue. Olen todistanut tätä itse, ajoin nimittäin tuon mummon takana.
Hyvä päästää autonrattiin puolisokea, puoliksi liikuntakyvytön dementikko.
Yhtä vaarallinen on asennevammainen Audikuski. Lääkärintarkastuksessa on siis todettu ikääntyneen ihmisen olevan kykenevä ratin taakse, Audikuskilla tai sillä perkeleen takapuskurissa torstaina roikkuneella meikkihirviöllä (nuorella naisella) ei minkäänlaista tarkastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta on se, että nuo vielä hyppäävät auton rattiin...Ainakin Seinäjoella se on ihan hullua ja on ollut monta läheltä piti-tilannetta, kun mummot hiukan ajelevat. Hyvänä esimerkkinä tällainen, mummo ajaa kiihdytyskaistaa alle viittäkymppiä, vaikka rajoitus on 80. Kiilaa siitä pikatielle autojen eteen ja köröttelee parhaimmillaan kuuttakymppiä vaikka satasen alue. Olen todistanut tätä itse, ajoin nimittäin tuon mummon takana.
Vanhat papat eivät siis ajele autolla ainakaan Seinäjoella. Just.
Vanhat ukot eivät koskaan tupeksi kassoilla, kaivele kolikoitaan, eivät haise kuselle, eivät toljottele kauppojen käytävillä kärryt poikittain, ovat kasikymppisinäkin niin stanan komeita ja viimeisen muodin mukaisia, eivät ajele motarilla vastakarvaan.
Ymmärrän. Nuoria nirppoja keljuttaa tieto, että heistä tulee auttamatta tulevaisuudessa Tenaleidejä ja lapsenlapsi-ikäisille helvetillisiä maanvaivoja :D Ja käyttävät kolmekymmentä vuotta sitten muodissa olleita lantiofarkkuja napapaidan kanssa, tekoripset poskilla :D
Enhän minä nyt tuota tarkoittanut :D Oli puhe mummoista, niin tuli tuo mieleen ja siitä kirjoitin. Olisihan noista papoistakin monta tuollaista juttua, mutta ei ollut puhe heistä =)
Vierailija kirjoitti:
Minä näin juuri kokonaisen perheen, joka käyttäytyi täsmälleen tuolla tavalla. Kiilasivat myös kassajonossa eivätkä sitten muka ymmärtäneet, että ei ollut heidän vuoronsa. Ulkonäöstä päätellen olivat lähempää päiväntasaajaa eikä yksikään lähelläkään mummoikää. Tuijottivat kyllä pahasti etuhampaat näkyvillä.
Jos itse väistämme aina tällaisia tilanteita, se on näille huonosti käyttäytyville kuin merkki, että huono käytös on sallittua. Suomalaisten on opittava pitämään puoliaan ja reviirinsä, oltava itse määrätietoisempia. Älkää olko nöyristeleviä ja hiljaisia.
On totta, että osa vanhemmista naisista on esim. jonottaessa itsekkäitä. Tätä on selitetty mm. sillä, että juuri nämä mummot ovat liki koko elämänsä olleet niitä toisten passaajia ja palvelijoita ja ovat unohtaneet itsensä. Kun he kerran ovat vanhempana huomaneet, että omaakin tahtoa voi käyttää, menee asia joskus överiksi. Vanhempana myös mieli ei ole enää niin joustava ja sopeutuva. Vanhemmiten luonteenpiirteet korostuvat. Ilkeä on entistä ilkeämpi ja mukava on entistä mukavampi. Myös huumorintaju ei ole niin esillä. Olisikin hyvä joskus tarkkailla omaa käytöstä ulkopuolisena.
Usein kaikissa hyväkäytöksisimpiä ovat minusta nuoret miehet ja naisetkin esim. palvelutilanteissa. Kiitos teille!
Terv. Mummoikäinen
Suurin osa mummoista on ihan ok. Sitten on se huonosti käyttäytyvä vähemmistö joitten perseily on luultavasti yhdistelmä seniiliyttä ja asennevammaa joka perustuu siihen että sitä kärttyisää eläkemammaa pitää jostain syystä kunnioittaa kun se on niin kamalan vanha.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mummoista on ihan ok. Sitten on se huonosti käyttäytyvä vähemmistö joitten perseily on luultavasti yhdistelmä seniiliyttä ja asennevammaa joka perustuu siihen että sitä kärttyisää eläkemammaa pitää jostain syystä kunnioittaa kun se on niin kamalan vanha.
Vanhuus ei ole kunnioitettavaa vaan aivan päinvastoin
Ärsyttävintä on kun he käyttävät ikäänsä aina tekosyynä että saavat valittaa, komentaa ja etuilla jonoissa.