Minä hankin bentsot
Jos saan. Ovat kuulemma erittäin nopeavaikutteisia lääkkeitä, mutta millainen olo niistä konkreettisesti tulee? Kaikille ei tule samanlaista vaikutusta, tiedetään, mutta ei nyt jumituta siihen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Bentsot ovat aika lyhytvaikutteisia. Helpottavat oloa hienosti about viikon ajan, mutat sen jälkeen vaikutusta ei edes huomaa.
Höpö höpö.
Ensinnäkin bentsoja on monelaisia, lisäksi samaakin bentsovalmistetta voi lyhytvaikutteisena ja pitkävaikutteisena.
Bentsot rauhoittavat ja vähentävät ahdistuneisuutta. Jotkut bentsot kuten Tenox myös selkeästi auttavat nukkumaan.
Bentsot ovat erittäin hyviä lääkkeitä, itsellä on pitkäaikaista kokemusta Xanorista (lyhytvaikutteisena versiona nimenomaan, tällöin vaikutus on voimakas), joka on siinä mielessä poikkeuksellinen bentso, että sillä on myös mielialaa kohottava vaikutus.
Bentsojen kanssa on tärkeää että noudattaa lääkärin määräämää annostusta eikä sekakäytä alkoholin kanssa niitä.
Bentsoja voidaan käyttää myös lihasrelaksantteina.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, koska en saa paniikkikohtauksiin bentsoja kuin kaksi kuukauden reseptiä vuodessa työterveydestä. Kaverini saa joka kuukaudelle päivittäiseen käyttöön vuodesta toiseen, elää sossutuilla, ei muuta syynä kuin ahdistus. Lisäksi väärinkäyttää niitä. Reilua.
Bentsoja saa silkkitieltäkin. Tosin hinnat "hiukan" korkeamma kuin apteekissa.
Suosittelen välillä hankkimaan myös piriä ja essoja. Pelkät hitaat alkavat pitemmän päälle kyllästyttää.
Minä hankin tänään tenoxia 100kpl 20mg.
Mitä tämä sirittäminen on? Tuntuuko kamalalta? Toiselle kommentoijalle: ei, vaan Oxamin. Tai mistäs minä tiedän olitko se sinä vai joku muu, no oli miten oli :)