Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä hankin bentsot

Vierailija
16.09.2016 |

Jos saan. Ovat kuulemma erittäin nopeavaikutteisia lääkkeitä, mutta millainen olo niistä konkreettisesti tulee? Kaikille ei tule samanlaista vaikutusta, tiedetään, mutta ei nyt jumituta siihen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan otat ihan kotona, niin ettei tarvitse lähteä mihinkään, koska silmissä sirittää pari tuntia.

Olo on hyvin varma ja rauhallinen, pahat asiat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin ja elämä helpottuu huomattavasti.

Sosiaalisiin tilanteisiin menee niinkuin niihin terve ihminenkin menee. Ei jännitä enää, pystyy pitämään esitelmiä jne jne. Olen joutunut käyttämään yli 20 vuotta ja miltei päivittäin, enkä mitään negatiivistä ole kokenut.

Tärkeää on, että et ala kasvattamaan määriä ja otat vain silloin kun tarvitset, vaikutus alkaa 0,5 - 1 tunnin kuluessa, joten helppo ennakoida. 

Mitä tämä sirittäminen on? Tuntuuko kamalalta? Toiselle kommentoijalle: ei, vaan Oxamin. Tai mistäs minä tiedän olitko se sinä vai joku muu, no oli miten oli :)

Vierailija
22/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsot ovat aika lyhytvaikutteisia. Helpottavat oloa hienosti about viikon ajan, mutat sen jälkeen vaikutusta ei edes huomaa.

Höpö höpö.

Ensinnäkin bentsoja on monelaisia, lisäksi samaakin bentsovalmistetta voi lyhytvaikutteisena ja pitkävaikutteisena.

Bentsot rauhoittavat ja vähentävät ahdistuneisuutta. Jotkut bentsot kuten Tenox myös selkeästi auttavat nukkumaan.

Bentsot ovat erittäin hyviä lääkkeitä, itsellä on pitkäaikaista kokemusta Xanorista (lyhytvaikutteisena versiona nimenomaan, tällöin vaikutus on voimakas), joka on siinä mielessä poikkeuksellinen bentso, että sillä on myös mielialaa kohottava vaikutus.

Bentsojen kanssa on tärkeää että noudattaa lääkärin määräämää annostusta eikä sekakäytä alkoholin kanssa niitä.

Bentsoja voidaan käyttää myös lihasrelaksantteina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää, koska en saa paniikkikohtauksiin bentsoja kuin kaksi kuukauden reseptiä vuodessa työterveydestä. Kaverini saa joka kuukaudelle päivittäiseen käyttöön vuodesta toiseen, elää sossutuilla, ei muuta syynä kuin ahdistus. Lisäksi väärinkäyttää niitä. Reilua.

Bentsoja saa silkkitieltäkin. Tosin hinnat "hiukan" korkeamma kuin apteekissa.

Vierailija
24/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen välillä hankkimaan myös piriä ja essoja. Pelkät hitaat alkavat pitemmän päälle kyllästyttää.

Vierailija
25/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin tänään tenoxia 100kpl 20mg.