Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei pidä lapsista?

Hyi helvetti
16.09.2016 |

Minä inhoan lapsia enkä ikinä ole halunnukkaan saada niitä. (Jo 7-vuotiaana päätin etten halua lapsia) Olenko ainoa jota aina oksettaa nähdä siskon tai veljen lapsia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ET OLE! :D 

Inhoan lapsia, varsinki kaupassa tai missä tahansa muualla meluamassa. Vittu että ärsyttää! Tekisi mieli lyödä hiljaseks. Tai kun yrittää jutella jonkun kaverin kanssa ja siinä se pikku piltti lässyttää koko ajan jotain, kyselee typeriä. En vain ole tavannut yhtäkään ihmisen tainta, joka ei olisi ärsyttänyt. 

Toinen, vauvat on musta rumia! Kaikki aina selittää, kuinka vauvat on niiiin sulosia, no ei ole. Ihan epäinhimillisen näkösiä, ryppysiä. Haisee vanhalle maidolle ja märälle vaipalle. YÖK!

Lapset on ihan jees, mutta en tajuu miksi mun mielestä vauvat ei ole yhtään söpöjä. Kaikki karvaiset eläinvauvat on lutuisia, mutta ihmisvauvat ei sitten pätkääkään. Ne vaan on. Oon miettinyt, että jos saan oman lapsen niin eikö sekään ole mun mielestä söpö...

Miksi se söpöys olisi sulle niin tärkeää? Ehkä sun kannattaa mielummin ottaa karvanen eläinvauva jos söpöys on sun prioriteetti listan kärkipäässä.

Vierailija
22/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä lapsista. Tietysti ihmiset nauttivat omista lapsistaan, ja siksi ovat opetelleet sietämään muitakin, mutta minusta se menee vähän samaan kuin omien pierujen haisteleminen. Ainoa hyvä puoli lapsissa on, että 18 vuodessa niistä tulee ihan kivoja ja siedettäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole! Mulla ei ole sisaruksia, mutta ukolla on, ja ne oppi jo kauan sitten, että me ei hoideta niiden vahinkoja. Yrittivät joskus alkuvaiheessa melkein väkisin työntää lapsia kylään, kun meillä on järvenrantatontti ja koira (joka vihaa lapsia sekin kun lapset ei osaa olla nätisti vaan silitys=läpsimistä). Todettiin vaan että meillä on se rantatontti just siksi ettei me käytetä rahaa lapsiin, ei omiin eikä muiden. Vielä olisi pitänyt kämppäkin sisustaa uudelleen ja suunnilleen aidata rantaviiva ja pistää koira häkkiin päiviksi, että on sitten lapsiystävällinen ympäristö. Onneksi miehellä on sen verran munaa, että tyrmäsi moiset ideat saman tien. Meillä saa olla ja on esillä lasikoristeita ja myrkyllinen (vain pienelle lapselle oikeasti vaarallinen tosin) tarantella mun olkapäällä kun katson tv:tä. En todellakaan laita huolella syliotukseksi opetettua hämistäni terraan ja isoa koiraani häkkiin päiväkausiksi jonkun toisen kakaroiden takia... Eikä ne lapset saati sitten vanhemmat ikinä kysy tai kohteliaasti pyydä! Ne vaan olettaa että toki tehdään, ja nöyrät lampaat sitten seisoo päällään vaikka itsensa hengiltä, jotta lapset varmasti viihtyy...

Ihana asenne :). Mua myös ärsyttää vanhemmat, jotka olettaa olevansa lapsineen automaattisesti tervetulleita joka paikkaan ja kehtaa vaatia kyläpaikasta vaaralliset esineet ja eläimet syrjään ettei Veeti-Jalmari loukkaa itseään.

Vierailija
24/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ja pienet lapset ovat niin saastaisen likaisia/likaavat joka paikan, että usein oikeasti alkaa oksettaa kun katsoo sitä kuolan ja töhnän määrää mitä niistä lähtee. Ja voi helvetti sitä kun pitää lääppiä paskaisilla käsillä seiniä. Desinfioin jokapaikan aina vierailujen jälkeen, mutta harmittaa kun meillä on aika herkät tapetit ja vanhemmat eivät ota todesta pyyntöä pitää lasten kädet erossa siitä, sitten kun tulee tahroja asia onkin meidän vika kun ollaan ihan kiusallamme laitettu kahden aikuisen talouteen tapetit, jotka eivät ole ydinkatastrofin kestäviä.

Annan kyllä ymmärtää olevani muuten ihan lapsiystävällinen ja että olisin niistä jotenkin kiinnostunut.

Vierailija
25/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään erityisesti "pidä lapsista" noin ihmisryhmänä, mutta en minä pidä läheskään kaikista aikuisistakaan. Myönnän, että lapset on mun mielestä lähes aina hyvin tylsiä, rasittavia ja kovaäänisiä, mutta en minä heitä kategorisesti mitenkään inhoa. Omia lapsia en halua, ja mieluusi pysyn poissa tilaisuuksista, joissa tiedän olevan lapsia. Jossain määrin vältän oman mukavuudenhaluni vuoksi myös vanhuksia, heissä vaan variaatio on suurempaa kuin pikkulapsissa, joten joukossa on suuremmalla todennäköisyydellä ihan hyviäkin tyyppejä. Ja niitä vähemmänkään hyviä tyyppejä en inhoa eikä okseta, kuhan nyt vaan mieluummin olen muussa seurassa jos voin valita.

Mä uskon, että ihmisillä joilla on tarve inhota tai vihata ihmisryhmiä iän tms vastaavan ominaisuuden perusteella (ja ei nyt vedetä tähän mitään saako raiskaajia vihata -pelleilyä), on todennäköisesti jotain omia ongelmia, joita tuolla aggressioiden ulkoistamisella koitetaan helpottaa.

Vierailija
26/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa enkä erityisesti myöskään pidä. Suhtaudun neutraalisti. En välitä toisten ihmisten lapsista eikä minua erityisesti kiinnosta nähdä heistä kuvia tai keskustella kyseisistä kakruista, mutta en joudu mitenkään raivon valtaankaan asiasta. Ainoastaan huonosti kasvatetut lapset rasittavat hermoja.

Vierailija
27/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon! Tuo ei ole enää tervettä.

Vierailija kirjoitti:

Inhoan lapsia, varsinki kaupassa tai missä tahansa muualla meluamassa. Vittu että ärsyttää! Tekisi mieli lyödä hiljaseks. Tai kun yrittää jutella jonkun kaverin kanssa ja siinä se pikku piltti lässyttää koko ajan jotain, kyselee typeriä. En vain ole tavannut yhtäkään ihmisen tainta, joka ei olisi ärsyttänyt. 

Toinen, vauvat on musta rumia! Kaikki aina selittää, kuinka vauvat on niiiin sulosia, no ei ole. Ihan epäinhimillisen näkösiä, ryppysiä. Haisee vanhalle maidolle ja märälle vaipalle. YÖK!

Vierailija
28/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ihan jees, mutta en tajuu miksi mun mielestä vauvat ei ole yhtään söpöjä. Kaikki karvaiset eläinvauvat on lutuisia, mutta ihmisvauvat ei sitten pätkääkään. Ne vaan on. Oon miettinyt, että jos saan oman lapsen niin eikö sekään ole mun mielestä söpö...

Miksi se söpöys olisi sulle niin tärkeää? Ehkä sun kannattaa mielummin ottaa karvanen eläinvauva jos söpöys on sun prioriteetti listan kärkipäässä.

No mä olen ymmärtänyt että monet pitää vauvoja suloisina, mä en osaa pitää.

Vierailija
29/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä lapsista. Tietysti ihmiset nauttivat omista lapsistaan, ja siksi ovat opetelleet sietämään muitakin, mutta minusta se menee vähän samaan kuin omien pierujen haisteleminen. Ainoa hyvä puoli lapsissa on, että 18 vuodessa niistä tulee ihan kivoja ja siedettäviä.

Aika hyvä vertaus. Jotkut vanhemmat ovat kuin sekopäisiä toisten naamalle piereskelijöitä. Ei se että oman peittosi alla tykkäät impata millaisen hajun sait aikaan, tarkoita sitä että työkaverillesi, serkullesi tai kellenkään puolitutulle olisi yhtä suuri nautinto haistella tuhnujasi.

Vierailija
30/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joistakin lapsista kyllä, mutta kaikki lapset persoonastaan riippumatta ovat todella raskaita ja vaativat herkeämätöntä läsnäoloa ja huomiota, mikä uuvuttaa nopeasti. En vain jaksa lapsia.

Vierailija
31/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsissa en pidä heidän ääntelyistään. Minuun sattuu fyysisesti rintaan korkeat kirkaisut.

Tunnen inhoa huonosti kasvatettuja lapsia ja heidän vanhempiaan kohtaan.

Lapsissa on ällöttävää se kun eivät ymmärrä hygieniasta mitään ja ovat kovin itsekkäässä kehitysvaiheessa.

Hyvinkasvatettuja lapsia on kiva seurata, mutten heitäkään jaksa paria tuntia pidempään.

Vauvat eivät ole yhtään suloisia, eläimet ja eläinvauvat ovat.

Vierailija
32/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa.

Itse en pidä aikuisista jotka ei pidä lapsista. Ne vaan vaikuttaa aina jokseenkin häiriintyneiltä.

Sanopa muuta. On jotenkin vastenmielistä lukea, että joku ei pidä lapsista ihan kategorisesti. Miten ylipäätään voi sanoa, että ei pidä yhdestäkään lapsesta. Ei vaikka hän olisi lähisukulainen. Kannattaisi miettiä, mistä tuollainen inho johtuu. Inhoaako ehkä itseään, lasta itsessään?

Minulla ei ole omia lapsia. Pidän kuitenkin lapsista aivan hillittömästi. Ei mitään hauskempaa kuin laittaa lasten kanssa hulinaksi. Lapsen nauru valaiseen päivän. 

Vierailija
33/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton ja tunnen muutaman näitä "vihaan lapsia" -tyyppejä. Tämmöisillä tyypeillä on enemmänkin ongelmia itsensä ja muiden kanssa. Hankalia tapauksia kaikin puolin.

Monet muksut ovat mukavia ja symppiksiä kun paremmin tutustuu.

Vierailija
34/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollenkaan ainoa. Kaupungilla näkee kaikenlaisia pimahtelijoita, jotka purkavat aggressioitaan lapsiin, kun lapset ovat niin helppo kohde ja ovat itse niin epäkypsiä ja tarvitsevia ihmisiä, etteivät kestä ihan ikänsä ja kehitysvaiheensa puolesta keskeneräisiä ihmisiä. Huonosti käyttäytyville aikuisille eivät pimahtele, pelkurit.

Vierailija
35/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lapsista. Jo lapsena en pitänyt muista lapsista. Kuitenkaan tätä ei voisi kukaan ulkopuolinen minusta arvata. Tuttavapiirissä on lapsia ja kyllä vietän näidenkin kanssa aikaa (en kylläkään mielelläni). Mieheb kummitytölle ostelen myös välillä vaatteita yms. (puhutaan usein meidän kummityttönä.) Paljon mieluummin kyllä vietän aikaani näkemättä lapsia.

En ymmärrä miksi olisi niin tabu ettei joku (varsinkaan nainen) tykkäisi lapsista. Juu en tykkää lapsista, mutta en koskaan kohtelisi kuitenlaan lapsia huonosti. Voin myös vahtia pakon edessä tuttujen lapsia.

Vierailija
36/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omista ja sisarusteni lapsista. Muihin en oikein välitä suhdetta luoda, oikeastaan en ota kontaktia muihin lapsiin. Ei tunnu luontevalta, eikä varmaan ole tarpeenkaan. Olen kahden lapsen äitipuoli, suhde heihin on ok, mutta pinnallinen. Heille olen vähän kuin opettaja.

Vierailija
37/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti inhoat myös itseäsi, tai ainakin sitä lasta, joka itse olit.

Onneksi lastenvihaajat eivät nykyään ehkäisyn aikakaudella lisäänny. Tuokin luonnehäiriö voi olla osittain perinnöllinen. Sukupolvien kuluessa elinkelvottomat geenit karsiutuvat populaatiosta.

Vierailija
38/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää varhaiskeski-ikäisistä.

Oksettaa aina kun näen. Vihaan niin.

Tarkoitan lähinnä 34-37 -vuotiaita. Että suututtaa.

Vierailija
39/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole mitään yhteistä lasten kanssa, en tajua miten kukaan aikuinen edes jaksaa kuunnella niiden äärettömän typeriä ja rasittavia juttuja.

Yksi vituttavimmista asioista on myös se, miten useimmat vanhemmat LÄSSYTTÄÄ kakaroilleen, siis ei edes vauvoille vaan about tarhaikäisille. Kai ne nyt jumalauta normaaliäänellä tuotettua puhettakin ymmärtää, argh.

Samaten toi ihmettely naisia kohtaan jotka ei pidä lapsista ja "kyllä sullakin vielä mieli muuttuu :))" no ei vittu muutu.

Vierailija
40/41 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole mitään yhteistä lasten kanssa, en tajua miten kukaan aikuinen edes jaksaa kuunnella niiden äärettömän typeriä ja rasittavia juttuja.

Yksi vituttavimmista asioista on myös se, miten useimmat vanhemmat LÄSSYTTÄÄ kakaroilleen, siis ei edes vauvoille vaan about tarhaikäisille. Kai ne nyt jumalauta normaaliäänellä tuotettua puhettakin ymmärtää, argh.

Samaten toi ihmettely naisia kohtaan jotka ei pidä lapsista ja "kyllä sullakin vielä mieli muuttuu :))" no ei vittu muutu.

Älä jaksa trollata. Ei kukaan terve ole noin täynnä vihaa ilman mitään oikeaa syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan