Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lisää luettavaa" - ei kiitos! Miten nuo saa pois?

Bazinga
16.09.2016 |

Taas palsta tunkee keskusteluketjun väliin noita "lisää luettavaa"-inhokkeita. Viimeksi joku ystävällinen sielu neuvoi, miten ne sai pois, Adblockiin lisättiin joku suodatin. Mutta nyt sitkeä palstasuunnittelijailkiö on näemmä kaivanut takataskustaan toisen kikan tyrkyttääkseen minulle "lisää luettavaa", vaikka en sitä halua. Millaisia bittitaikoja pitää tällä kertaa tehdä, että riesasta pääsee eroon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viimeksi tehnyt mitään itse, mutta tuon tyrkytyksen nostattama meteli sai tyrkytyksen katoamaan. AdBlock ei näytä osaavan poistaa tuota ollenkaan, yritin juuri.

Vierailija
2/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verosuunnittelijat tarvitsevat lisää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viimeksi Adblockiin lisättiin itse pari suodatinta, esim. ||vauva.fi/ly-ajax/ajah/articles/*

ja minulla se ainakin toimi, Adblock näyttää tälle lähes 2000 osumaa. En vain itse ole niin taitava, että osaisin katsoa mitä nyt pitää suodattaa. -ap

Vierailija
4/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en viimeksi tehnyt mitään itse, mutta tuon tyrkytyksen nostattama meteli sai tyrkytyksen katoamaan. AdBlock ei näytä osaavan poistaa tuota ollenkaan, yritin juuri.

Adblock+:ssa on myös mahis poistaa näkyvistä elementtejä. Sillä mä olen poistanut sen näkyvistä.

Vierailija
5/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon sivustoja joita en enää käytä kaiken sen välkkyvän ja vikkuvan oheissälän vuoksi. Kiva nykiä ylös ja alas ja yrittää etsiä sitä asiaa sieltä seasta. Ja tuossa ei näytä olevan edes mitään järkeä, mitä juttuja tuohon keskelle lävähtää? Siis millä palikkalogiikalla haluaisin lukea vaikkapa kahdeksan vuotta vanhan jutun "kuinka selvitä erosta", kun haluan vaan noista jutuista EROON. -_-

Vierailija
6/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adblock+:ssa on myös mahis poistaa näkyvistä elementtejä. Sillä mä olen poistanut sen näkyvistä.

Millä saat tuon pysyvästi pois kaikilta sivuilta? Ainakin uBlockissa elementin ###ajah-discussion-related-articles saa kyllä piiloon, mutta seuraavalla sivulla se on taas.

Vierailija
7/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykiminen raivostuttaa. Painan aina vahingossa niitä mainoksia, kun yritän klikata sitä pikkunuolta mistä vaihtuu seuraava sivu. Kun siihen muks ehtii hypätä vielä yksi mainos. Tiedoksi: en ikinä lue niitä mainoksia enkä ikinä hankkisi tuotetta, mitä mainostetaan laittamalla keskusteluketjun keskelle hyppiviä, sivua nykiviä mainoksis joihin sormi osuu vahingossa.

Vierailija
8/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kunnei "miksi 20-vuotiaat vanhojen äjien kanssa seurustelevat fitness-naiset postaavat instagrammiin kuvia, joissa käyttävät liian pieniä kenkiä". Siinä olisi jo suunnilleen kaikki mammojen pakkomielteet koossa.

Vierailija
9/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kun laittaa firefoxiin tämän lisä osan:

https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/noscript/

Vierailija
10/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla testaamisella näyttää siltä, että kun laittaa Adblockin tai uBlockin suodatinlistaan rivin

||vauva.fi/ly-ajax/ajah/discussion/related/*

tuo raivostuttava turkytyselementti poistuu.

Avaa siis estolisäosasi asetukset ja valitse omat suodattimet, my filters, custom filters tms. ja lisää tuo sinne jonon jatkoksi omalle rivilleen. Tallenna muutokset ja lataa sivu uudelleen.

Vierailija
11/13 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopealla testaamisella näyttää siltä, että kun laittaa Adblockin tai uBlockin suodatinlistaan rivin

||vauva.fi/ly-ajax/ajah/discussion/related/*

tuo raivostuttava turkytyselementti poistuu.

Avaa siis estolisäosasi asetukset ja valitse omat suodattimet, my filters, custom filters tms. ja lisää tuo sinne jonon jatkoksi omalle rivilleen. Tallenna muutokset ja lataa sivu uudelleen.

Kiitos. Tuo toimii.

Vierailija
12/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän