Konsteja saada ilmaiseksi tavaraa ja ruokaa?
Kertokaa teidän konstit. Kukkahattutädit pysykööt loitolla tästä ketjusta. Mä aloitan: kannattaa mennä mummulaan tms kylään ruoka-aikaan. Julkisista vessoista voi nyysiä veskipaperia ja työpaikan karkkilaarista viedä karkkeja kotiin lapsille.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tule meille. Tarjoan aina ruokaa ja kahvia ja tavaroita. T. Hömelö idealisti Espoosta
Minun (etenkin vähävaraisemmat) tuttuni saavat paljon tarpeettomaksi osoittautunutta vaatetta, tavaraa ja ruokaa.
t. Toinen hölmö idealisti Espoosta
Olemalla mun kaveri. Oon itekin köyhä, mutta välillä iskee semmonen "pakko päästä kaikesta romusta eroon"-fiilis ja lahjoitan kavereilleni hyväkuntoisiakin juttuja. Tykkään myös auttaa kavereitani muuten vaan, vaikka tienaisivat paremmin kuin minä. Oon lahjoittanu mm. huonekaluja, leffoja, vaatteita, meikkejä ym. Materia ahdistaa mua.
Mun ukkoon onnekas ilmaiseksieläjä, sohvalla istuu ja lekotelee :(
Ala bloggaajaksi tai youtuberiksi. Sisällön eteen ei tarvitse nähdä kovin paljon vaivaa. Pari geneeristä ylivalotettua ruokakuvaa tai videoita, joissa laitat päällesi 100 kerrosta jotain, niin muutama tyhmä kyllä käy koukkuun ja alkaa lähetellä sinulle roinaa. Jos saat paljon seuraajia, niin ehkä pari yhteistyökumppaniakin löytyy.
Olen tänään tilannut netistä ilmaisia näytteitä tamponeista, vessapaperista, ihovoiteesta ja vaipoista 😊 Katson jos löydän vielä muutakin.