Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas jäi taakse yksi

15.09.2016 |

kusipäinen mies.
Olen ymmärtänyt, etten ole ainoa nainen nykypäivänä, joka toistuvasti kohtaa don juanin. Mistä noita edes riittää?
Miksi ei ole olemassa enää normaaleja, hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä?
Itselläni tämä on jo neljäs peräjälkeen. Muunlaisia suhteita minulla ei ole ollutkaan.
Miehet ovat olleet taustoiltaan kaikki hyvin erilaisia, joten siitäkään ei voi päätellä miehen luotettavuutta.
Kaava on sama kuitenkin: ensin halutaan ja vongataan suhteeseen, siis ei sänkyyn. Kun suhteeseen sitten päästään, niin alkaa vetäytymisvaihe, mikä päättyy nolosti miehen täydelliseen radiohiljaisuuteen.
Itse en ole luonteeltani mikään kontrollifriikki tai pirttihirmu. Annan miehen olla sellainen kuin on. En soittele perään turhia, viestitän vain jos on asiaa tai ylitsepääsemätön ikävä. Näitä viestejä kertyi viimeisessäkin suhteessa vain noin seitsemän. Suhde kesti puolitoista vuotta.
Silti puhuttiin paljon nokitusten, ja mies kertoi haluavansa kanssani naimisiin.
Kun tuli pikku hiljaa suhteessa myös tekojen aika, niin mies hävisi.

Kommentit (5)

1/5 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Once is happenstance. Twice is coincidence. Three times is enemy action”

― Ian Fleming, James Bond

Neljännen kerran jälkeen viimeistään on vaan pakko katsoa peiliin, ei etsiäkseen syytä muiden ihmisen toimintaan vaan siihen miksi itse on sen mahdollistanut vaikuttamaan itseensä.

Suurin osa miehistä ovat "normaaleja", pienempi osa varustettuja hyvällä itsetunnolla. Jokaisessa kulttuurissa naiset -äidit, tyttöystävt, naiset, yleiset parisuhdekäsitykset etc- muodostavat miesten itsetunnon kuten myös naisille toisinpäin. Naisia alistavissa kulttuureissa miesten itsetunto on voimakas. Kusipäistä 100,0 % saa sopivan naisen uskomaan omaan itsevarmuuteensa,mutta tilastoja ei ole kuinka moni on oikeasti. Harva luulen. Nopeimmin toisensa löytävät kiltit kauniit naiset ja kusipäiset miehet parisuhdemarkkinoilla, he ovat toisilleen magneetteja. Samalla tavalla löytävät väkivaltaiset miehet ja alistuvat naiset. Mikä meitä ihmisiä viehättää? Ketä me itse viehätämme? Keille me mahdollistamme enemmän? Kuka haluaa hyötyä heikoista kohdistamme ja kuka haluaa kantaa meitä? Mitä minä saan tästä?

Maailma on kummallinen paikka ja ihmiset vielä enemmän. Itse etsin kauan henkilökohtaista, rakkautta ja intohimoa. Samalla vierestä katsoin pelimiehiä ja maailma näytti hassummalta kuin koskaan. Kilteimmät naiset palvelevat paskimpia tyyppejä koulutustasoon katsomatta. Pelimies ei koskaan ole komein tai ihanin, se on ehkä kiehtova eikä koskaan halua ekana yönä mukaan-normaali mies haluaa- koska listalla on kokoajan 5-10 muutakin joista osa tippuu ja uusia tulee. Ei tarvitse kiirehtiä ja samalla hyvä syvällinen vaikutus :D Tytöt tykkää! Ulkonäön puolesta itse sain paljon naisia, liikaakin, vaikka odotin jotain enemmän, intohimoa, henkilökohtaista, rakasta.

Lopulta tämä kaikki kulminoituu ihmisiin, osa on sitä mitä on ja menee sillä. Osa oppii, opettelee ja yrittää. Sieltä tulee se mitä me nähdään....miehissä ja naisissa. Osa miehistä kusettaa, pelaa, valehtelee ja antaa ymmärtää 100 saadakseen 1 koska se TOIMII kun muu ei toimi. Ei naiset ole välttämättä intona tutustumaan johonkin vaikeammin avattavaan :) Mitä baarissa/tinderissa etc kysytään mieheltä alussa..ammattia. Ei lempijäätelöä tai hetkeä, tai mitä haluaa tehdä ens kesänä. Pelimiehet hyödyntää tätä 110% ja se on iisi game to play. Olen lennonjohtaja -oih - olet ainutlaatuinen- oihoih- olen rakastunut- oihoihoih :O

t. ruma perseinen kuuraketin kapteeni jolla on vielä kerrottavaa

I rest my case.

Vierailija
2/5 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loogistahan se on. Mikäli mies etsii tulevaa vaimoa, käy hän läpi sinut ja sukusi. Lääkehistorioineen. Tämä vaatii sitä, että tutustuu niin paljon, että kerrot itsestäsi ja suvustasi. Todennäköisyys kohdata mielisairas nainen on noin 50%. Heidän kanssaan ei kannata lisääntyä. Tarpeensa sen sijaan voi tehdä kehen tahansa naiseen, jos vain muistaa kondomin tai vasektomian. Nämä kaksi eri tarvetta ohjaa valintojamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten uskalla tippaakaan itseäni.

Vierailija
4/5 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko tosiaan viestiäsi määrän?

Kuulostat kovin tiedostavalta ja itseäsi tarkkailevalta....kontrolli on kova.

Ehkä turhan kova?

Ehdottaisin päästämään irti omista kaavoista....edes vähän löysääminen voisi olla rentouttava kokemus. Voisit löytää uusia mukavia puolia itsestäsi ja toisesta.

Ole utelias ja anna lupa olla. Se voi olla myös pelottavaa.

Tavallaan et tekstisi perusteella anna olla, vaikka niin luulet...kontrolloit tarkkailulla. Kontrolloitko muuten?

Vierailija
5/5 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien määrät tuli tuossa eilen tätä kirjoittaessa koneeltani laskettua, koska yhteenkään mies ei suvainnut vastata, silti halusi tavata harvakseltaan. Tiedän tiedän, seksiähän hän vain halusi, ja valehteli tyttörukalle haluavansa muutakin (perheen).  Mies on ulkomaalainen, joten tämän oli helppo kulttuurinsa piikkiin huijata (kulttuurissaan ei ole tapana juuri tapailla seurusteluaikana).

Kyllä, tiedän, olen ollut todella hölmö.

Vastedes en luota yhdenkään miehen, en kotmaisen enkä ulkomaisen, höpinöihin.

Enkä anna seksiä ennen kuin omakotitalo on ostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi