Rakastan tätä pimeää ja kylmää syksyä! <3 oikeesti!
Kävin äsken ihanalla iltakävelyllä, kirpeä piristävän kylmä ilma. Tulin kotiin ja keitin teetä ja puuroa. Nyt mutustelen näitä peiton alla läppäri sylissä.
Odotan, kun pääsen käyttämään lokakuussa tai viimeistään ilmojen kylmetessä maailman ihaninta ja kauneinta toppatakkiani ja pukemaan seksikkäät polvenylisaappaat jalkaani.
Marraskuussa lähden eräälle kaupunkilomalle, johon mennessä täytyisi pudottaa painoa reilu 5kg. Voin tehdä sen ihan rauhassa, kun on "oikeus" olla omissa oloissa ja näyttäytyä ulkona vasta ollessani tavoitepainoissa. Mahtavaa jumppailla kotona ja hemmotella itseään eri hoidoilla. Voi keskittyä täysin itseensä eikä ole sitä "vaikeaa" kesää painonpudotuksen kannalta, toki yksilöllistä tämäkin, mutta minulle näin.
Jotenkin syksyssä ja talvessa on vain enempi sellaista tyylikkään nautollista fiilistä minulle! En tiedä mistä johtuu.. Muita outoja syksyihmisiä? :D
Kommentit (9)
Minä odotan myös talvea :) niitä kunnon pakkasia ja lumihankia <3 Syksykin on ihan kiva, mutta olen talvi-ihminen vielä enemmän.
Kannettavia koneita ei saisi pitää sylissä. Kun sen koneen jäähdytys tapahtuu pohjan kautta.
Mulle on vittu ihan sama mitä ulkona on, vituttaa eniten, kun tulee laitettua liikaa tai liian vähän vaatetta päälle.
Itse inhosin syksyä kauan, koska se liittyi koulun alkuun eikä siitä mielleyhtymästä päässyt helposti eroon. Nyt olen jo innoissani, kun saa pikkuhiljaa laittaa peittävämpiä vaatteita, kulkea pimeyden turvissa ja hengittää raikasta ilmaa.
Kesästäkin olin kyllä innoissani aluksi, enimmäkseen touko-kesäkuussa, sain auringosta aluksi virtaa, sitten "kyllästyin" siihen enkä siedäkään nähdä aurinkoa enää. Toivon, etten kyllästyisi tulevaan pimeään aikaan, koska se kestää pitkään.
Eihän nyt ole vielä edes pimeää, saati kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt ole vielä edes pimeää, saati kylmää.
Niinpä, nimimerkillä toissapäivänä viimeks bikineissä aurinkoa ottanut. En ymmärrä ihmisiä, jotka kulkee nyt jo talvitakit päällä, päivälämpötilat on ainakin täällä huidellu lähellä kahtakymppiä ja monta talvitakkia oon jo bongannu
Mä rakastan näitä muutamia aurinkoisia ja lämpimiä syyspäiviä (18-21 astetta)! Koko elokuu meni sisällä sadetta ja kylmää pidellessä joten nyt on taas päässyt terassille ottamaan aurinkoa, lueskelemaan ja nauttimaan. Uima-altaassakin käyn joka päivä ainakin kastautumassa. Muutenkin syyskuun kuulas valo on kaunista! Pihan kukatkin aloitti uudelleen kukinnan yli kuukauden murjotuksen jälkeen!
Mutta kropassa tuntuu jo että syksy tulee, kivut alkaa olemaan kovia. Taitaa keli kääntyä kylmäksi ja kosteaksi näinä päivinä:(
Syystalven pimeyttä ja kurjuutta ajateltiin tänävuonna karkoittaa remontoimalla pari huonetta. Siinähän sitä on pariksi viikoksi tekemistä... Ja takkapuut + kynttilät on valmiina
Jaa.