Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä juttu se on kun nainen ei noteeraa mitenkään kun hänelle puhuu?

Vierailija
15.09.2016 |

Rappukäytävän etuoven edessä maleksi aiemmin illalla nuorehko nainen. Yritin kysyä häneltä jos hän odottaa jotakuta vai haluaa sisään, mutta ensin hän ei noteerannut minua mitenkään. Jouduin menemään metrin päähän kysymään. Vasta silloin hän sanoi ettei tarvitse mitään.
Jälkeenpäin jäi mieleen mitä hän yritti kun jättää ihmisiä noteeraamatta tuolla tavalla. Onko kyse siitä että pitää itseään niin tasokkaana ettei tarvitse puhua tavisten kanssa, kuten tuo yksi tyttö au pair-sarjasta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei uskaltanut vaan sanoa mitään. Jotkut ovat todella arkoja.

Vierailija
2/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mistä hänen kohdalla oli kyse. Omalla työpaikalla on pari naista, jotka eivät vastaa tervehdykseen ja katsovat ilmeettöminä jos tullaan käytävällä vastaan.

Itse pidän tuollaista käytöstapojen puuttumisena ja jonkinlaisena yksinkertaisuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Miksi arka tulisi vieraan kerrostalon eteen pyörimään?

Vierailija
4/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos odottaa vaikka kaveria, joka on vähän myöhässä :D se, että on arka vieraita ihmisiä kohtaan, ei tarkoita, että olisi erakko ilman yhtään ystävää.

Vierailija
5/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi edes puhuit jollekin oudolle tyypille kerrostalon pihalla. Itse olen niin epäluuloinen, että epäilen heti ettei jollain norkoilijalla - joka ei edes vastaa puhutteluun -  ole puhtaita jauhoja pussissaan. Siksi hän ei vastannut.

Vierailija
6/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että yliannostus red pill -sivustojen pläräämistä alkaa näkyä jo päällepäin pelottavana asenteena. Just saying. Olen monta kertaa miettinyt että tuolla lailla kirjoittava mies ei voi päällepäin ja asenteeltaan enää millään vaikuttaa normaalilta irl.

Vierailija
7/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ignooraan totaalisesti sellaiset miehet, joista en pidä. 

Vierailija
8/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu naisten vähäisemmästä älykkyydestä. Heidän ymmärryksensä ei välttämättä riitä noin monimutkaisten pyyntöjen käsittelyyn. Myös siitä saattaa olla kyse, että tämä kyseinen nainen kärsi naistyypillisestä hysteriasta ja oli sen vuoksi psykoosissa siellä rappukäytävässä.

Vierailija
9/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nainen ajatteli, et voi viiva ettei saa hetkeekään olla rauhassa. Suksis ny muualle urkkimaan toi pihapoliisi. Mitä sille kuuluu, minne mä oon menossa. Saispa vetää edes yhden röökin tänään, ettei joku lässytä jotain siinä. Joonas missä sä oikeen kuppaat, joku friikki vainoo mua.

Vierailija
10/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuulokenappi ehkä korvassa?

Vierailija
11/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu naisten vähäisemmästä älykkyydestä. Heidän ymmärryksensä ei välttämättä riitä noin monimutkaisten pyyntöjen käsittelyyn. Myös siitä saattaa olla kyse, että tämä kyseinen nainen kärsi naistyypillisestä hysteriasta ja oli sen vuoksi psykoosissa siellä rappukäytävässä.

Sinun älykkyytesi ei nyt riittänyt ymmärtämään, ettei nainen ollut rappukäytävässä vaan talon ulkopuolella oven edessä.

Vierailija
12/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen epävarma pissis. Mitäs noista.

Vierailija
13/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi edes puhuit jollekin oudolle tyypille kerrostalon pihalla. Itse olen niin epäluuloinen, että epäilen heti ettei jollain norkoilijalla - joka ei edes vastaa puhutteluun -  ole puhtaita jauhoja pussissaan. Siksi hän ei vastannut.

Siis mitä ihmettä? Miksei ap olisi voinut puhua tälle tuntemattomalle ihmiselle? Kysymällähän asiat yleensä selviävät.

Kummallisempaa itsestäni olisi, mikäli taloyhtiössä asuvat eivät reagoisi mitenkään (edes tervehtisi) pihallaan olevaa ihmistä.

Vierailija
14/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. asuntonäytön takia?

Vierailija
15/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä naiset rauhaan. Ne ei selvästi halua olla tekemisissä kaltaisesi kanssa.

Vierailija
16/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävän etuoven edessä maleksi aiemmin illalla nuorehko nainen. Yritin kysyä häneltä jos hän odottaa jotakuta vai haluaa sisään, mutta ensin hän ei noteerannut minua mitenkään. Jouduin menemään metrin päähän kysymään. Vasta silloin hän sanoi ettei tarvitse mitään.

Jälkeenpäin jäi mieleen mitä hän yritti kun jättää ihmisiä noteeraamatta tuolla tavalla. Onko kyse siitä että pitää itseään niin tasokkaana ettei tarvitse puhua tavisten kanssa, kuten tuo yksi tyttö au pair-sarjasta?

Onko sulla ap joku persoonallisuushäiriö vai miksi pidät itseäsi useana ihmisenä?

Vierailija
17/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos odottaa vaikka kaveria, joka on vähän myöhässä :D se, että on arka vieraita ihmisiä kohtaan, ei tarkoita, että olisi erakko ilman yhtään ystävää.

Miten "aran" käytöstapojen laita?

Vierailija
18/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. asuntonäytön takia?

Ja aristelisi kyseisen taloyhtiön asukkaita niin paljon, ettei uskaltaisi heille edes puhua? Ok. Ehkä niin aran kannattaisi hakea itselleen apua.

Vierailija
19/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli vain ajatuksissaan eikä heti huomannut että puhuit juuri hänelle. Jotkut ihmiset keskittyessään eivät näe eivätkä kuule mitä ympärillä tapahtuu, eikä sitä ole tarkoitettu loukkaukseksi.

Vierailija
20/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ignooraan totaalisesti sellaiset miehet, joista en pidä. 

Saattaa olla sinulle yllätys, mutta monikaan sinulle puhuva ei välttämättä pidä sinusta.