Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kertoa raskauden keskeytymisestä miehelle?

Vierailija
15.09.2016 |

Tilanne on siis se että kävin muutama päivä sitten sairaalassa, sillä minulle tuli yhtäkkiä kipuja vatsaan. Raskauteni oli alkuvaiheessa. Ultrassa vauvani havaittiin kuolleeksi :( Olen ollut siitä lähtien todella masentunut enkä tiedä, mitä tekisin. Ongelmana on nyt se että miten ihmeessä kerron asiasta lapsen isälle? Emme ole yhdessä, sillä raskauteni oli vahinko. Olen nyt kuitenkin asunut hänen luonaan alkuraskauteni aikana ja tunteeni miestä kohtaan ovat syventyneet. Nyt kun minulla ei ole enää vauvaa niin pelkään, että mies haluaa minun muuttavan pois hänen luotaan välittömästi. Minulla ei ole mitään paikkaa minne mennä, aiemmin asuin ystäväni kanssa kimppakämpässä mutta tällä hetkellä olemme niin pahoissa riidoissa etten voi palata sinnekään asumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot vaan. Jos kyse on vahinkoraskaudesta, niin en usko että mies olisi muuta kuin iloinen siitä, ettei lasta tulekaan.

Vierailija
2/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut liikaa salkkareita? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerrot vaan. Jos kyse on vahinkoraskaudesta, niin en usko että mies olisi muuta kuin iloinen siitä, ettei lasta tulekaan.

Mies oli ensiksi järkyttynyt tilanteesta, mutta sopeutui nopeasti. Itse asiassa suunnittelin jo tekeväni aborttia yhdessä vaiheessa ja mies oli sitä vastaan ja sai minutkin ajattelemaan että tämä lapsi voisi olla hyvä asia. Miehellä on ennestään jo kaksi lasta, että isyys ei olisi ollut mikään uusi juttu.

Vierailija
4/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasti kerro vaan.

Vierailija
5/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsonut liikaa salkkareita? :D

Ööö miten se tähän liittyy, tuliko viestisi väärään keskusteluun? Satunnaisesti olen vilkaissut Salkkareita ku telkkarista on tullut, en kuitenkaan seuraa sarjaa, pidän enemmän aidosta tosi-tv:stä