Älykkään miehen on vaikeaa löytää naista
Kommentit (29)
Äly on miehen seksikkäin 'elin'. Mun kohdalla näin, sillä mut hurmataan, on aina hurmattu. Jostain muusta kiikastaa, kuin siitä älystä.
Vierailija kirjoitti:
Kun etsin miestä, älykkyys on se ensimmäinen välttämätön edellytys. Jos se puuttuu, miehessä ei ole mitään.
En kyllä ole huomannut, että älykkäillä miehillä olisi mitään vaikeuksia kumppanin löytämisessä. Kyllä ne ovat ne yksinkertaiset peräkammarinpojat, joilla ei tärppää.
t. Nainen
Höpöhöpö. Tiedän vaikka kuinka paljon keskimääräistä älykkäämpiä teekkareita ja dippainssejä, jotka ovat (iki)sinkkuja
Joo, voihan sitä olla älykäs, tai sitten vain luulla olevansa. Se että on älykäs ei riitä jos on muuten vittumainen ja ärsyttävä luonne. Tiedän yhden sellaisen miehen, psykologi ammatiltaan, piirittää yhtä mun ystävätärtä, se mies ei vaan tajua että kun esim. puhuu halventavaan sävyyn naisen älykkäinä pitämistä ystävistä (enkä tarkoita nyt vain itseäni, joukossa oli kyllä korkeasti koulutettua fiksua porukkaa), se ei vaan sytytä. Se mies käy facessakin kommentoimassa aina kaikkea tyhmää sen naisen juttuihin mitä linkittää, se mies on kuspää ja omaa narsistisia piirteitä hyvinkin paljon, mutta varmaan itse kuvitelee olevansa hyvinkin hurmaava ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Insinöörit on tunnetusti kohtuullisen välkkyä porukkaa mutta silti ne pariutuu aikamoisen huonosti :) Lähinnä ne rahapukumiehet jotka on tutalta pääsee sänkyyn.
Koneinsinöörit on tunnettuja rasvatusta puheesta, kätevistä käsistä ja kovista vehkeitä. Sekös naisia viehättää;)
Kuinka älykäs olet? Vai onko niin että naiset ovat älykäämpiä kuin sinä,
joten...siis hä?
Tunnen montakin älykästä miestä, joilla on älykkäät naiset.
Ap älykkyys ei ainakaan tule mitenkään aloituksessa esiin. Jotenkin tulee mieleen sellainen kypsymättömyys. Kumpi meistä (mies/nainen) on älykkäämpi -skaba. Olen joskus törmännyt miehiin, jotka ovat hyvin vakuuttuneita omasta "älystään" ja todentavat sitä sitten niin, että jotenkin yrittävät koko ajan esittää kuinka paljon fiksumpia ovat kuin minä (nainen). En pidä tällaisia miehiä älykkäinä, jos he kuvittelevat, että sellaisella "todistelulla" ja pätemisellä tekevän minuun vaikutuksen.
Eniten minuun vetoaa sellainen vähäeleinen ihminen, joka on todella älykäs ja taitava, mutta ei tee siitä mitään numeroa. He ovat häikäiseviä, kun itse vaan saa huomatta, ei hitto, siinä vasta fiksu tyyppi!
On aivan ymmärrettävää että älykäälle miehelle naisen typeryyden ja logiikan katseleminen on rasittavaa, koska kummallakaan ei ole järjen ja realismin kanssa mitään tekemistä.
Tällainen suhde rasittaa luonnollisesti miestä myös siksi, että hän ei pysty älykkyytensä vuoksi itse alentumaan naiselle ominaisiin edesvastuuttomuuteen ja päättömyyteen.
Älykkyyttä osoittaa myös se että osaa etsiä itselleen naisen. Hieman nyt epäilen tuota älykkyytesi laatua.