Onko väärin jos sinkku haluaa kokeilla seksiä eri miesten kanssa?
Miesystävä petti ja jätti ja nyt sinkkuna ollessa on tullut himo kokeilla erilaisia miehiä panohommissa ilman sitoumuksia. Onko tällainen itsensä jakelu jotenkin väärin? En usko enää rakastumiseen enkä etsi oikeaa suhdetta, mutta seksi kiinnostaa eri miesten kanssa. Haluan siis elää täysin vapaasti ja harrastaa seksiä kenen kanssa tahdon. Mielipiteitä?
Kommentit (24)
En usko, että se on hyväksi. Irtoseksi satunnaisten kumppanien kanssa rikkoo ihmistä. Seksi on pyhä kahden toistaan rakastavan ihmisen välinen asia. Näin ajattelen. Toki moni nykyään harrastaa irtosuhteita, oli uskossa tai ei. Itse uskon Jeesukseen ja tässä asiassa haluan myös tehdä mielestäni oikein.
Mitä tarkoitat itsesi jakelulla?
Älä jaa itseäsi, harrasta seksiä vain sellaisten miesten (ja/tai naisten) kanssa, joiden kanssa joita aidosti haluat. Ja nimenomaan sinua tyydyttävää seksiä.
Pitäähön sinunkin saada isoa kyrpää joskus kokeilla ?
Ei selviä muuten kuin kokeilemalla.
Anna mennä siis.
Miten se voisi väärin olla jos sinä aikuinen vapaasta tahdostasi harrastat seksiä suostuvaisen kumppanin kanssa?
Mikään koko universumissa ei ole väärin, mutta varaudu siihen, että ihmisillä on omia mielipiteitä väärästä ja oikeasta ja että teoilla on erilaisia seurauksia.
Mulla tyttöystävä petti ja olen sen jälkeen pysymyt ainoastaan maksullisissa. Ne on rehellisiä siitä mitä haluavat ja ei mulla ois vapailla markkinoilla niin paljon vientiä, että pääsisin kokeilemaan monenlaisia naisia.
Ei tietenkään, kunhan pitää ehkäisystä ja sukupuolitaudeilta suojautumisesta, eli itsestään, huolta.
Komppaan nelosta. Älä mene kenenkään kanssa sänkyyn vihasta itseäsi tai exääsi kohtaan, vaan siksi, että haluat ja että siitä on sinulle iloa. Jos siitä on iloa vielä sille miehellekin, niin aina parempi. :)
Eihän siinä mitään väärää ole. Kannattaa kuitenkin miettiä ettei ala myöhemmin kaduttaan..tai satu mitään ikävää. Kiinnostaisi myös minkä ikäinen olet.
Tätä sanottiin ennen vanhaan huoraamiseksi. Ja sitä se on edelleen. Ei asia ole miksikään muuttunut. Lihan himosta ei hyvää seuraa.
Olen 29v. Ja dildot ei kiinnosta.
Ap
Ehdottomasti on väärin ja lisäksi inhottavaa.
Haureus on synti. Seksi kuuluu vain avioliittoon.
Nainen, joka makaa muun kuin aviomiehensä kanssa on saastainen portto.
No ei tietenkään ole väärin. Mutta ole varovainen tuntemattomien kanssa. Ja jos mahdollista niin kannattaa panna sellasten miesten kanssa ketä muut naiset on kehunu, et tuhlaa aikaasi paskoihin panoihin.
Itsekin halusin ja annoin vaa mennä. Sanotaanko että noin kahdeksannen miehen kohdalla jo kyllästyin koko touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa
Tuhopoltto on rikos AINA. . Palomies paljastaa 😀
Ei vaikuta hyvältä cv:ssä. .. ja joku näkee aina ja paljastaa
Vierailija kirjoitti:
Itsekin halusin ja annoin vaa mennä. Sanotaanko että noin kahdeksannen miehen kohdalla jo kyllästyin koko touhuun.
Tulit siis järkiisi 👍
Olet selvästi hyvää vaimomatskua 😘olen jo melkein rakastunut sinuun
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat itsesi jakelulla?
Älä jaa itseäsi, harrasta seksiä vain sellaisten miesten (ja/tai naisten) kanssa, joiden kanssa joita aidosti haluat. Ja nimenomaan sinua tyydyttävää seksiä.
mistä sitä tietää mitä saa kun ympäriinsä paneskelee.
Ihan oikein on mielestäni. Sinkkuna saa tehdä kuten haluaa ja itselle jää hyvä mieli kokeiluista.