Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa seksiä vaikka olen kaunis nuori nainen?

Vierailija
15.09.2016 |

Olen 165cm/54kg. Rinnat C-kokoa. Minulla on pitkät vaaleat hiukset. Miksi kukaan mies ei halua minua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kyllä, baby 😍

Vierailija
22/32 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä mutta ei totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö mitääh

Vierailija
24/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165cm/54kg. Rinnat C-kokoa. Minulla on pitkät vaaleat hiukset. Miksi kukaan mies ei halua minua?

Laita kuva alastomasta vartalostasi, niin kerron sinulle. Ehkä sinulla on hieman liian isot rinnat vartalosi kokoon nähden ?

Vierailija
25/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään oo enää mitään muuta mielessä kuin seksi!?

No, mitähän sulla on mielessä, jos sä seksisivustolle änkeät?

Vierailija
26/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip. ;) Missäs me tänää sit treffataa?

T: M33w.

Vierailija
27/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Ja jos taas ei niin varmasti suurin syy on tuossa että mietit miksi jäät ilman vaikka olet nuori ja nätti ja c sitä ja b tätä. Ja tämä heijastuu asenteeseesi. Vain pieni joukko muutamia runkkaavia älykääpiöitä lukuunottamatta innostuu moisesta ulkonäkökeskeisyydestä ja useinhan siinä vakka kantensa löytää vaikka ei tahdo oikein paikallaan pysyäkään kun aina näkee jonkun ulkoisesti vetovoimaisemman. Sööttiä sinällään.

Vierailija
28/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan terve järkinen mies halua tollasta rumaa läskiä panna

Vierailija
29/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi että olet liian hyvän-näköinen. Ihmettelen kyllä tässä ketjussa niin vittumaisia kommentteja, pysyisivät sitten pois jos pitää vittuilla. Mikä on ikäsi?, Minulle kävi niin kun tapasin nykyisen vaimoni. Silmäpeliä oli silloin 32 vuotta sitten, hän oli ja on vieläkin hyvän-näköinen. Sitten olimme diskossa ja olin selvä mutta menin kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan, ujostutti ihan hemmetisti ja pelkäsin että pakit tulee. Juttelimme niitä näitä ja olin kuin puulla päähän lyöty, kun hän ehdotti että mennään meille. Menimme ja keiteltiin yöllä kahvit, kumpikaan meistä ei nukkunut sinäyönä. Näin se meillä alkoi, olisi panettanut mutta siinä meni kaksi tai kolme viikkoa kun sitten eräänä iltana rakasteltiin. Uskon että miehet pelkäävät sinua koska ulkonäkösi on niin kaunis, etteivät uskalla lähestyä sinua. Uskon sen oikean löytävän sinut tai uskalias mies. Kaikkea hyvää sinulle ja zemppiä.

Vierailija
30/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole totta. Riittää, että menet baariin. N43

Vierailija
31/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi että olet liian hyvän-näköinen. Ihmettelen kyllä tässä ketjussa niin vittumaisia kommentteja, pysyisivät sitten pois jos pitää vittuilla. Mikä on ikäsi?, Minulle kävi niin kun tapasin nykyisen vaimoni. Silmäpeliä oli silloin 32 vuotta sitten, hän oli ja on vieläkin hyvän-näköinen. Sitten olimme diskossa ja olin selvä mutta menin kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan, ujostutti ihan hemmetisti ja pelkäsin että pakit tulee. Juttelimme niitä näitä ja olin kuin puulla päähän lyöty, kun hän ehdotti että mennään meille. Menimme ja keiteltiin yöllä kahvit, kumpikaan meistä ei nukkunut sinäyönä. Näin se meillä alkoi, olisi panettanut mutta siinä meni kaksi tai kolme viikkoa kun sitten eräänä iltana rakasteltiin. Uskon että miehet pelkäävät sinua koska ulkonäkösi on niin kaunis, etteivät uskalla lähestyä sinua. Uskon sen oikean löytävän sinut tai uskalias mies. Kaikkea hyvää sinulle ja zemppiä.

SiisM50+.

Vierailija
32/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan terve järkinen mies halua tollasta rumaa läskiä panna

Niinhän täällä Av:lla aina toitotetaan mutta kaikkialla tulee vastaan pareja joissa joko toinen tai molemmat ovat rumia ja lihavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi