Millainen koira sinulla on+ikäsi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kooikerhondje ja olen opiskelija jotain välillä 20-26v. Minkään tarkemman tiedon kertominen olisi liian paljastavaa, koska on niin harvinainen rotu.
Hei jos olet vielä linjoilla niin kertoisitko vähän koirastasi? :) kyseinen rotu on meillä harkinnassa mutta kovin vaikeaa löytää käytännön kokemuksia juurikin rodun harvinaisuudesta johtuen.
Juu mäkin haluaisin kuulla lisää koikereista. :)
Blondi 46v sinkkumama, jolla kaksi Bichon Frisétä.
Vierailija kirjoitti:
7v Suomenajokoira, oliskohan jo seitsemäs samaa lajia. 31v perheellinen
Oliskohan??
Etkö muista montako koiraa sinulla on ollut?
Kunka nuorina ne ovat oikein kuolleet, kun olet itsekin noin nuori?
Vierailija kirjoitti:
Rescuepodenco Espanjasta. 50+v ikää, naimisissa, ei lapsia, asutaan maaseudulla.
Rescue seropi Suomesta. Täyttää 7v. Itse 37 ja sama loppu kun yllä. (vela)
Sekarotuinen (nöffi-berni-sakemanni). Iso, pörröinen ja luonnevikainen, kuten omistajansakkin.
36vee nainen, perheellineen ja maaseutu.
Kaksi leonberginkoiraa ja olen 29-vuotias nainen. Olen naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Asutaan Etelä-Savossa.
Kultainennoutaja, olen 32-vuotias nainen, pitkässä parisuhteessa, ei lapsia, asumme kaupungissa.
Suomenlapinkoira. Olen 24, akateeminen, pitkässä parisuhteessa, asutaan kaupungissa.
Minulla on oma 6kk vanha bortsu-poju (bordercollie) ja kotona vanhemmilla toinen bortsu. Ja olen 23v opiskelija :)
5 siperianhuskya, ikää 30+, nainen, kihloissa, asutaan maalla keskellä ei mitään, ei lapsia.
5- ja 2-vuotiaat mittelit löytyy. Itse olen 22v urheilullinen luonnossa liikkuja.
Sosiaalinen tipsupoika, nainen 42
cockerspanieli, nainen, opiskelija, parisuhteessa, lapseton, Etelä-Suomi
Sakemanni ja tuommonen samankokoinen seropi jonka rotuja voi vaan arvuutella. Olen 20-vuotias opiskelija ja asun yksin. Sinkku tottakai :'D