Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koira sinulla on+ikäsi?

Vierailija
15.09.2016 |

Ja lyhyt kuvaus itsestäsi.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoiria kasvatan. Sohvan alta löytyy parhaimmat valioyksilöt.

Jos jollain herää mielenkiinto rotua kohtaan, uusia pentueita syntyy koko ajan. Hinta rekisteröimättömillä villakoirilla 1500 € ja rekisteröidyillä 2500 €. Vanhemmat yksilöt saa mukaansa 500 eurolla.

Vierailija
22/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen setteri. olen 25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooikerhondje ja olen opiskelija jotain välillä 20-26v. Minkään tarkemman tiedon kertominen olisi liian paljastavaa, koska on niin harvinainen rotu.

Vierailija
24/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bordercollieita löytyy 2 kpl. Olen 40 v. perheenäiti.

Vierailija
25/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain herää mielenkiinto rotua kohtaan, uusia pentueita syntyy koko ajan. Hinta rekisteröimättömillä villakoirilla 1500 € ja rekisteröidyillä 2500 €. Vanhemmat yksilöt saa mukaansa 500 eurolla.

Sinähän melkoinen vitsiniekka olet. Saako villat kaupan päälle?

Vierailija
26/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän melkoinen vitsiniekka olet. Saako villat kaupan päälle?

Ensimmäinen ostaja saa paskaakin paskemman Electrolux rikkaimurin kaupan päälle. Villat sis. hintaan.

Vierailija
27/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin sata peukkua jos voisin, ihania koiria!

Mitä touhuat niiden kanssa, että eivät pitkästy? Onko kokemusta Australianpaimenkoirasta, miten luonne ja aktiivisuus poikkeavat toisistaan?

Vierailija
28/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sekarotuista rescuekoiraa. Mulla ikää 28v ja olen tällä hetkellä kotiäitinä kahdelle alle kouluikäiselle lapselle.

Vierailija
29/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalaprosenttinen koirasusi, 25v perheellinen nainen.

Vierailija
30/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kooikerhondje ja olen opiskelija jotain välillä 20-26v. Minkään tarkemman tiedon kertominen olisi liian paljastavaa, koska on niin harvinainen rotu.

Mun unelmakoira! Olen 33v sinkkunainen ja harkitsen koiran ottamista yksin.

Vierailija
31/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v Suomenajokoira, oliskohan jo seitsemäs samaa lajia. 31v perheellinen

Vierailija
32/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksanpaimenkoiria 4 kpl, yksi lapinkoira-kultainennoutaja mix ja yksi Viipurin rescuekoira, jonka roduista ei mitään käsitystä. Harrastan siis palveluskoiratoimintaa ja pienimuotoista kenneltoimintaa. Isomman kaupungin laitamilla asutaan, ikää 47 v. ja yrittäjä. Perhettä on, neljä lasta, joista nuorin aloitti koulun.

tutuille terkkuja..

Vierailija
33/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirjoitit ikäsi! Taistelukoira ;)...? Itse olen 35-vuotias, ja minulla on staffordshirenbullterrieri (ihan rehellisesti ilmoitettuna), ja olen todella surullinen, en siis ylpeä ja iloinen, tämän rodun käyttöhistoriasta. Toivottavasti sinäkin jatkossa koet asian tavallani.

Vierailija
34/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin sata peukkua jos voisin, ihania koiria!

Mitä touhuat niiden kanssa, että eivät pitkästy? Onko kokemusta Australianpaimenkoirasta, miten luonne ja aktiivisuus poikkeavat toisistaan?

Kiitos, ihaniahan nämä kyllä ovat. Pienempi on pentu eikä vielä harrasta kuin maailman tutkimista :) Vanhemman kanssa käydään agilityssä ja tolpillaan välillä. Palveluskoiralajeihin haluaisin myös tutustua. Energisiähän nämä ovat, ja innokkaita, mutta minusta näiden aktiivisuutta kyllä liioitellaan jonkun verran. Ei nämä nyt mitään koiraa kummempia kuitenkaan ole. Ausseista mulla ei ole kokemusta.

Vierailija
35/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 nöffiä <3 Olen 25v nainen. Avoliitossa ja asutaan maalla "mummonmökissä" :) Ei lapsia. 

Vierailija
36/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva 35v nainen, kahden lapsen äiti. Meillä on lapsia vanhempi maailman kiltein kultainennoutaja. Olen akateemisesti koulutettu ja asun pk-seudulla.

Vierailija
37/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta chihuahuaa, 45v nainen, perheellinen ja hoitoalalla.

Vierailija
38/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei jos olet vielä linjoilla niin kertoisitko vähän koirastasi? :) kyseinen rotu on meillä harkinnassa mutta kovin vaikeaa löytää käytännön kokemuksia juurikin rodun harvinaisuudesta johtuen.

Vierailija
39/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alle 10-kiloista sekarotuista rescue-koiraa, n. 1-4-vuotiaita. Naimisissa, asumme pikkukaupungissa omakotitalossa.

Vierailija
40/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso musta sekarotuinen, nainen 42, käyn töissä ja lapsiakin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi