Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koira sinulla on+ikäsi?

Vierailija
15.09.2016 |

Ja lyhyt kuvaus itsestäsi.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoiria kasvatan. Sohvan alta löytyy parhaimmat valioyksilöt.

Jos jollain herää mielenkiinto rotua kohtaan, uusia pentueita syntyy koko ajan. Hinta rekisteröimättömillä villakoirilla 1500 € ja rekisteröidyillä 2500 €. Vanhemmat yksilöt saa mukaansa 500 eurolla.

Vierailija
22/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen setteri. olen 25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooikerhondje ja olen opiskelija jotain välillä 20-26v. Minkään tarkemman tiedon kertominen olisi liian paljastavaa, koska on niin harvinainen rotu.

Vierailija
24/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bordercollieita löytyy 2 kpl. Olen 40 v. perheenäiti.

Vierailija
25/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain herää mielenkiinto rotua kohtaan, uusia pentueita syntyy koko ajan. Hinta rekisteröimättömillä villakoirilla 1500 € ja rekisteröidyillä 2500 €. Vanhemmat yksilöt saa mukaansa 500 eurolla.

Sinähän melkoinen vitsiniekka olet. Saako villat kaupan päälle?

Vierailija
26/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän melkoinen vitsiniekka olet. Saako villat kaupan päälle?

Ensimmäinen ostaja saa paskaakin paskemman Electrolux rikkaimurin kaupan päälle. Villat sis. hintaan.

Vierailija
27/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin sata peukkua jos voisin, ihania koiria!

Mitä touhuat niiden kanssa, että eivät pitkästy? Onko kokemusta Australianpaimenkoirasta, miten luonne ja aktiivisuus poikkeavat toisistaan?

Vierailija
28/54 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset