Olen 25% saksalainen, 12.5% kreikkalainen, 12.5% chileläinen, 12.5% mozambiquelainen, 12.5% kiinalainen, 12.5% norjalainen, 6.25% iranilainen ja 6.25% perulainen
En tiedä mikä mun isovanhempia on riivannut :D. Mutta joo en ole suomalainen yhtään
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miski olet suomessa! Painu takaisin sua eioo pyydetty tänne!
Niinpä! Painu vittuun täältä MEIDÄN SUOMALAISTEN MAASTA!!!
No on kyllä mielenkiintoinen blandis. Ketkä esivanhempasi ovat löytäneet toisensa ja mistä päin maailmaa?
En tiedä omia prosenttejani, mutta mussa on suomalaista, slaavia, romania, himalajalaista, tadzikistanilaista, mongolialaista, kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa.
En kerro tarkemmin mitä slaavia tai mitä himalajalaista, Polynesian tiettyä etnistä ryhmää en tiedä kuten en myöskään mustan.
EDIT: Ja siis mun äidissä on suomalaista ja romania, molemmissa vanhemmissa slaavia (isän puolen slaavilaisuus tulee sen isän puolelta), isän isässä myös himalajalaista, tadzikistanilaista ja mongolialaista, sitten isän äidissä on kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa. Ja siis mun isän äidin suku tulee jostai Malaijien saaristosta ja isän isän osittai Himalajan ja osittai Neuvostoliiton alueelta. Ja mun isä on syntyny Kiinassa.
Ja joo tunnistajat tunnistaa jee.
Eikö ookki jännä kuinka älykkyys ei kasva sekoittumisen myötä? Minusta se on mielenkiintoista.
Ja ihmiset uskoo tuon geenipaskan. Uskomatonta. menkää vaikka meediolle ennemmin , paremmin osuu oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä mun isovanhempia on riivannut :D. Mutta joo en ole suomalainen yhtään
Äitisi on viettänyt aika railakasta elämää peiton alla...
Suomalainen, juutalainen, pedofiili ja tilkka homoa. Prosenteista en tiedä.
http://www.pocal.fi/mitalit?gclid=CLPc8_fvkc8CFeQMcwod3RgIqw
Ole hyvä ja valitse mieluisin mitali.
Riisi kirjoitti:
En tiedä omia prosenttejani, mutta mussa on suomalaista, slaavia, romania, himalajalaista, tadzikistanilaista, mongolialaista, kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa.
En kerro tarkemmin mitä slaavia tai mitä himalajalaista, Polynesian tiettyä etnistä ryhmää en tiedä kuten en myöskään mustan.
EDIT: Ja siis mun äidissä on suomalaista ja romania, molemmissa vanhemmissa slaavia (isän puolen slaavilaisuus tulee sen isän puolelta), isän isässä myös himalajalaista, tadzikistanilaista ja mongolialaista, sitten isän äidissä on kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa. Ja siis mun isän äidin suku tulee jostai Malaijien saaristosta ja isän isän osittai Himalajan ja osittai Neuvostoliiton alueelta. Ja mun isä on syntyny Kiinassa.Ja joo tunnistajat tunnistaa jee.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2653750/teini-avautuu-kaverini-haluaa-es…
Oletko tämän ketjun ap?
Kyllä tässä huijataan ihmisiltä rahaa pois oikein urakalla. Tuohon aikaan kuljeskeluun ei olisi edes riittänyt edes viime vuosisadan alun T-ford uudella koneella ja häkäpöntöllä.
Miksi et koe itseäsi suomalaiseksi?