Olen 25% saksalainen, 12.5% kreikkalainen, 12.5% chileläinen, 12.5% mozambiquelainen, 12.5% kiinalainen, 12.5% norjalainen, 6.25% iranilainen ja 6.25% perulainen
En tiedä mikä mun isovanhempia on riivannut :D. Mutta joo en ole suomalainen yhtään
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Riisi kirjoitti:
En tiedä omia prosenttejani, mutta mussa on suomalaista, slaavia, romania, himalajalaista, tadzikistanilaista, mongolialaista, kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa.
En kerro tarkemmin mitä slaavia tai mitä himalajalaista, Polynesian tiettyä etnistä ryhmää en tiedä kuten en myöskään mustan.
EDIT: Ja siis mun äidissä on suomalaista ja romania, molemmissa vanhemmissa slaavia (isän puolen slaavilaisuus tulee sen isän puolelta), isän isässä myös himalajalaista, tadzikistanilaista ja mongolialaista, sitten isän äidissä on kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa. Ja siis mun isän äidin suku tulee jostai Malaijien saaristosta ja isän isän osittai Himalajan ja osittai Neuvostoliiton alueelta. Ja mun isä on syntyny Kiinassa.Ja joo tunnistajat tunnistaa jee.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2653750/teini-avautuu-kaverini-haluaa-es…
Oletko tämän ketjun ap?
Itseasiassa olen :D Rajasin tosin tiettyjä kansallisuuksia pois, koska koko ketjuhan ei koskenut minun etnistä taustaani.
Riisi kirjoitti:
En tiedä omia prosenttejani, mutta mussa on suomalaista, slaavia, romania, himalajalaista, tadzikistanilaista, mongolialaista, kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa.
En kerro tarkemmin mitä slaavia tai mitä himalajalaista, Polynesian tiettyä etnistä ryhmää en tiedä kuten en myöskään mustan.
EDIT: Ja siis mun äidissä on suomalaista ja romania, molemmissa vanhemmissa slaavia (isän puolen slaavilaisuus tulee sen isän puolelta), isän isässä myös himalajalaista, tadzikistanilaista ja mongolialaista, sitten isän äidissä on kiinalaista, polynesialaista, balilaista ja mustaa. Ja siis mun isän äidin suku tulee jostai Malaijien saaristosta ja isän isän osittai Himalajan ja osittai Neuvostoliiton alueelta. Ja mun isä on syntyny Kiinassa.Ja joo tunnistajat tunnistaa jee.
Miltä sinä ja perheesi näytätte?
Olet kait selvittänyt kaverillesi, että nuo on täyttä kusetusta. Vasta viimevuosisadalla "valkoisilla" on ollut käytännössä mahdollisuus matkustella ja elää leppoisemmin ja tämäkin vain rikkailla (muut olleet jäljessä teollisuudessa). Satoja vuosia sitten "jo" on leivän saaminen ollut kokopäiväinen urakka ja ei taatusti ole käyty kyläilemässä muutaman tuhannen kilometrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Miski olet suomessa! Painu takaisin sua eioo pyydetty tänne!
Siis ap:stahan 75 % on eurooppalaista, chileläistä vai kiinalaista, miksi hänen pitäisi poistua?
Vierailija kirjoitti:
Riisi kirjoitti:
Miltä sinä ja perheesi näytätte?
Hankala selittää mutta yritän :D No mulla on siis mustat kiharat hiukset, sit mul on sellanen kullankellertävä (en osaa selittää) ihonväri, talvella oon aika vaalee mut kesäl rusketun ihan sairaasti. Ja tavalliset perus ruskeet silmät. Ja naamaa en osaa selittää, mul on paksut huulet ja korkeet poskipäät yms. Ja mun silmät menee sillee vinottain ylöspäin. Joo en osaa selittää mä tiedän.
Ja sit mun äitil on semi vaalee iho ja siniset silmät mut luonnostaa mustat kiharat hiukset (niinku mullaki), sit mun isällä on tummahko iho ja ruskeet/mustat silmät ja sit mustat hiukset (en tiiä onko ne kiharat vai suorat koska ne on tosi lyhyet). Ja mun äidin äidil oli vaaleet hiukset ja iho ja silmät ja äidin isäl mustat kiharat hiukset, siniset/turkoosit silmät ja sellanen aika tumma iho. Isän isä näyttää sit joltai aasialaisen ja arabin/iranilaisen tms. sekotukselta ja isän äiti sellaselt negriitiltä (aasialainen luonnonkansa).
Joo kukaan ei jaksanj lukee.
Oho, sainpa itseni kuulostamaan nätiltä edellisessä viestissäni.
Totuus kuitenkin on, että olen helvetin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on orjalainen?
Ai hitsi se olikin norjalainen, oli vain aloituksessa jakautunut noin tyhmästi kahdelle riville ;D
😜😜😜