Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olit ensimmäisen kerran lapsestasi erossa yötä / öitä?

Vierailija
15.09.2016 |

Lasketaan tähän nyt sitten mukaan myös se toinen vanhempi, jonka hoivaan jätit lapsen. Plus ne mummot, kummit ja naapurit.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä kertaakaan, lapset 1v ja 3v.

Olen toki siis ollut iltoja ilman lapsia, mutta viimeistään aamuyöllä tullut kotiin.

Vierailija
22/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva10kk, en ole ollut vielä yötä pois.viikkositten vauva ekaa kertaa hoitajan hoivissa, ts.hoitaja oli meillä, olimme pois 7h, josta vaavi nukkuii 5h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaan vuoden ikäisenä mummolla yökylässä ekan kerran, ja sen jälkeen muutaman kerran vuodessa, pääsee vanhemmat treffeille. Ja hyvin mennyt!

Onpas teillä jo isoja lapset, kun ekan kerran äiti ei nuku samassa paikassa.

No ei ole tarvetta mennä treffeille, kun ollaan lapsen isän kanssa naimisissa. Voidaan käydä yhdessä syömässä /elokuvissa /jääkiekko-ottelussa vaikka joka viikko, jos siltä tuntuu. Yöksi ehtii hyvin kotiin.

Vierailija
24/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut 3 kk, kun kävin tyttöjen reissulla yön yli, oli isänsä kanssa. Toisen kerran oli 7 kk, oli mummin kanssa, kun käytiin miehen kanssa 2 yön reissussa.

Olen ollut tai ollaan oltu pois silloin tällöin. Nyt olin ystävien kanssa matkoilla 3 yötä, lapsi on 1 v 7 kk. Mulle tekee hyvää päästä välillä pois kotoa. Toki lapsenkin kanssa on oltu jo matkoilla.

Vierailija
25/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli silloin 3 viikkoinen kun lähdin baariin ja vauva meni mun vanhemmille.

Vierailija
26/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa leikkauksissa kaksi viikon pätkää kun lapsi oli 11kk. Yökylässä ei ole vielä ollut, nyt 3v.

Vierailija
27/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon vanhana. Jouduin itse leikattavaksi sektiohaavan komplikaatioiden takia.

Vierailija
28/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen taisi olla 2 v. Keskimmänen vähän vanhempana. Mummin kanssa olivat. Kolmas jäi isän kanssa ollessaan10 kk kun palasin töihin ja mulla on vuorotyö.

Vierailija
29/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli ekan yönsä tarkkailussa. Sen jälkeen seuraava yö ilman minua oli 2,5-vuotiaana. Oli isovanhemmillaan ja me miehen kanssa laivalla.

Kuopus taisi olla 3 v kun oli ekan kerran mummolassa yötä. Miehen kanssa oltiin reissussa kaksistaan koko viikonloppu.

Vierailija
30/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 1 v vanha. Seuraava 8kk vanha ja kolmas n 10kk.

Vierailija
31/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli 8kk, kun oli ystävän juhlat kauempana. Yhden yön olin poissa ja lasta oli hoitamassa lapsen isä ja mummo.

Miten tuollaisen voi muistaa niin tarkkaan :D

Vierailija
32/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli 10kk ja oli mummollaan yhden yön, me nukuimme miehen kanssa kotona flunssakauden ja koko perheeseen iskeneen noron univelkoja pois.. Vähän päälle vuotiaana oli isän kanssa kahdestaan yhden yön kun olin reissussa.

Vierailija
33/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v8kk iässä mummulassa yökylässä. iltamenoissa kyllä on tullut käytyä satunnaisesti jo paljon aiemmin, mutta olen/ollaan sit tultu aina itse samaan paikkaan nukkumaan, kerta mahdollisuus on ollut.

Vierailija
34/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v4 kk. Miehen serkku vaimoineen piti bileet ystäville ja läheisimmille sukulaisille naimisiin menonsa kunniaksi. Olivat menneet joitain kuukausia aiemmin pienesti naimisiin kun vaimo oli viimeisillä raskaana. Lapsi pääsi tuttuun ja turvalliseen mummulaan, jossa kyläiltiin lähes kerran viikossa sitä ennen ja hyvin oli mennyt. Kun mentiin hakemaan kotiin, protestoi kuitenkin sen verran, että vaikka hymyssä suin tuli ovelle katsomaan, ei antanut halia, vaan meni mummun syliin. <3 Lapsi on nyt 2,5 v ja yökyläillyt tämän jälkeen ehkä kahdesti samassa paikassa.

Vierailija
35/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on alapeukututtu, kun olen ollut ystäväni äidin hautajaiissa? En ymäärrä. Lapsi oli kotona mieheni hoivassa. Ystäväni äiti oli minulle varaäiti, todella läheinen, tunsin hänet viisivuotiaasta saakka!

Vierailija
36/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi noin 1,5 kk ikäisenä kun joudun odotusaika sairaalaan. Sitten kun keskimmäinen syntyi, niin vanhin oli isän kanssa yöt ja päivät mummilla melkein viikon. Keskimmäinen joutui heti synnytyksestä teholle ja nukuin ensimmäisen yön hänen kanssaan vasta kuukauden ikäisenä. Noin vuoden ikäisenä sitten ensimmäisen kerran ilman äitiä yön ilman, että asiaan liittyi sairaalaa (oli paljon sairaalassa ensimmäisen 6 kk).

Nuorin oli muistaakseni myös noin vuodenikäinen kun oli yökylässä.

Mulla ei ole koskaan ollut vaikea jättää lapsia isän kanssa, kaikki asiat hoituvat ihan yhtä hyvin kuin silloin kun vain minä olisin kotona. Parasta on kuitenkin, että lasten mummi, anoppini, on todella läheinen lasteni kanssa ja hänen luokseen voi aina viedä lapset hoitoon kun sellainen tarve tulee. Nyt kun ovat jo koululaisia viettävät mummilla paljon loma-aikoja. Mummi välillä suorastaan pyytää, että koskas lapset taas tulisivat kun harvoin on sellaista tarvetta, että olisimme molemmat poissa ( 1 - 2 kertaa vuodessa pari yötä).

Vierailija
37/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 2kk. Hääyö hotellissa, lapsi äitini kanssa meillä kotona. Jätin nukkumaan ajatuksella, että nukkuu aamuun asti, mutta oli kahden maissa herännyt ja äitiparka leikkinyt lapsen kanssa pitkälle aamuyöhön, kun ei lapsi hämmennykseltään osannut enää käydä nukkumaan.

Vierailija
38/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset on olleen ekaa kertaa yökylässä n. 5kk ikäisenä. Yhden yön kerrallaan harvakseltaan mummolassa.

Esikoinen oli isovanhempien kanssa 2vko ulkomailla ollessaan 6v. Isovanhemmat hänelle tosi läheisiä koska asuttiin heillä melkein vuosi.

Vierailija
39/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sekin lasketaan kun vauva jäi miehen kanssa kotiin kun itse olin juhlimassa siskoni häitä... 6kk, nukuin tosin kotona mutta olin juonut joten eri huoneessa.

Muuten ei ole yökylässä ollut kuin 2- 3v. Isän kanssa eriasia.

Vierailija
40/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli kolme vuotias kun lähdin viikonlopuksi reissuun, isän kanssa jäi.

Kuopuksesta olin erossa ensimmäiset yöt kun oli 5v. Tämä reissu oli ulkomaille 4 päiväksi ja ikävä oli kauhea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi