Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olit ensimmäisen kerran lapsestasi erossa yötä / öitä?

Vierailija
15.09.2016 |

Lasketaan tähän nyt sitten mukaan myös se toinen vanhempi, jonka hoivaan jätit lapsen. Plus ne mummot, kummit ja naapurit.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli 2,5 kun jäi isälle kolmen päivän matkani takia. Kuopus oli ekalla kun meni kaverille yökylään.

Vierailija
2/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli 3-vuotias. Tulin kurssilta aikaisemmin pois kun lapseni itki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo synnärillä, kun hän joutui 2päivän ikäisenä lastenosastolle ja mä jäin osastolle sektiohaavan kanssa.

Vierailija
4/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi täytti 1kk

Vierailija
5/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli ekaa kertaa yötä mummolassa ilman minua 1v 3 kk iässä. Hyvin sujui. Myöhemmin on yöpynyt mummoloissa lukemattomia kertoja.

Vierailija
6/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti isänsä kanssa sukuloimaan toispaikkakunnalle pitkäksi viikonlopuksi vajaa 3 kk.

Vierailija
7/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivän ikäinen joutui ensin lasten osastolle ja siitä parin päivän päästä isotädilleen pariksi viikoksi. Toinen vanhempi oli sillä aikaa kännissä ja panemassa hoitoaan, kun minä taistelin verenvuodon, haavainfektion ja istukan jäämien kanssa sairaalassa.

Vierailija
8/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kk iässä. Olin kaverin kanssa synttärilahjaksi saamallani yhden yön reissulla ja lapsukainen oli isänsä kanssa. Sujui hyvin.

Sitten en muista miten meni, saattoi olla pian tai vasta pitkän ajan kuluttua. Tuo eka vain tuntui merkittävältä ja jännittävältä, vaikka kaikki meni hienosti.

Vierailija
9/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on olleet kouluikäisiä, minä työmatkalla ja isä lasten kanssa.

Vierailija
10/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi joutui yhden päivän ikäisenä lastensairaalan neljäksi päiväksi.

Vierailija
11/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli 9 kk kun jouduin leikkaukseen.

Vierailija
12/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta en muista, olit kait oli lähemmäksi vuoden ikäinen. Isänsä kanssa jäi.

Keskimmäisestäkään en tarkalleen muista mutta nuorempi oli esikoinen. Jälleen jäi isänsä kanssa.

Kuopus oli neljän päivän ikäinen, isänsä kanssa jäi.

Vierailija
13/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä ensimmäiset 6 viikkoa joka yö keskolassa. Seuraavaksi 3-vuotiaana kaksi yötä isänsä kanssa työmatkani vuoksi. 3,5-vuotiaana mummulassa pikkusisaruksen syntymän vuoksi.

Kuopuskin ensimmäisen yönsä vastasyntyneiden teholla.

Vierailija
14/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen joutui 2 kk:n iässä leikattavaksi ja silloin jouduin olemaan hänestä yhden yön erossa. Seuraava kerta olikin pojan ollessa 3-vuotias, jolloin hän oli yön mummon luona.  Kuopus oli 6-vuotias, kun jätimme hänet 17-vuotiaan isosiskon vahdittavaksi yhdeksi yöksi.

Vierailija
15/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ollut ja esikoinen on jo ekaluokkalainen.

Vierailija
16/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eka kerran hiukan alle 5 v isänsä kanssa kahden, kun menin ystäväni äidin hautajisiin 300 km päähän.

Vierailija
17/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kuukauden vanha, kun joutui teholle. Hän oli siellä viikon. Sen jälkeen en ole ollut erossa. Lapsi on nyt neljä vuotta vanha. Meillä ei ole sellaisia isovanhempia, joiden luo lapsi voisi mennä viettämään kivaa mummulareissua. Meillä ei myöskään ole tarvetta sen kummemmalle parisuhdeajalle ilman lastamme niin, että olisimme yön yli hänestä eri seurassa. Lapsen kummit ovat kivoja mutta eivät sen tyyppisiä, että ottaisivat lapsen yökylään, eikä ole tarviskaan.

Vierailija
18/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä kertaakaan, lapset 1v ja 3v.

Vierailija
19/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan vuoden ikäisenä mummolla yökylässä ekan kerran, ja sen jälkeen muutaman kerran vuodessa, pääsee vanhemmat treffeille. Ja hyvin mennyt!

Onpas teillä jo isoja lapset, kun ekan kerran äiti ei nuku samassa paikassa.

Vierailija
20/61 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen sekä minua että lasta pidettiin omilla osastoillamme viikon verran. Seuraava oli sitten lapsen ollessa noin 1,5kk vanha, mun isä ja äiti suostuttelivat nimijuhlien päätteeksi jättämään vauvan heille hoitoon, jotta saisimme nukkua yhden yön rauhassa. Juotiin kotona yks kuohari, saunottiin ja nukuttiin, oli ihanaa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä