Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkaromansseista?

Vierailija
15.09.2016 |

Mitä olette mieltä, jos toinen ainakin on naimisissa? Mitä tekisitte jos teidän työpaikallanne tietäisitte tällaisesta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin juuri työt ja kiinnitin heti huomiota haastattelussa vaaleahiuksiseen sihteeriin miten kattoi minua koko haastattelun ajan. Hänelläkin on sormus kädessä mutta ei se estä. Pikkujoulut tulossa niin annan hänelle oikein kunnon nuoren miehen kyydit ;)

Vierailija
2/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin esimiehelle, jonka tulee puuttua työpaikan sisäisiin romansseihin. Ne huonontavat työilmapiiriä, aina, on nähty moneen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin esimiehelle, jonka tulee puuttua työpaikan sisäisiin romansseihin. Ne huonontavat työilmapiiriä, aina, on nähty moneen kertaan.

Eikai työnantaja saa puuttua alaistensa yksityiselämään, jos se ei haittaa tai häiritse mitenkään työntekoa.

Vierailija
4/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lafkassa suhde on pomoni esimiehen ja yhden muijan välillä. Eukko pääsikin sitä kautta pomoksi hänkin. Kenelle kerron?

Vierailija
5/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani. Jokainen nussikoon kenen kanssa tahtoo. Olen itse esimiesasemassa, ei tulisi mieleenkään puuttua alaisten välisiin suhteisiin.

Vierailija
6/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos petetty tai petetyt samassa lafkassa?

Vierailija
7/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu minulle millään tavalla. Iso talo, kyllä sinne romansseja mahtuu.

Vierailija
8/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai esimieskin kiinnostuu, jos petetty osapuoli on samalla työpaikalla. Aiheuttaahan se väkisin ongelmia jos ja kun tulee yleiseen tietoon. Kannattaisko kertoa?

Vierailija
10/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai työnantaja saa puuttua alaistensa yksityiselämään, jos se ei haittaa tai häiritse mitenkään työntekoa.

Minä vielä jatkan, että meillä on esim. töissä yksi aviopari, jotka ovat eri osastoilla. He eivät koskaan käy yhdessä kahvilla, lounaalla tai muutakaan vastaavaa. Itse asiassa en ole työpaikalla koskaan tainnut nähdä heidän puhuvan toisilleen. Vasta noin vuoden päästä töihin tulosta edes tajusin, että ovat aviopari, eikä sitä KOSKAAN huomaa töissä. Eihän esimies tällaiseen saa puuttua. Kyllähän ihmiset saavat vapaa ajallaan viettää perhe-elämänsä haluamallaan tavalla.

Vierailija
11/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, jos kumpikaan osa puoli ei olisi minun kumppanini. En tiedä muiden elämän tilannetta ja tuollaiset asiat ei kuulu muille. Joillakin voi olla sovittuna avoin suhde ja sekään ei kuulu muille. Kaikki eläköön omaa elämää. Mutta jos toinen osapuoli olisi oma kumppanini, juttelisin hänen kanssaan ja ehkä ottaisin yhteyttä myös toiseen osapuoleen ja ehdottaisin vaikka tapaamista kolmistaan.

Vierailija
12/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi viesti?

Vierailija
13/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kenellekään. Työpaikkaromanssit ovat mahtava mahdollisuus nauttia elämästä.

Vierailija
14/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tiedät että heillä ylipäänsä on mitään?

Vierailija
15/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytän puolisoille. Olen saanut useita avioeroja aikaan 😊

Vierailija
16/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytän puolisoille. Olen saanut useita avioeroja aikaan 😊

Oikea asenne, jos pettäjä on mies! Jos nainen, niin taputtaisin selkään vaan.

Vierailija
17/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään kirjoitti:

Siksi koska tiedän. Tiedän monia muitakin asioita.

Vierailija
18/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, että jolla kulla on jotsin töissä menossa? Siis varmasti menossa?

Mulla on ollut suhde työkaverin kanssa, mutta siitä oli työpaikalle vain etua. Hänen kanssaan oli mukava tehdä töitä. Ja hommia tuli tehdykdi tuplasti normi tahtiin verrattuna.

Vierailija
19/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte, että jolla kulla on jotsin töissä menossa? Siis varmasti menossa?

Mulla on ollut suhde työkaverin kanssa, mutta siitä oli työpaikalle vain etua. Hänen kanssaan oli mukava tehdä töitä. Ja hommia tuli tehdykdi tuplasti normi tahtiin verrattuna.

Minulla ainakin on todisteita.

Vierailija
20/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään kirjoitti:

Siksi koska tiedän. Tiedän monia muitakin asioita.

Oisko mitään jos suuntaisit tuon kaiken energian työntekoon? Meillä ainakin työnantaja tykkää siitä, että tehdään ne hommat, eikä tuhlata aikaa muiden ihmisten asioiden tarkkailuun ja vatvomiseen.