Mitä lahjaksi 70-v äidille. n.100eur budjetti.
Ystäväni "ulkoisti" lahjanhankinnan minulle, eli kyseessä hänen äitinsä, joka täyttää 70.
Suhteellisen nuorekas tapaus, vaatimaton ja kiltti.
Rahaa lahjaan n.100-140eur.
Mulla lyö ihan tyhjää...huivi? joku elämänkerta? hajuvesi?
Huomiseen klo18 aikaa - help!
Kommentit (21)
Pitääkö viinistä? Tuolla rahalla saa Alkosta 3-4 pulloa todella tasokasta juomaa.
Lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon? Vaikka johonkin kylpylään ja hierontaan tms. :)
Ei ainakaan jalkahoitoa! Se on selvin vinkki, että seuraava etappisi on siunauskappeli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan jalkahoitoa! Se on selvin vinkki, että seuraava etappisi on siunauskappeli.
Apua, sain viimeksi äitienpäivälahjaksi lahjakortin jaökahoitoon.
Laadukas huivi, lippu oopperaan tai teatteriin ystäväsi kanssa, Tallinnan matka ystäväsi kanssa..
AP tässä.
Eli, tämä synytmäpäiväsankari asuu pienellä paikkakunnalla Pohjanmaalla, poika asuu Helsingissä.
Ooppera olisii ihan ok, mutta en usko, että siellä hänen paikkakunnan lähellä on oopperaa.
Hoitoja yms ajattelin itsekkin, mutta enhän minä tiedä niistä hänen paikkakuntansa hoitopaikoista mitään, onko niitä edes.
Itse mietin, että miten olisi esim.Chanel 5 tuoksu? Siitä kaiketi pitää kaikki?
Mä vanhana naisena haluaisin konjakkipullon.
Silkkihuivia olen myös ajatellut tai kauniit sormikkaat/kaulahuivi yhdistelmä. -ap
No haloo, oopperaan voi lähteä Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Silkkihuivia olen myös ajatellut tai kauniit sormikkaat/kaulahuivi yhdistelmä. -ap
Mun äidillä jäisi kyllä käyttämättä, mutta tietty jos tunnet hänet ja makunsa.
Tuskin mitään tavaraa, jos et tasan tarkkaan tiedä, että esim. kerää tiettyjä astioita. Joku lahjakortti, esim. hotelli, kylpylä, muu hemmotteluhoito, risteily, kulttuuri... Tai jos tiedät, että tykkää kukista, niin kukkakaupan lahjakortti (varmista, että voi käyttää osissa), niin saa ostella ite nättejä kimppuja.
En mä jotenkin tiedä, voiko äireelle viedä 70.v-lahjaksi alkoholia?
Ja siis rahdata sitä Helsingistä asti pohjanmaalle.
Ravintolalahjakortti. Tavaraa en suosittele, jos et ole aivan varma. Eikä ole hajuvettä, josta kaikki pitävät.
Käsilaukku,huivi,hierontaa,lahjakortti puutarhaliikkeeseen,nahkahanskat,laadukas villahuopa,
Vierailija kirjoitti:
Lippu oopperaan.
Aivan, tai lahjan saajan mieltymysten mukaisesti teatteriin, konserttiin jne. Ja lahjan antaja lupaa lähteä kaveriksi.
Ei 70-vuotias välttämättä edes halua mitään materialahjaa.
Jos asuis pk-seudulla, niin olisin ehdottanut museokorttia. Miten olis laadukkaat rasvat?
Jos on oma piha niin korillinen monivuotisia kukkasipuleita, muistuttavat sitten joka vuosi kukkiessaan lahjasta :)
Ap, Chanel no. 5 ei todellakaan ole hajuvesi, josta kaikki pitävät, joten älä osta sitä, ellet tiedä, että kyseinen rouva varmasti pitää siitä.
Hemmotteluhoitoja tulin minäkin ehdottamaan, netistä löydät kyseisen paikkakunnan kauneushoitolat.
Joku koru voisi olla myös hyvä vaihtoehto, jos tiedät tämän henkilön korumaun.
Tuolla rahalla saisi jo nätin korun, laadukasta viiniä ja suklaata sekä ruusuja.
Lippu oopperaan.