Raahen isä pidätetty.
Kommentit (74)
En tunne tätä tapausta mutta lapset joutuu suomessa antamaan toiselle vanhemmalle vaikka tämä joisi itsensä tiedottomaksi. Tai jättäisi lapset keskenään kotiin. Jne jne jne. Vanhemman oikeus.
Ei tuommoisesta voi selvitä täyspäisenä.
Äidille voimia. Liian julma kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Isi lastenvahtina. Ei pahalla, mutta pitäisi hirttää kaikki ihmiset jotka hoitaa lapsia yksin kännissä. MIKSI pitää läträtä silloin, kun on pienet elämät vastuullaan?
Eikös tällä palstalla aivan vasta ollut keskustelu jossa ihmisten mielestä oli ihan ok juopotella ja vahtia lapsia humalassa. En tarkoita kyseisen ketjun aloittajaa joka oli vastuullinen vaan muutamia muita ketjuun kommentoineita.
Toivottavasti tässäkin ei ole taustalla joku surullinen perhedraama :(. Jotenkin vähän siltä haiskahtaa. Miksi isä oli tukevassa humalassa tiistain vastaisena yönä? Alko-ongelma? Vai muita murheita?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vahvasti humalassa jos jää levyt päälle yms. karmea tapaus
Mulla on kyllä joskus jäänyt levy päälle ihan selvin päin ollessa. Olin laittanut vesikattilan liedelle, unohtanut sen, mies tuli kotiin ja levy hohkasi punaisena ja kattila kiehunut tyhjiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tässäkin ei ole taustalla joku surullinen perhedraama :(. Jotenkin vähän siltä haiskahtaa. Miksi isä oli tukevassa humalassa tiistain vastaisena yönä? Alko-ongelma? Vai muita murheita?
Melkoisia päätelmiä.
Esim vuorotyöläiset rentoutuvat arkivapaailla. Joillekin siihen kuuluu alkoholi, joillakin ei.
Toiset humaltuu pienemmästä määrästä kuin toiset. Etten lähtis tukevasta humalasta tai alko-ongelmasta mitään vielä spekuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Pollisien pitäisi tehdä nyt tarkat haastattelut, jos erotapaus. Ja mites sossut? Pakottaneet lapset isänsä luo vaikka selvä alkoholiasti. Äiti varmaAn harannut vastaan ja saanut uhkasakot??
Vasta 29 kirjoittaja keksi syyttää tästäkin sossuja. Yleensä tämä keksitään jo paljon aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan ok polttaa lapset hengiltä kännissä jos vaimo on halunnut avioeron juomisen takia? Uliuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä joskus jäänyt levy päälle ihan selvin päin ollessa. Olin laittanut vesikattilan liedelle, unohtanut sen, mies tuli kotiin ja levy hohkasi punaisena ja kattila kiehunut tyhjiin.
No kaikilla on palovaroitin tuollaisten varalta.
Ei vissiin ollut kotona palon syttymishetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vapaalla jalalla tätä kirjoitat, vaikka olet yrittänyt tappaa koko perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia päätelmiä.
Esim vuorotyöläiset rentoutuvat arkivapaailla. Joillekin siihen kuuluu alkoholi, joillakin ei.
Toiset humaltuu pienemmästä määrästä kuin toiset. Etten lähtis tukevasta humalasta tai alko-ongelmasta mitään vielä spekuloimaan.
No lehdessähän kirjoitettiin, että oli vahvassa humalassa. Normaali aikuinen ihminen yleensä tietää, mistä määrästä menee humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isi lastenvahtina. Ei pahalla, mutta pitäisi hirttää kaikki ihmiset jotka hoitaa lapsia yksin kännissä. MIKSI pitää läträtä silloin, kun on pienet elämät vastuullaan?
Koska kukaan ei tule viinasta humalaan. Palstamammat ottaa joulunakin ihan sivistyneesti ruuan kanssa pari lasillista viiniä (erikseen kalan ja lihan kanssa), kahvin kanssa ehkä konjakkia tai sherryä tai kahvin sijaan jonkun kivan drinkin, jossain välissä hieman glögiä ja illemmalla muutaman viskipaukun. Kukaan ei ole humalassa, vaikka alkoholiannoksia kertyy hyvinkin yli puolen tusinan verran.
Riippuu kuule ihan juojan koosta ja kuinka nopeasti juo ne annokset. Kaksi pientä viinilasillista kello kahdelta, kahvi ja konjakki viideltä, glögiä illemmalla, ei välttämättä missään vaiheessa nouse promillet edes yhteen. Mun mies esim polttaa sen viinilasin verran alkoholia kokonaan parissa tunnissa. Lisäksi on ihan eri asia olla pienessä hiprakassa kuin kaatokännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palovaroitin mitään vielä siinä vaiheessa reagoinut.
Vierailija kirjoitti:
Joka toisessa tulipalokuolemassa alkoholilla on osuutta asiaan, ja selvästi enemmän kuolee miehiä kuin naisia, joten sikäli ei yllättänyt lainkaan.
Alkoholi lisää tapaturmien riskiä, joten kukaan järkevä ei juo itseään humalaan lasten seurassa. Jos on itse ainut täysi-ikäinen paikalla.
Suurin osa suomalaisista ei kännää jos on lapsia kotona. Ei edes vaikka ovat jo nukkumassa.
Suurin osa suomalaisista kännää vaikka mitä olisi ja kännääminen on ihan ok myös muualla maailmassa.
Silti vaikka suurin osa kännää ja käyttää laillista alkoholia niin vain harvalle sattuu näitä onnettomuuksia.
Eli ei oikein voi syyttää alkoholia pelkästään. Moni vanhuskin on torkahtanut sohvalle selvinpäin ja uuni on syttynyt tuleen. Miksi meillä myydään vaarallisia uuneja joissa ei ole ajastinta tai hellavahtia?
Alkoholia kieltämällä ei näitä tulipaloja saada loppumaan, mutta tekemällä nykyiset uunit laittomiksi saadaan. Hankkikaa liesivahti lieteenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan ok polttaa lapset hengiltä kännissä jos vaimo on halunnut avioeron juomisen takia? Uliuli.
Ei kai tuossa mainittu mitään, että on ok? Tapauksesta sen enempää tietämättä on kuitenkin usein niin, että näihin liittyy monenlaista inhimillistä tragediaa.
Kännit ja liesivahti ok reggae kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toisessa tulipalokuolemassa alkoholilla on osuutta asiaan, ja selvästi enemmän kuolee miehiä kuin naisia, joten sikäli ei yllättänyt lainkaan.
Alkoholi lisää tapaturmien riskiä, joten kukaan järkevä ei juo itseään humalaan lasten seurassa. Jos on itse ainut täysi-ikäinen paikalla.
Suurin osa suomalaisista ei kännää jos on lapsia kotona. Ei edes vaikka ovat jo nukkumassa.
Suurin osa suomalaisista kännää vaikka mitä olisi ja kännääminen on ihan ok myös muualla maailmassa.
Silti vaikka suurin osa kännää ja käyttää laillista alkoholia niin vain harvalle sattuu näitä onnettomuuksia.
Eli ei oikein voi syyttää alkoholia pelkästään. Moni vanhuskin on torkahtanut sohvalle selvinpäin ja uuni on syttynyt tuleen. Miksi meillä myydään vaarallisia uuneja joissa ei ole ajastinta tai hellavahtia?
Alkoholia kieltämällä ei näitä tulipaloja saada loppumaan, mutta tekemällä nykyiset uunit laittomiksi saadaan. Hankkikaa liesivahti lieteenne!
Tai
http://www.finncabinova.com/?gclid=CMPk9Nzmkc8CFSsq0wodmMEGdA
Suojatkaa lietenne perkele.
Meidän perheeseen hankittiin liesivahti heti kun esikoinen tuli taloon. Nyt voimme nukkua yömme turvassa, kun liesivahti vahtii uniamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palovaroitin mitään vielä siinä vaiheessa reagoinut.
Palovaroitinhan reagoi nimenomaan savuun ja häkään, tulipalot syttyvät yleensä tuollaisissa tapauksissa niin että ensin kaikki pinnat kuumuvat aivan helvetin kuumiksi (ilman mitään savua!) ja sitten kun syttymispiste ylitetään lehahtaa kaikki tuleen ja tulipalo etenee niin nopeasti että kun palovaroitin reagoi on tulimeri jo melko iso. Erikseen sitten nämä palavat nakkipannut, uuniranskikset tai sähköviat jotka tuottavat suuren määrän savua ennen kuumuuden nousemista tulipalon aiheuttavalle tasolle.
Ehkäpä lasten äiti on yrittänyt estää tapaamiset, mutta häntä on uhattu oikeustoimilla? Eikö ole ihanaa kun olet itse hyvä ja kaikkivoipainen äiti? Tuntuuko hyvältä piehtaroida ja makustella lasten kuolemissa ja haukkua äitiä, jota et tunne?