Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juuri sinussa on hyvää?

Vierailija
15.09.2016 |

Uskon, että meissä kaikissa on jotain hyvää (on se sitten ulkonäöllistä, jotain mitä osaa tai luonteenpiirre) ja kuulisin mielelläni, mitä hyvää teissä on :) Ihan rohkeasti voi kerrankin kehua itseään
Itse osaan laulaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly ja reidet. Ennen vihasin reisiäni, olen siis hyvin hoikka ja pitkien pyöräiltyjen koulumatkojen takia reidet ovat aika lihaksikkaat. Ne olivat mielestäni eri paria muu kropan kanssa. Nykyisin kuitenkin rakastan tätä ainutta muodokkaampaa osaa kropastani ja koetan kerätä lisää painoa, jotta loppukin kroppa olisi muodokkaampi. Rakastan kurvikkaita naisia ja kovasti haluaisin olla itsekin edes hivenen kurvikkaampi enkä tällainen kukkakeppi.

Lisäksi pidän nokkelasta ja sysimustasta huumorintajustani sekä ylähuuleni pisamista.

Vierailija
2/3 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin niin mielelläni vähän lihaksikkaammat reidet kuten sinulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ihan tavallisen näköinen - en kaunis mutten rumakaan - mutta minulla on kivan väriset hiukset ja hyväkuntoinen hiuslaatu. Yksi ongelma vähemmän siis elämässäni, että hiuksia ei ole välttämätöntä olla jatkuvasti värjäämässä, vaan luonnollinen oma sävyni on ok.