Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön - monelta heräsit aamulla ja mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
15.09.2016 |

Otsikko.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo. 12 ja hain pizzan, nyt katellut koko päivän netflixiä.

Vierailija
62/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9 herätykseen ja viihdytin meidän lemmikkiä kymmeneen saakka. Kymmeneltä lähdin kävelemään terapiaan, ja joskus klo 12 aikoihin palasin kotiin. Kotona pesin lemmikin ja annoin sille ruokaa, sosialisoin muutenkin elukan kanssa. Klo 13 mies tuli kotiin, jolloin muistin etten ollut syönyt vielä mitään. Pikainen välipala, ja sitten kauppaan ostamaan ruokatarpeita viikonloppua ajatellen.

Mun elämä pyörii tällä hetkellä pitkälti terapian, parisuhteen ja lemmikin ympärillä. Päivät menee pitkälti samaa rataa: herään, oon elukan kanssa kaksin kunnes mies tulee kotiin jolloin voin olla rauhassa koneella jonkin aikaa, ja syön jos muistan. Iltaisin sitten lääkkeiden avulla nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin klo. 12 ja hain pizzan, nyt katellut koko päivän netflixiä.

Peukku tälle :)

Vierailija
64/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30. Laitoin miehelle aamupalan, ja tämä lähti töihin 7.30. Sen jälkeen kuntosalille, jonka jälkeen kauppaan. Hetki työpaikkoja selaillen. Senjälkeen siivousta, pihaharavointia.Ruuanlaittoa. Päivällä taas judoharkkoihin ja näin pari työkolleegaa. Sovittiin yhdessä ensikuun lomareissusta Kanadaan. Nyt kotona, odotan miestä kotiin jonka jälkeen lähdemme mökille nostamaan vene rantaan ja sieltä kaupungille takaisin shoppailemaan.

Vierailija
65/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kymmenen maissa. Tein runsaan aamiaisen, keitin kahvit ja soittelin vähän pianoa. Kirjoitin yhden työhakemuksen. Kävin kaupungilla hoitamassa pari asiaa, kirjastossa ja kaupassa. Nyt laitan ruokaa ja selailen nettiä samalla. Kohta lähden juhliin.

Vierailija
66/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ysin aikaan, söin pari leipää ja kävin poimimassa puolukoita 40litraa. Nyt osa myity ja 60€ käteen

Vierailija
67/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30

-lapsille aamiaista, katsoin että kaikki aamuhommat hoituu ajoissa, oma aamupesu, kouluun saattaminen (vilkasta liikennettä aamuisin joten saatan alkumatkan pahimpien kohtien ohi)

-kotiin, aamiainen

-joogaa

-kotihommia (tiskausta kun ei tiskikonetta, muuta siivousta ja järkkäilyä)

-lounas (eilisiä jämiä)

-kävin kaupassa

-korjasin risoja vaatteita yms.

-nyt nettiaika

Tiedossa vielä ruuanlaittoa, lasten kanssa puuhailua ja illalla käyn tapaamassa yhtä kaveria (kahvilassa,en kaljalla ;)

Vierailija
68/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.00.

Söin aamupalaa, etsin miehen joka aamu hukassa olleet avaimet, sukat, lompakko ym. Herätin lapset. Vein isommat kouluun ja pienin eskariin. Kävin kaupassa, pesin pyykkiä, selasin uusia työpaikkoja, laitoin pari hakemusta, siivosin. Hain eskarilaisen ja jäättin tunniksi odottamaan että isomilla loppuu koulu. Autoin läksyjen kanssa, pesin vähän lisää pyykkiä ja esivalmistelin ruuan. Nyt roikun täällä.

Kohta ruoka valmiiksi, sitten lapset pariin harrastuksiin jonka aikana lähden lenkille. Sitten iltapalat ja lapset sänkyyn. Tänään on onneksi viikon rauallisin päivä.

Vierailija
69/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli yhdeksältä ja makoilin vielä sängyssä puolisen tuntia koiraa rapsutellen, sen jälkeen koiran kans pihalle sitten aamupalalle jonka jälkeen lähdin lapsenvahdiksi ystäväni lapselle. Juuri tulin kotiin ja kohta lähdetään koiran kans piiiitkälle lenkille 😊

Vierailija
70/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5.00 (pienin kipeä), laitoin vanhimman kouluun. Sen jälkeen oleilua kipeän vauvan ja 4v kanssa. Päikkärit välissä, imurointi ja ruoanlaittoa. Klo 15 kävin viemässä vanhimman kerhoon ja nyt oleillaan taas kotona niin kauan, että haen lapsen ja sitten iltapalapuuhiin.

Tosin ei tässä enää kauan työttömiä olla, ahdistaa kun vauva vasta 11kk mutta kai se tästä.

Vierailija
71/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 heräsin. Joogasin, söin aamupalaa ja kävin suihkussa. Sitten käytiin kaupassa miehen kanssa ja käytiin rannassa juomassa oluet. Sit kotiin, kahvin keitot ja tiskasin astiat. Nyt palstailen ja kohta ruuanlaittoon :-)

Vierailija
72/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.00

Kävin ulkoilemassa, kahdella uffilla, sossussa viemässä papereita ja samalla kaupassa. Tein ruokaa, etsin työpaikkoja ja illan ohjelmana olisi laittaa hakemukset menemään.

Vierailija
73/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9.00

Kävin ulkoilemassa, kahdella uffilla, sossussa viemässä papereita ja samalla kaupassa. Tein ruokaa, etsin työpaikkoja ja illan ohjelmana olisi laittaa hakemukset menemään.

Löysitkö uffilta? Piti mennä mut taitaa jäädä täl kertaa.

Vierailija
74/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.30, laitoin aamiasen, lapset kouluun. Siivosin, leivoin, käytin koirat pitkällä lenkillä, poimin marjoja ja pakastin ne, siivosin lisää, kokkasin. Hain nuorimman koulusta, leikin pihalla hänen kanssaan. Kylvimme siemeniä ruukkuihin. Tyhjensin ja täytin astianpesukoneen. Nyt kertaamme lapsen englannin kokeeseen. Minä tutkin ranskan kurssien tietoja itselleni.

Vierailija
75/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6 aikaan ja lähdin töihin, josta olen nyt juuri lähdössä kotiin. Työstä ei tosin makseta palkkaa.

Vierailija
76/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuuden maissa kun mies lähti töihin, lähdin keittämään kahvia ja herättelemään lapsia. Vein lapset kouluun ja kävin kiertämässä läheisen kirpparin. Ehdin olla tunnin kotona, ripustaa pyykit ja piti lähteä jo lapset hakemaan. Hain samalla pari naapurin lasta ja tulivat meille, välipalaa, läksyjä, kotitöitä. Kuskasin harkkoihin ja kohta haen takaisin. Eka kertaa tänään lösähdin hetkeksi huilaamaan ja palstaamaan, kohta jumppaan ja toivottavasti mies ehtii kotiin ennen kuin lapset jo nukkuu. Kympiltä uni tulee mulle. Tuntuu että päivässä loppuu aina tunnit kesken, melko herkkua jos ehtii olla parikin tuntia päivällä yksin mut usein menee siivotessa/pyykätessä/kauppaan. Olen virallisesti työtön mutta en hae töitä, ei tää meidän kuvio toimisi jos olisin töissä.... Kuskaamiseen menee niin älyttömät määrät aikaa. Ja asumme todellakin kaupungissa, isossa sellaisessa.

Vierailija
77/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.00, heräsin kankkusessa, kaadoin äkkiä viinaa koneeseen. Tilasin pizzaa ja kebabbia. Oon täs ny ryypänny reilu viis tuntii. Katon töllöö. Tilaan ehkä lisää viinaa

Vierailija
78/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seitsemältä. Olen neulonut kauan projektina olleen tyynynpäällisen loppuun katsoen samalla telkkaria. Olen jumpannut tunnin nostellen painoja, katsellen taas samalla telkkaria. Olen tehnyt kaksi kertaa ruokaa, toista olen valmistellut pitkin päivää kun siinä kestää niin kauan ja on monta eri vaihetta eikä se ole vieläkään valmis, vaan odottaa miehen kotiintuloa. Olen myös opiskellut koneella kahta eri kieltä, joista toista tarvitsen työnsaannissa, toista opiskelen lomamatkaa varten. En asu Suomessa.

Vierailija
79/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta : Heräsi mun kanssa aamukahville seitsemän maissa, koulupäiväni aikana hän mm. Imuroi ja pyyhki pölyt koko huushollista. Oli käynyt torilla kahvilla ja ostanut joitakin keittiötarvikkeita keskustan kaupoista. Kävi ruokakaupassa ja teki lasagnen.

Aina ei tietenkään ole näin auvoista, usein menee koko päivä leffoja katsellen tai pelaten. Onneksi työ hänellä alkaa runsaan viikon kuluttua. Helpotus!

Vierailija
80/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 10:30. Menin kyllä nukkumaan ajoissa, mutta koko yö meni taas mönkään uniongelmieni takia. Ainaista heräilyä ja unettomuutta enkä enää jaksaisi sitä :( Päivällä sitten olen taas aivan väsynyt.

Sain sentään vähän imuroitua ja vaihdettua lakanat. Kävin myös ulkona pyörähtämässä ja ostamassa Henna-hiusväriä.

N22