Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön - monelta heräsit aamulla ja mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
15.09.2016 |

Otsikko.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänään tosi laiska päivä. Heräsin 6.45 ja herätin lapset. Söin aamupalaa, pesin pyykkiä, katsoin telkkaa.

Menin päikkäreille. Tein pakkaseen jauhelihapihvejä ja tein etukäteen päivälliseksi lihapullia ja kastikkeen.

Tein ja söin lounaan. Tyhjensin astiksen. Parin tunnin päästä teen muussin perheelle ja lähden kuntosalin ryhmätunnille. Harmittaa, kun mulla olisi aikaa kuntoilla päivällä, mutta silloin ei ole tunteja.

Vierailija
22/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9, jonka jälkeen kävin noin tunnin mittaisella kävelyllä koiran kanssa.

Aamupalaa syödessä katsoin dokumentin nimeltään Holy Hell ja kirjoitin siitä tiivistelmän äidinkielen tehtävää varten.

Nyt teen terveystiedon sekä englannin tehtäviä ja vielä matematiikkaa pitäisi pähkäillä ennen koiran ulkoilutusta klo 15. Opiskellessahan nämä työttömän päivät kuluvat. Onneksi on nettilukio!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli viideltä enkä saanut enää unta, olin starttivalmennuksessa ja nyt makaan sängyssä.

Vierailija
24/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seitsemältä, tein lapselle aamupukemiset, hammaspesut yms sekä varustin päiväkotia varten, söin aamupalan, laitoin itseni valmiiksi töpaikkahaastatteluun, kävin siellä, puoliltapäivin takaisin kotiin, söin lounasta. Kohta lähdettävä kirjastoon palauttamaan lainoja, ruokakauppaaun, ja haettava lapsi hoidosta.

Vierailija
25/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltätoista. Menin sen jälkeen savuille ja laitoin puoli tuntia sitten ruuan uuniin. Töihin en aio mennä koskaan.

Vierailija
26/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7.25 naapurin puh.soittoon. Selasin puhelimella nettiä, katsoin yhden jakson outlanderia ja virkkasin. Lähdin kauppaan ja kävin vähän kävelemässä ja hakemassa pokemoneja. tulin kotiin ja kattelin nettiä as:ssä lähinnä. Nyt tulin laittaan ruuan uuniin. Muksu kävi moikkaamassa ja sano menevänsä kaverille. klo 16.30 lähen salille.

Vierailija
27/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti ne työttömät joilla on lapsia eivät edes etsi töitä...

Vierailija
28/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kasilta, nousin puol ysiltä. Join aamukahvit ja selasin läpi työnhakusivustot, kirjoitin ja lähetin muutaman hakemuksen, selasin työvoimakoulutuksia ja suunnittelin hakemusta niistä yhteen, siivosin kämpän, hoidin juoksevia asioita (mm. maksoin laskut) ja katsoin puoli jaksoa Gilmore Girlsejä :D

Vierailija
29/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Suomessa pärjää hyvin tuillakin.

Vierailija
30/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30, aamuhommat +lasten aamuhommat ja lapset kouluun. Menin töihin kahdeksaan, puoleltapäivin kotiin + lapset koulusta ja puol kolmelta takas töihin, jossa oon iltaan. Ja kyllä, olen työtön, olen hommannut itselleni opiskelumahdollisuuden, jossa olen siis työssä joka päivä ja siinä samalla opiskelen alaa (näyttötutkinto). Takana jo yliopistotutkinto, mutta kun töitä ei löydy, parannan työllistymismahdollisuuksiani tulevaisuudessa tätä kautta.

Samalla pohdin kaikkia internetin imbesillejä, jotka jaksaa jauhaa laiskoista työttömistä.. Luulen ettei yksikään niistä tolla työkkärin rahalla mitä mä saan, tekis mun töitä+opiskeluja päälle.

Vierailija
31/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7.40, käynyt joogassa ja kaupassa.

Unettomuutta?:(

Vierailija
32/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden aamupäivän otannalla teit tämän havainnon?

Vierailija
33/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello herätti 7.00, torkutin 7.15 saakka.

Olen tehnyt normaaleita aamutoimia lasten kanssa, ulkoiluttanut koiria, kuskasin lapsia ja siivoilin + tein ruokaa.

Vierailija
34/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

07aamupesut sekä aamupalaa pienelle ja kahvit omaan kurkkuun, koira vauvan kera lenkille. Ruoka sekä lääkitys karvakaverille. Pyykit pyörimään, edelliset kaappiin. Lakaisu ja moppaus. Lelut takaisin paikalleen. Sohvanpäällisen tomutus ja tuuletus. Ulos ihmettelemään syksyn alkua. Roskat.Takas sisään ja pesuilua. Päiväunet pienelle. Pyykit kuivumaan. Soppa tulille miestä varten (töissä). Kudo mattoa eteenpäin. Tässä sivussa tietenkin kalastat kaiken ylimääräisen suusta, estät kiipeilyt ikkunalaudalla, vahdit koiran ja vauvan tutustumisia, käyt jääkaapin läpi, täytät tiskikoneen yms

Vierailija
35/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites pieniä lapsia sinun mielestä laitetaan päiväkotiin/hoitoon?

Vierailija
36/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärsin aloituksen väärin. Kuvittelin, että tässä kysyttiin, että mitä tekevät ne ihmiset, jotka eivät käy töissä päivisin.

Minä en siis ole varsinainen työtön vaan kotiäiti, joten minun päivästäni ei kulu hetkeäkään työnhakuun.

Vierailija
37/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7 ja laitoin lapset kouluun. Imuroin ja pyykkäsin. Klo 11 käytin ystäväni koirat lenkillä kun hänellä töitä. Siinä välissä mietin, että Sipilä se vain tukee Berneriä ja kuinka Berber ehtii johtaa Vallilaa ja olla ministerinä...

Katsoin mol.fi sivuilta vapaat työpaikat yms. Sekä luin jutun siitä kun joku suomalainen Opiskelee Oxfordissa. Hieno juttu!!

Mietin myös, että poliitikoilla on suojatyöpaikka ja tuntuu, että edes nuorusotakuu ei edes toimi!

Mites ap;n työpäivä on sujunut?

Vierailija
38/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kahdeksalta heräsin ja join kahvia. Katsoin lapselle aamupalan ja lähetin kouluun.

Selasin nettilehdet ja kävin suihkussa. Ruoan teko ja koululaisen kuskaus hammaslääkäriin. Sitten kotiin syömään ja hoitokoiran kanssa lenkille.

Sitten kauppaan hakemaan karkkia, niitä mussutan tässä ja selailen av:tä. Kohta päiväkahvit ja sitten koululaiselle välipala ja läksyissä auttamista.

Yksi työhakemus lähetettävä tänään ja sitten lähdetään tuttaville kylään. Illalla kotiudutaan ja sitten lenkki koiruuden kanssa, suihkut, iltapalat ja sänkyyn n. klo 22.

Vierailija
39/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentoista maissa. Just söin aamupalaa. Ei mitään erityistä suunnitelmissa päivälle. Työttömänä toista viikkoa, maanantaina haastatteluun.

Vierailija
40/95 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:30, pistin radion päälle ja selailin puhelinta. Mies tuli suihkusta ja pyysin häntä sänkyyn halailemaan ennen töihinlähtöä, mutta se halailu muuttuikin aamuseksiksi (kiitos liukuva työaika!). Seksin jälkeen suihkuun ja aamupalalle, juteltiin samalla miehen kanssa ja oleiltiin heti. Miehen lähdön jälkeen tyhjensin ja täytin tiskarin ja kohta tein itselleni lounasta, nyt makoilen sängyllä ja annan ruoan laskea hetken ennen kuin jatkan kotihommia.