Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkärin kokemus kirvoitti lukijat avautumaan
14.09.2016 |
Entäs esimerkiksi vähävaraiset, monisairaat ja iäkkäät? Ottaako kukaan missään minkäänlaista kantaa? Raha ratkaisee.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sairaaloihin vois tehdä 'pomo piilossa' valepotilas-iskuja.
Lisään tuohon edelliseen vielä, ettei minun järkeäni ole ikinä muualla kyseenalaistettu mutta sairaalaan mennessä muutun henkilökunnan silmissä ali-ihmiseksi.
Mistähän tuo valheellisten psyyken diagnoosien tai fyysisten oireiden/sairauksien vähättely lopultakin johtuu?
Köyhä on useimmin mielenvikainen kuin hyvin maksava asiakas.
t. lekuri
Alue: Aihe vapaa
Monisairasta työkyvyttömyyseläkeläistä kohdellaan kuin ongelmajätettä. Moni olettaa myös, että minulla olisi psyykkisiä sairauksia ja kuvittelen vaivani. Molemmat Kerberoksen ohi pääsemilläni lääkärissäkäyntikerrat ovat johtaneet kasvainten poistoon eli en todellakaan kuvittele asioita huvikseni. En myöskään pidä terveyskeskuksessa käymistä minkäänlaisena huvina, pikemminkin päinvastoin.
Osastolla olin tiputuksessa ja painoni alkoi selvästi nousta koska neste vaikutti kerääntyvän mahaan. Hoitaja intti ja vänkäsi minun olevan viimeisilläni raskaana vaikka sanoin ettei se ole mitenkään mahdollista. Pidän kyllä todella nöyryyttävänä koko punnitus-, vatsanpainelu ja raskaustestiketjua. Ketään ei kiinnostanut mistä se ascites johtuu.