Leikkiikö v. 2003 syntynyt tyttösi vielä?
Meillä laitettiin nuket varastoon kesällä, harmi. Ei ole noin vuoteen leikkinyt. Tilalle on tullut musiikki, oma ulkonäkö, puhelin, leffat.
Kommentit (12)
No kyllä tavallaan, harrastaa keppareita. Rakentelee myös välillä legoja tai leikkii jopa Sleichs- hevosilla. Meikkaakin kyllä toisaalta kouluun ainakin ja kännykkä on välillä kasvanut kiinni käteen. Mielestäni on kiva, että leikkii vielä :)!
Minä leikin vieläkin ja olen 30v. Mulla on oma mielikuvitus maailma jossa mulla on erillaisia rooleja joita leikin, haluamani mukaan.
Näillä hahmoilla menee hyvin ja heidän elämänsä on jännää toisin, kuin minun omani oikea.
Nämä leikit ovat usein myös mukana kaikkialla. Jos olen kävelyllä saatan samaan aikaan leikkiä jotain hahmoistani, että hän on kävelyllä jne ...
Leikkii. Mutta ei nukeilla ,ei ole leikkinyt niillä koskaan. Leikkii pehmoeläimillä ja soturikissoja.Harrastaa ikätason mukaisia asioita ja myös sitä vaativampia harrastuksia. Minäkin leikin vielä, aikuinen ihminen.
Leikkii. Ei meikkaa tai käy ns. Kylillä.
No ei ole leikkinyt ekan luokan jälkeen eikä nyt kolmasluokkalainen ole leikkinyt enää pariin vuoteen. Itsekään en osannut enää tokalla leikkiä. Kolmannella käytiin jo kylillä poikia katsomassa.
Ei leiki. Ei ole leikkinyt vuosiin
Ei varsinaisesti, mut välillä rakennellaan porukalla legoja tai pelataan lautapelejä. Kivaa:)
Naurattaa alapeukut siitä, jos teini-ikäinen ei enää leiki nukeilla. LOL!
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa alapeukut siitä, jos teini-ikäinen ei enää leiki nukeilla. LOL!
Parempi leikkiä nukeilla kuin alkaa "leikkiä äitiä"...
meillä vuonna 2004 syntynyt poika leikkii vielä, vaikka eletään vuotta 2021. Hän leikkii parivuotiaan pikkuveljensä kanssa.
Ei ole leikkinyt vuosiin. On kyllä syntynyt 11/02.