Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian lihava rakkauteen?

Vierailija
14.09.2016 |

Painan 103 ja pituus 160. Tottakai olen lihava, mutta kaipaan miehen kosketusta. Onko tämänkokoisen naisen mahdotonta löytää seuraa jostain? Onko järkevää lähteä esim. Gambiaan lomalle? Netistä en ole löytänyt ketään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder!

Vierailija
2/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut, tinder ei ole auttanut. Eräs tuttava ehdotti lomaa Gambiaan. Haluaisin mieluummin suomalaisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lihaviakin miehiä ja jotkut miehet pitää lihavista naisista. Kannattaa silti oman terveyden takia laihduttaa.

Vierailija
4/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt miettii katukuvaa ni kyllähän niillä lihavillakin kumppaneja on.

Vierailija
5/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että joku ajattelee noin :( Tottakai jokainen voi löytää rakkauden, eihän se tunnetusti niitä muitakaan numeroita (ikää) katso..

Vierailija
6/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ja netistä. Rehellisesti vaan omat kuvat tiskiin ja alentaa vähän niitä omia odotuksia niin kyllä miehiä löytyy. Enkä tällä tarkoita että ihan kehen tahansa pitäisi tyytyä, kaikki omat kumppanini on olleet ihan "tavallisia" miehiä eikä mitään hikisiä peräkammarinpoikia.  Kannattaa myös miettiä meikkaamista, pukeutumista jne. 

T. ylipainoinen nainen jolla useampi juttu tinderistä tai netistä hankittuna

Vierailija
7/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Vierailija
8/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun uudellamaalla.

Vierailija
9/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, liian kaukana.....

Vierailija
10/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän sinäkin miehen löydä, niinkun suurinosa naisista - jos eivät vaan ole nirsoja. Jokaiselle löytyy kumppani jos niin vaan haluaa, ulkonöästä ja painosta riippumatta.

Vierailija
11/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
12/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot taatusti sellanen naisellinen pullukka, etkä tasapaksu kaljamahainen transsuläski, niinkuin minä.

Sinunlaisista haavailee monet miehet.

Vierailija
13/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm pitkä ja painoin noin 90 kg kun tapasin mieheni ihan yökerhossa. Hän on edelleenkin todella laiha, sitä tyyppiä ettei lihoa vaikka mikä olisi. Hänen exänsä oli minua vielä 10-20 kiloa lihavempi, toinen exä taas varmaan 50 kiloa laihempi :D Oikeasti on niitä miehiä jotka eivät katso painoa! Olemus, hymy, nauravaisuus.. sellaisiin kiinnittävät huomiota ja tietävät että kauneus on katoavaista tai toisaalta, kuten minun tapauksessani, laihduin seurustelumme aloittamisen jälkeen 15 kiloa ja olin vielä nätimpi kun onnellisuus paistoi minusta :) Eli joo, on niitä lihavia miehiä joille "kelpaa" lihava nainen, mutta on oikeasti myös laihoja miehiä jotka tykkäävät että on pyöreä. Elämäntavoilla tietysti on vaikutusta, ei minunkaan mies ole mikään urheilija.

Vierailija
14/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niitä tapaukia, jotka ilmoittavat omiksi mitoikseen 160 cm /100 kg, mutta silti miehen pitää olla vähintään 180 cm ja saa painaa korkeintaan 80-90 kg?

Vierailija
15/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole liian lihava rakkauteen. Jokainen ihminen on itsessään jo rakkauden arvoinen, sen eteen ei tarvitse ponnistella. Rakkaus ei sitten ole yhtä kuin seksi. Rakkaus on paljon muutakin, kuin seksi ja on itsestään selvää, että rakkautta voi olla ilman seksiä, meidän kaikkien ihmisten välillä ja meidän kautta välittyvänä esim. toisiin eläinlajeihin ja luontoon. Seksuaalisuus on normaali osa ihmistä ja on täysin normaalia, biologian mukaista, että sinun tekee naisena mieli miehen kosketusta. Harmi, että elämme tällaisessa kulttuurissa, jossa vain jotain tietyn tyylisiä naisvartaloita ihaillaan. Ihmishistoriassa on ollut erilaisia aikakausia senkin suhteen millaisia nais vartalonmuotoja ja -malleja on nostettu jalustalle. Esim. 1600-luvulla on ihailtu lihavaa naista. Rubens teki lihavuudesta aikoinaan tavaramerkin taidokkailla maalauksillaan. 

Vierailija
16/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lappiin :)   Lapissa muutkin ihmiset vähä lyhyempia, ja ei ihan niin ranttuja. 

Vierailija
17/22 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakkaus painoa katso. Olen normaalipainoinen enkä ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. Enkä ole rumakaan, itseasiassa aika kaunis. Joten ei hätää, ulkonäköseikat eivät estä rakkautta missään nimessä!

Vierailija
18/22 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ylipainoinen ja ei ole ollut vaikea löytää seurustelusuhteita.

Vierailija
19/22 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole missään nimessä, aivan sopiva olet.

t. mies, joka tykkää isoista naisista, mutta valitettavasti varattu

Vierailija
20/22 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ylipainoinen ja ei ole ollut vaikea löytää seurustelusuhteita.

Ei se naisella ole este, kuten ei moni muukaan asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan