Lue keskustelun säännöt.
Jos pitäisitte blogia, mistä aiheesta se olisi?
14.09.2016 |
Mä haaveilen että pitäisin matkablogia, johon kokoaisin hyvässä hengessä matkavinkkejä esim. parhaita brunssipaikkoja, ruokapaikkoja, nähtävyyksiä, kohteita... Niin ulkomailta, mutta myös Suomesta. Se olisi sellainen, jonne lukijat päätyisivät googlettamalla etsiessään reissuvinkkejä. :) Ja tietty itsekin olisin erittäin persoonallinen ja kuvauksellinen (mitä siis en ole, vaan näytän kuvissa aina ihan ääliölle :D) ja superhyvä kuvaaja noin muutenkin. Ja mulla olisi tottakai varaa matkustella ja usein. :D
Kuinkas monta fashion-, lifestyle tai sisustusbloggaajaa av:lta löytyisi? ;)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä pitäisin jotain massiivista multiblogia eri osioineen. Osioita olisi ainakin ruoka, matkustelu, kirppis, vintage- ja sisustusjutut, kesäisin eräily, talvisin diy- ja käsityöt. Ei mitään valkoisia sisustuksia, ei mitään sata kertaa nähtyjä askarteluvinkkejä, eikä mitään tylsiä helmikorvakoruja tai MK-laukkuja.
Tosiasiassa materiaalia löytyisi elämästä jo nyt enemmän kuin tarpeeksi, osaan valokuvata, kirjoittaa, taittaa, tyylini on omaperäinen, kotini on persoonallinen ja kiinnostava, kokkaan, matkustelen ja teen jännittäviäkin hankintoja ja elämänvalintoja.
Työni puolesta olen joskua blogannutkin, mutta joskus olisi ihanaa höpistä vaan harrasteista.
En kuitenkaan ryhdy siihen, se tuntuisi kummalta itsekorostukselta. En mä tätä elämääni ole blogikulissiksi rakentanut, vaan itseäni varten. Muiden bloggaamista en paheksu.