Jos pitäisitte blogia, mistä aiheesta se olisi?
Mä haaveilen että pitäisin matkablogia, johon kokoaisin hyvässä hengessä matkavinkkejä esim. parhaita brunssipaikkoja, ruokapaikkoja, nähtävyyksiä, kohteita... Niin ulkomailta, mutta myös Suomesta. Se olisi sellainen, jonne lukijat päätyisivät googlettamalla etsiessään reissuvinkkejä. :) Ja tietty itsekin olisin erittäin persoonallinen ja kuvauksellinen (mitä siis en ole, vaan näytän kuvissa aina ihan ääliölle :D) ja superhyvä kuvaaja noin muutenkin. Ja mulla olisi tottakai varaa matkustella ja usein. :D
Kuinkas monta fashion-, lifestyle tai sisustusbloggaajaa av:lta löytyisi? ;)
Kommentit (21)
Kirjoittaisin kirjoittamisesta, tietenkin anonyymisti.
Oman elämän huomioon ottaen, se olisi työttömyys ja kirjablogi. Lainaisin kirjastosta kirjoja tai ostaisin kirppikseltä ja kirjoittaisin niistä.
Ruokablogi. Harkitsen perustamista.
Tai sit kynsiblogi.
Mulla on blogi, mutta se ei keskity yhteen aiheeseen. Enemmänkin se on päiväkirja, josta löytyy niin matkoja, ruokaa, tapahtumia kuin syvällisempiäkin pohdintoja erilaisista aiheista.
Joulublogihan se tietysti olisi. Ideoita pienellä rahalla toteutettuun, suurella sydämellä valmistettuun jouluun.
Kodinraivausblogia. Voisin raivata epäonnistuneesti ainakin seuraavat 10 vuotta.
Masennus blogi. Lohtua ja tsemppiä jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo blogi, se käsittelee mammapalstaa. Olen siellä selvittänyt mammapalstalaisten henkilöllisyyksiä ja yhdistänyt niiden typerimmät aivopierut ihan niiden naamoihin.
* vilkutus*
Ruokablogi yhdistettynä matkailuun. Kasvisruoka pääosassa. Oon aika hyvä kokki ja käytän paljon rahaa ruokaa, ja tykkään kuvata. Mutta olen liian laiska.
Pitäisin 50- ja 60-luvun henkistä sisustusblogia, jossa ei näkyisi yhden yhtä ainutta "pakollista designklassikkoa".
Vitutusblogi. Kaikki se mitä vihaan ja miksi vihaan.
Kirjablogi mulla on ollutkin vuosia sitten ja olen monta kertaa miettinyt että aloittaisin taas kun nyt on sama ongelma kuin ennen kuin aloitin blogin: en muista enää lukemiani kirjoja :)
Mä pitäisin blogia aikuisen tuntiratsastajan näkökulmasta, tai sitten sellaista, jossa pohdittaisiin erilaisia maailman ilmiöitä.
Valokuvausblogia pitäisin mieluiten. Tai sitten muoti-, ruoka- tai koirablogia.
Kuvataidetta ja välillä jotain vitutuspostauksia.
Minulla on jo blogi, se käsittelee mammapalstaa. Olen siellä selvittänyt mammapalstalaisten henkilöllisyyksiä ja yhdistänyt niiden typerimmät aivopierut ihan niiden naamoihin.