kuulen ääniä, olen diagnosoitu, haluatko kysyä jotain sairaudestani?
Kommentit (13)
Skitsofrenia? Pysytkö lääkkeillä miten oireettomana?
Emmekö me kaikki kuule ääniä? Tai emme ehkä varsinaisesti kuule, mutta pää pyörittää ajatuksia koko ajan. Miten eroat meistä muista?
Koetko sen ahdistavana/ärsyttävänä?
Vierailija kirjoitti:
Emmekö me kaikki kuule ääniä? Tai emme ehkä varsinaisesti kuule, mutta pää pyörittää ajatuksia koko ajan. Miten eroat meistä muista?
Taidat olla autisti, kun otit noin kirjaimellisesti.
Oletko se dissosiaatio-diagnoosin saanut? Jos olet, olen lukenut kommenttejasi ennenkin. Miten nyt menee, mikä on vointi? Oletko sairaseläkkeellä vai kykenetkö käymään töissä?
Mun teini kuuli myös viime talvena satunnaisesti ääniä. Syynä oli masennus, ahdistushäiriö. Seronilillä loppui äänet, terapia alkoi kk sityem. Tuloksia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla autisti, kun otit noin kirjaimellisesti.
En kysynyt sinulta vaan ap:lta
Vierailija kirjoitti:
Koetko sen ahdistavana/ärsyttävänä?
Aluksi kyllä, nykyään en ellei ääni kiellä esim kaupassa toistuvasti minua ostamasta tiettyjä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ääniä kuulet?
Äänet ovat yleensä syyttäviä tai kieltävät minua tietyissä asioissa, joskus kuulen naisen puhetta jokaei ole samanlainen kuin tämä syyttävä jonka puheesta saan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se dissosiaatio-diagnoosin saanut? Jos olet, olen lukenut kommenttejasi ennenkin. Miten nyt menee, mikä on vointi? Oletko sairaseläkkeellä vai kykenetkö käymään töissä?
Mun teini kuuli myös viime talvena satunnaisesti ääniä. Syynä oli masennus, ahdistushäiriö. Seronilillä loppui äänet, terapia alkoi kk sityem. Tuloksia odotellessa.
Hienoa, että lapsesi sai apua :) . En ole kyseinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
mInäkin kuulen ääniä.
Lähes kaikki ihmiset kuulevat.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia? Pysytkö lääkkeillä miten oireettomana?
Käyn aktiivisesti psykoterapiassa, lääkkeet on tauolla sillä pystyn elämään ilmankin, ja haittoja oli ihan liikaa.
mInäkin kuulen ääniä.