Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallisesti voi arvostella homojakin

Vierailija
14.09.2016 |

Vastaan nyt homojen arvostelukiellosta huolissaan olleelle, kun ketju poistettiin. Pointtina siis, että homot, heterot, bisset ja muita suuntautumisia edustavat ihmisryhmät ovat ihan tasa-arvoisia ihmisiä. :)

[quote=Vierailija][quote=Vierailija]Ja tokihan nyt voi sanoa niin homosta kuin heterostakin, jos nyt vaikka tämä käyttäytyy loukkaavasti sinua kohtaan.[/quote]

Teeppä huviksesi avaus, jossa kerrot ihan asiallisesti että "Homo teki paheksuttavan asian x". Ennustaisin, että ketju häviää aika äkkiä, kun ajatuspoliisit pääsevät vauhtiin ilmianto-nappinsa kanssa.

-ap[/quote]

Voisin tehdäkin, mutta jättäisin luultavasti henkilön homouden mainitsematta, jos se ei olisi jollain tapaa oleellista. Esim. jos nyt vaikka homo serkkuni kohtelisi minua paskasti niin luultavasti valittaisin serkusta, joka kohtelee minua paskasti, koska ei se serkun homostelu siihen paskasti kohteluun todennäköisesti mitenkään liittyisi.

Ehkä ainoa tilanne voisi olla, ettei vaikka homo kaveripiirini huolisi minua mukaansa homobaariin bilettämään, kun ei haluaisi sinne heteroita messiin. Tai mieheni pettäisi minua homomiehen kanssa.

Eipä vaan ole tullut vastaan tilanteita, jossa se ihmisen homous jotenkin liittyisi siihen, miksi häntä tarvitsee arvostella.

T. Poistetun ketjun kakkoskommentoija :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan