Vierailija

pistää mulle viestiä, että pistä whatsupin kautta kuva nyt työhuoneestasi, kun kerran olet ylitöissä. "Anteeksi jos olen vähän mustasukkainen, mutta olen viime aikoina jotenkin ollut sellainen, rakas aviomiehesi X"

Nyt olen baarissa ja työpaikalle on 5 km matkaa. Pitäiskö mun äkkiä ottaa taksi alle ja mennä ottaa se kuva työhuoneesta, vai laittaa syyllistämisviesti, vai leikkiä, että en ole nähnyt viestiä. Joo paitsi, että nythän mies on nähnyt whatsup päivityksenä, että olen nähnyt viestin. Nyt lähden taksilla vähäksi aikaa työpaikalle. Heippa.

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Parempi käydä siellä työpaikalla ottamassa se kuva, ota tinder-treffi mukaan niin ei mene aika hukkaan :-)

Ota samantien useampi erilainen kuva, niin jatkossa sulla on kuva työpaikalta tarvittaessa valmiina.

Vierailija

Hah! Oli muuten hyvä idea. Mullahan tulikin Tinder treffi mukaan. Otettiin jo lasi punkkua ja kerettiin nusasta työpöydälläkin kertaalleen. Otin sitä ennen kuvan työhuoneesta. Kaikki hyvin, paitsi en muistanut kiimoissanin ehkäisyä. Onneksi on aviomies kotona odottamassa. Tämä treffi-ukko on ehkä vähän jotenkin ällö ja wc:stä nyt kirjoitan . Pitää kohta heivaa se pihalle ja lähtee himaan. AP

Vierailija

Jos tämä olisi novelli, niin ottaisit treffiseurasi mukaan työpaikallesi, lähettäisit kuvan sieltä ja sen jälkeen antaisit vieraan miehen tehdä sulle kaiken mitä se ikinä haluaa, ihan silkkana kostona vuosien aiheettomasta mustasukkaisuudesta ("treffeillä olin käynyt salaa aiemminkin mutta aina ennen olin lopulta jänistänyt. Nyt kiukutti niin että annoin mennä loppuun saakka! Pian puhelin piippasikin pöydän reunalla anteeksipyyntöviestejä samalla kun minä sain nojatuolissa elämäni kiihkeintä...")

Vierailija

Nyt jo kotona ja kylpyhuoneessa suihkuttelemassa spermoja pois pillusta. Mies leppyi heti kun tulin kotiin. Joo mies oli alle minuuttimuna ja pettymys kaikin puolin + olen nopea tyttö käänteissäni :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi novelli, niin ottaisit treffiseurasi mukaan työpaikallesi, lähettäisit kuvan sieltä ja sen jälkeen antaisit vieraan miehen tehdä sulle kaiken mitä se ikinä haluaa, ihan silkkana kostona vuosien aiheettomasta mustasukkaisuudesta ("treffeillä olin käynyt salaa aiemminkin mutta aina ennen olin lopulta jänistänyt. Nyt kiukutti niin että annoin mennä loppuun saakka! Pian puhelin piippasikin pöydän reunalla anteeksipyyntöviestejä samalla kun minä sain nojatuolissa elämäni kiihkeintä...")

Ei unohdeta sitä, että paljaalla vedettiin tietenkin, koska himo oli niin suuri ja tilanne otti valtaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei unohdeta sitä, että paljaalla vedettiin tietenkin, koska himo oli niin suuri ja tilanne otti valtaansa.

Eikä sitä että ennen seksiä ei koskaan peseydytä.

Mies rullasi taitavasti kiusoitellen pikkuhousuni alas paljastaen kauniin kiitoratani. Hän pysähtyi hetkeksi ihailemaan edessään avautuvaa näkyä kuin kierroksia keräten painaen lopulta päänsä ahnaasti ja määrätietoisesti jalkoväliini. Pimenevässä illassa työhuoneestani kuului vaimea satunnainen puhelimen piippaus, ja minun epätoivoisesti laukeamista janoava voihkintani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono :D 

Lähetä miehelle kuva siitä treffiseurasta ja jätä se. Kestät hetken olla ilmankin.

Mut kestäisikö mies tuota. Niin, mitäpä sitä exästä murehtimaan kun on uusi onni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos tarina on suunnattu naisille, sisältää se pientä sitomista, silmien peittämistä, piiskausta tai muuta hyvin kevyttä sm:ää, sellaisilla yksityiskohdilla kuin "odotin sidottuna miehen seuraavaa liikettä. Miehen, jonka kanssa minulla ei ollut edes yhteistä kieltä". Jos lukijat taas ovat miehiä, saa nainen aina elämänsä suurimman orgasmin peppu- tai ryhmäseksissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähetä miehelle kuva siitä treffiseurasta ja jätä se. Kestät hetken olla ilmankin.

Mut kestäisikö mies tuota. Niin, mitäpä sitä exästä murehtimaan kun on uusi onni?

Sinäkö sit murehtisit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ilman? Tuossahan vaihtuu samantien suhteesta toiseen. Taitaa olla samanlaista "ilman oloa" kuin joidenkin naisten yksinäisyyskin. Mulla on perhe ja ystäviä, mutta tuntuu niin yksinäiseltä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi menit lukemaan viestin? Oma mokasi.

Noissa hommissa kannattanee ihan tahallaan unohtaa se puhelin matkasta niin ei tule sitten vahingossakaan vastattua siihen... Ja voi rehellisesti sanoa että puhelin jäi, siksi en vastannut viesteihisi kuin vasta äsken. Pienempi valhe se on kuin pettäminen ;) eikä tarvitse pelätä että tunnelma latistuu väärään aikaan tulevaan puheluun joltain moralistikaverilta ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

aisurifantasiassa tuo rakastaja ottaisi kuvan naisesta pannessaan sitä ja lähettäisi sen mustasukkaiselle miehelle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat